VW goljufal pri emisijah NOx v US

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.732
2.345
113
Pomurje
Jaz imam vedno (razen pozimi, takrat pa itak ni gnojšnice po njivah) na notranje kroženje zraka in ogljeni filter. Vse je ok.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Jaz na tvojem mestu ne bi bil tako ravnodušen. Ravno zato ker hodiš peš/kolesariš si tarča teh izpustov. Ko mimo tebe zapelje smrduh, lepo fašeš dozo rakotvornih delcev direktno v pljuča.
Saj je itak vseeno ker je VW zasvinjal ozračje temi delci da nam ni pomoči ne če se voziš in ne če hodiš peš. Od nečesa je pač treba umreti.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.584
113
Vse kar je VW naredil je, da je goljufal pri tem kako doseči dovoljene izpuste. Koliko pa kdo dejansko svinja, pa si lahko prebereš tukaj. Namig: švabi so med bolj čistimi
wink-1.gif


http://www.autobild.de/artikel/adac-ecotest-2017-diesel-im-nox-ranking-6938223.html
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.540
113
Da bi kdo kadil manj, je malo utopično, itak so tehnologije bolj kot ne enake.

VW se zdi da bolj kadi, ker je pri nas toliko golfov in škod, tistih prvih, ki res spustijo zaveso za sabo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Pa te filtri sploh kej pomagajo? Ravno danes videl v križišču v BTC (šmartinka tam pri mc drajvu) enga čičata z seat ateco. Nekaj je kvačkal sredi križišča, verjetno mu je avto crknil. Ko se je začelo trobljenje je pohodil tista jajca, da se je pred obvoznico komaj ustavil, vzadi pa oblak dima.
bonk.gif
Pa hebote to je nov avto, pa ja zakadu kot stari tasovsc
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.540
113
Jaz sem pred leti ves navdušen nabavil ogljikov filter, pomagal ni nič.

ampak ko se menjuje na avtu, rečem pač ogljikovega, če se spomnim, škodit ne more, če pa koristi 0.1% pa je že dovolj
smile-1.gif
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.446
4.546
113
Ste kot otroci, ki se kregajo kateri Ferrari je boljši.

Veliko sem v strogih centrih večjih evropskih mest in nekatera so (predvsem zaradi državne ali mestne vzpodbude) polna električnih in hibridnih avtomobilov. Tudi taxiji so v lepem številu že hibridni (prednjači Mercedes) ali električni (Tesla). Potem pa srečaš še hibride ali električne avte drugih znamk za katere še vedel nisi, da ponujajo kaj takega.
To je strogi center mesta, kjer ZAKON določa kdo bo vozil in s tem usmerja tudi vozni park. Da bi kaj manj smrdelo kot pred leti, nisem opazil. Da moraš hudo pazit kje hodiš, ker avta ne slišiš več, je pa drugo dejstvo. In, da električarji nimajo pojma kje bi "tankali" tudi, saj je tistih nekaj točk večno zasedenih.

Ko greš par km iz centra, se zgodba elektičarjev in hibridov razblini. Še mnogo let bo potrebnih, da bo infrastruktura zadostila povečanim potrebam, še mnogo let bo potrebnih, da bodo avtomobili dosegljivi množicam in še mnogo let bo potrebno, da se bo sploh videlo ali je tehnologija ok ali so se problemi samo preselili na drugo fronto. Kdo bo popravljal ta jajca od hibridov in elektromotorjev ter baterij, ko bodo cene nižje in ne bo več dolgih garancij na sklope, baterije, itd. Kam bo šel ves odpadni material, ki je hudo nevaren, itd., itd.

Sedaj je vse super, ko je teh avtov promil. Kako bo, ko jih bo 50%? Kakšna bo cena prevoza, ko bo šla elektrika gor (do takrat bodo hibridi out)?

Skratka, sam pozdravljam novo tehnologijo, ki bo enkrat mogoče dominirala. Ampak se ne slepim, da bo to neki novi, lepi, nesmrdeči svet. Samo kup drugih težav bo, ker z maso pač pride do tega. Zaenkrat pa niti približno tehnologija še ni na nivoju. Hibrid je samo vmesni člen, v večini še vedno smrdi, komponent je mali miljon več in okvar tudi. Kaj bo, ko ti avti dosežejo malo višjo starost...vedi ga. Vzemi avto z malo več kg in metri pa rabiš močnejšo mašino. Samo bencin požre toliko kar vidi, hibrid je isto sranje, saj v večini dela (podhranjen) benc motor, elektrike še sploh ni za tak avto, ostane torej dizel, ki nima težav z velikostjo in težo in požre primerno manj za isto delo.
Mala elektro jajca so neuporabna za skoraj karkoli, ker večina v mestih uporablja javni prevoz/kolo/noge, velikih za normalne ljudi ni. Infrastrukture tudi ne.

Skratka ne preveč sanjat. Saj je prav, da vas je čim več, da financirate razvoj, ampak realno smo 20 let od normalno velikega avta na izključno elektro pogon z odličnim dosegom, ugodno ceno in infrastrukturo, ki ti ga podpira kamorkoli že greš, brez, da razmišljaš vnaprej kje boš filal in računaš kilometre. Torej 20 let od avta, ki v bencin/dizel obliki obstaja že xx let. In, če ne bo prišel s konkretno polno garancijo za obdobje 7+ let, ga še vedno ne bo nihče kupil, saj bodo stroški servisov čista neznanka. In ko bo vse to zrihtano, se boste zavedli, da v prodaji prednjači vedno zagnana Evropa, preostali del sveta pa še vedno vozi smrdljivce in jih še dolgo bo.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.584
113
Pa se je začelo, kar precej prej kot pričakovano: v Nemčiji se rabljeni traktorji, v določenih primerih stari komaj 2 leti, spreminjajo v ekonomske totalke, ker jih noben noče kupit. Iz članka:
300000 avtov z euro 5 motorjem stoji na dvoriščih, ker jih noben noče kupit. Večina dilerjev že spušča cene, ampak se vseeno nočejo prodati. 30% trenutnih lastnikov traktorjev se jih hoče čim prej znebit, ker pričakujejo še večji padec cen.
Nemškemu avtomobilskemu trgu grozi katastrofa, Sloveniji pa mokre sanje: poceni nakup traktorjev, ker je gorivo poceni in dizli malo pijejo. Pri tej logiki se namreč pri nas računica zaključi. Ker smo mi bolj počasne pameti, pričakujem jokanje na forumu kako lastniki ne morejo svojega traktorja prodati tam čez ca. 4 leta.

https://www.bloomberg.com/news...ars-gather-dust
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.342
3.432
113
Citat:
Uporabnik fujtajksel pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Vse kar je VW naredil je, da je goljufal pri tem kako doseči dovoljene izpuste. Koliko pa kdo dejansko svinja, pa si lahko prebereš tukaj. Namig: švabi so med bolj čistimi
wink-1.gif


http://www.autobild.de/artikel/adac-ecotest-2017-diesel-im-nox-ranking-6938223.html

Samo pripomba da ADACovih testov tu ne smeš jemat preveč resno, so se izkazali kot nekredibilne.

Samo si nebi upali objavit nekaj kaj ne morejo potrditi z meritvami, tako da že bo nekaj na tem
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.584
113
To je povsem odvisno od nadaljnjih korakov v gonji proti smrdljivcem. Ampak glede na to, da se še sploh nič konkretnega ni zgodilo in je padec 10-20%, bi rekel da ni ravno obetajoča napoved za prihodnost
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.686
3.567
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Pa se je začelo, kar precej prej kot pričakovano: v Nemčiji se rabljeni traktorji, v določenih primerih stari komaj 2 leti, spreminjajo v ekonomske totalke, ker jih noben noče kupit. Iz članka:
300000 avtov z euro 5 motorjem stoji na dvoriščih, ker jih noben noče kupit. Večina dilerjev že spušča cene, ampak se vseeno nočejo prodati. 30% trenutnih lastnikov traktorjev se jih hoče čim prej znebit, ker pričakujejo še večji padec cen.
Nemškemu avtomobilskemu trgu grozi katastrofa, Sloveniji pa mokre sanje: poceni nakup traktorjev, ker je gorivo poceni in dizli malo pijejo. Pri tej logiki se namreč pri nas računica zaključi. Ker smo mi bolj počasne pameti, pričakujem jokanje na forumu kako lastniki ne morejo svojega traktorja prodati tam čez ca. 4 leta.

https://www.bloomberg.com/news...ars-gather-dust

Se bo zgodba obrnila ko bodo volitve mimo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Tu je na potezi država, da z zakoni omeji ali močno podraži uvoz euro5 avtomobilov.
Tako ja, kar naj še naprej lepo EURO 3 in EURO 4 traktorji smradijo...
Aja, te bi pa ti verjetno kar v prešo poslal.