VW e-CRAFTER

LeQuack

Majstr
26. avg 2007
3.483
436
83
37
Lj


Ne vem če bo to zadostilo voznike kombijev, ponavadi radi divjajo in prehitevajo vse po avtocesti, dvomim da bo 90km/h dovolj za njih.
 

Yogi

Majstr
1. sep 2007
3.131
251
83
Pohvalno. Za po večjem mestu, super. :zmaga:
Sicer pa kaže na to, da je denarja na pošti dovolj za dvig plač. :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ogo

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.176
56
48
To je uporabno le za šminko, da se reklamira kao EKO da je firma, ki nima kam z €€. Kakšna je realna poraba in doseg pa si poglejte v Bjornovih vlogih slabo leto nazaj.
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.452
394
83
Za dostave po mestnih središčih, kot je Ljubljana, je.
Za vsak dan furat na prafaktorje razmontirane mercedeze iz Italije v Romunijo, pa pač ni. :)
 

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.176
56
48
Pogon kot in baterija kot eGolf. Če se ni kaj spremenilo v zadnjem letu.

To je kakorkoli obrneš premalo dosega za en šiht. Če se prav spomnim je Bjorn takrat govoril o dobrih 70 km realnega dosega v zimskih pogojih. Ne smeš baterij filat na 100% in niti moreš in smeš jih praznit na 2%. Realno je treba gledat 15-80% polne kapacitete.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.080
220
63
www.jernej.org
Pogon kot in baterija kot eGolf. Če se ni kaj spremenilo v zadnjem letu.

To je kakorkoli obrneš premalo dosega za en šiht. Če se prav spomnim je Bjorn takrat govoril o dobrih 70 km realnega dosega v zimskih pogojih. Ne smeš baterij filat na 100% in niti moreš in smeš jih praznit na 2%. Realno je treba gledat 15-80% polne kapacitete.
Baterija ima kapaciteto 35.8kWh, na voljo je pa 32kWh... torej ima zgoraj in spodaj 5% lufta. Če jo filaš iz 0 do 100%, jo dejansko filaš iz 5 do 95%. Je pa res, da ni ravno pametno računati na to, da boš baterijo spravil do nule, ker lahko kje obstaneš. Lahko pa brez problema filaš do "navideznih" 100%.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
32.094
1.957
113
kar je popolnoma dovol za mestne dostave, čemur je ta kombi namenjen.
A za po Kranju? Si že bil kdaj v kakem večjem mestu? Doživel tam kako gužvo? Delo na cesti? Ko tole počepne sredi mesta je samo še dodaten 3,5T zamašek.....
 

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.176
56
48
Baterija ima kapaciteto 35.8kWh, na voljo je pa 32kWh... torej ima zgoraj in spodaj 5% lufta. Če jo filaš iz 0 do 100%, jo dejansko filaš iz 5 do 95%. Je pa res, da ni ravno pametno računati na to, da boš baterijo spravil do nule, ker lahko kje obstaneš. Lahko pa brez problema filaš do "navideznih" 100%.
Baterijo z dnevnim filanjem prek 90 % ubiješ. Tega je kar nekaj. Ker so garancije ne pride ven tolko. Ravno danes mislim da sem na Bjornovem FB prebral da je Tajec spravil baterijo na 30 % kapacitete z vsakodnevnim polnenjem na 100% v par letih. Ja tam je vroče in baterija brez termo managemanta ampak dejstvo je da kjerkoli se debatira o batrijah nihče ne priporoča dnevno prek 80. Tisti boofer zgoraj je pa tista zadnja varovalka. Če vep da jo imaš gre pač do 90%.

Ja lahk nardiš v teoriji dnevne dostave. Ko pa nekaj pozabiš ali dobiš dodatno naročilo moraš narediti neko dodatno pot pa čaka v koprivah stari fosilc za rešit dan, posel in stranko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndY1 and Kamele0N

luka51

Guru
16. avg 2007
8.978
1.215
113
A za po Kranju? Si že bil kdaj v kakem večjem mestu? Doživel tam kako gužvo? Delo na cesti? Ko tole počepne sredi mesta je samo še dodaten 3,5T zamašek.....
Ne nisem še bil v kakem večjem mestu. Moj svet se konča na koncu njive.

In če je gužva ali delo na cesti? Kaj ma to veze? Večja je gužva, počasnejši je promet več je plusov za elektriko. Tudi ko dizl kombi počepne sredi mesta je samo še dodaten 3.5T zamašek. Aja ne dizl kombi ne more počepnit točno ja.
Pa dajte že dojet eni posamezniki da so tudi firme ki rabijo kombije za par km na dan.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Smajo

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.176
56
48
Če bo zadeva delala 30 km dnevno je pa res rentabilno žganje rudnin za predelavo v accumulator.

Hočem reči to, da to kar je industrija trenutno ponudila je niša za par % uporabnikov pa še to je skrajno neučinkovoto. S tem se ne bo rešilo transporta, kot se večin elektrike nikoli ne bo pridobilo z EV paneli ali vetrnicami. Enostavno je vložek materiala in energije prevelik in izplen premajhen.

Sinoči mi je google serviral eno predavanje. Suma sumarum zelo potrjuje moje razmisšljanje o tej temi. Kampanije glede zmanjšanja emisij CO2 gredo v precej čudne neučinkovite smeri skozi odločitev politike ko znanost nima rešitev sploh, če zadevo gledamo skozi strošek. Recimo za GB (temperature gor so relativno visoke) omenja, da se izoliranje starejše hiše povrne v 75 letih. Kdo je pri zdaravi pameti tega ne bo to počel.

Eliktrifikacija dela prometa je že ok. Del uporabnikov se v tem najde. Problem pa je, ker so se nekateri postavili popolnoma na EV breg in nočejo videti dlje od EV vozila in dobesedno zaničujejo vse, ki smo delni skeptiki. Zanikanje vsega ostalega in promoviranje elektrike kot rešitev planeta je zaenkrat pač zgrešena. Do nekega tehnološkega preboja, ki se vsakih 10 let odmakne za nadalnjih 10 let.

link:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

luka51

Guru
16. avg 2007
8.978
1.215
113
Ni vse samo co2. Daj odstrani hrup dizla in smrad dizla iz mestne gužve. Kaj dobiš? In da se transport v mestih iz dizla na ev in lpg/cng presalta se kvaliteta zraka izboljša. In če se ti ev-ji polnijo ponoci ko je itak visek elektrike je tudi ekološko gledano plus. Magari gre iz termo. Če je pa hidro v ozadju pa itak. Ker se drugače energija ponoči mimo spušča.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
5.765
884
113
Jaz se sprašujem zakaj ponoči elektrika ni cenejša. Mislim res cenejša. Ne tako kot zdaj, ko mi je popolnoma vseeno kdaj kurim aparate in se mi na računu zaradi bajne omrežnine itak pozna za mišji lulek.

Ok, moje jamBranje glede cene nima direktne zveze z EV-ji, jo ima pa to, da EV itak nimam kje polnit. Javna polnilnica 50m od doma je vedno zasedena z obema EV-jema, ki ju moj kraj premore.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.176
56
48
Ni vse samo co2. Daj odstrani hrup dizla in smrad dizla iz mestne gužve. Kaj dobiš? In da se transport v mestih iz dizla na ev in lpg/cng presalta se kvaliteta zraka izboljša. In če se ti ev-ji polnijo ponoci ko je itak visek elektrike je tudi ekološko gledano plus. Magari gre iz termo. Če je pa hidro v ozadju pa itak. Ker se drugače energija ponoči mimo spušča.
Torej začnite uporabljat 700 kg težke EV za po mestu. ČE bo trg bo tudi proizvodnja. Ja na kitajskem je. Pa tu noben tega niti povoha ne. Mora bit 600 konjev in 2,7 tone...