VW e-CRAFTER

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
30.612
1.255
113
Tele e-VW in ostale eko zadeve so bolj zato da proizvajalcem ni treba plačevati višjih eko taks...da lahko rečejo "presek" flote naših vozil pusti 0.00xy% nižji ogljični odtis....instem padejo pod nižje obdavčitve kot koncern.....pa še v letnem biltenu se lahko pohvalijo stem...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.239
211
63
To je pač prva generacija kombi jajc.
Naslednja bo imela že trojni domet, ker bo od tal v konceptu električna in ne samo neke vrste predelava fosilca.
 

CLIO15

Majstr
1. nov 2007
6.544
361
83
Ja problem je ker je kišta težka in skupna masa je lahko največ 3500 kg kar pomeni da je nosilnost nikakva, tak za stiropor vozit bi bilo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
10.576
603
113
Ja problem je ker je kišta težka in skupna masa je lahko največ 3500 kg kar pomeni da je nosilnost nikakva, tak za stiropor vozit bi bilo.
V bistvu bi se morala zakonodaja spremenit in recimo za ekombije povečat na recimo 4000 kg, potem bi zadeva postala dejansko zanimiva za širši krog uporabniko in doseg bi se lahko povečal brez da pade v višjo kategorijo.
 

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.144
38
48
4 tone je premalo. B bi moral biti vsaj 6 ton. Niso to že davno podalšani in povišani "fičoti".

Varnost nikakor ni težava ampak le izgovor.
Je pa seveda treba proračun polnit z "C kategorija" cenami in se to ne bo zgodilo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
10.576
603
113
Kakšnih 6 ton. Tisti, ki delajo s kombiji 500km na dan še kar nekaj let ne bodo na elektriki, za ostale je pa 500kg baterij lep overkil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

McGiver

Guru
14. avg 2009
8.167
961
113
4 tone je premalo. B bi moral biti vsaj 6 ton. Niso to že davno podalšani in povišani "fičoti".

Varnost nikakor ni težava ampak le izgovor.
Je pa seveda treba proračun polnit z "C kategorija" cenami in se to ne bo zgodilo.
Če misliš italijane nebi rekel, oz. nisem prepričan, so pa imeli nemci naše generacije (predvojne :) ) dovoljenje za 7,5T nekomercialne uporabe, vendar so tam nekje med 1995 in 2000 ukinili in se prilagodili splošni EU uredbi.

Problem sploh ni B ali C izpit - če mene vprašaš bi komercialni vozniki vseh kombijev rabili poklicno kvalifikacijo, ampak je keč v cestninah. Recimo 3,5T do Munchena iz SLO, dve vinjeti + 3X tunel = cca 50€, nad 3,5T pa cca 150€, da letnih vinjet sploh ne omenjamo, oz. plačila po kilometrih za tovorne.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
4.480
121
63
Problem sploh ni B ali C izpit - če mene vprašaš bi komercialni vozniki vseh kombijev rabili poklicno kvalifikacijo, ampak je keč v cestninah. Recimo 3,5T do Munchena iz SLO, dve vinjeti + 3X tunel = cca 50€, nad 3,5T pa cca 150€, da letnih vinjet sploh ne omenjamo, oz. plačila po kilometrih za tovorne.
Poleg cestnin je pri kombijih v igri še zloraba delovnih ur, tako, da za komercialo obvezni tahograf.
Sicer bo zmeraj več kombi + ogromna prikolica in voznik, ki že dvanajst ur ni imel niti počitka.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
8.346
925
113
Kombi lahko brez problema vozis neskoncno dolgo ja. To bi mogli čimprej uredit. Stric moj je delal 150k letno v kombiju. Po nemčiji izpolnjeval nek na roko izpolnjen list kak dolgo vozi. To je to. V avtu pa ze 10 ur