Vprašanje glede odpovedi hotela v Italiji...

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.254
269
83
38
Ljubljana
Preko emaila smo se dogovorili s hotelom za rezervacijo sobe, avansa niso zahtevali, samo podatke.

Na žalost zadnji dan zbolim, takoj javim v hotel da nas ne bo, hotel odgovori, da smo jim dolžni poravnati celotno rezervacijo, zraven dobimo še pogoje odpovedi (prej jih niso nikoli poslali), zahtevajo plačilo v roku 7 dni, sedaj so še dali nekemu odvetniku, da pošlje email.

Torej, kaj svetujete?
Kaj lahko naredijo?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.315
1.339
113
Moje mnenje, zahvalite se za sodelovanje in to je to. Če vas niso ob rezervaciji obvestili kakšnmi so pogoji in kaj plačate v primeru odpovedi, ni na vas da pokrivate stroške
Bo pa kolikor berem tukaj pravi Zwergschnauzer
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.254
269
83
38
Ljubljana
Sulc: :valjamse:

Drugi mail njihovega odvetnika:

Good morning,



Sadly, I cannot accept your excuses, due to the fact that the cancellation-terms could have been known by XXX using a normal amount of diligence (e.g. visiting the homepage indicated in every e-mail received by the Hotel).

As you know or might know, the contract has been concluded right at the moment the reservation-request was accepted by the Hotel (coincidence of offer and acceptance).

In base of the concluded contract the Hotel became obligated to keep free the apartment and, in return, the guest became obligated to pay the fee. It’s irrelevant if the guest actually made use of the kept free apartment, because the accommodation-contract only obligates the Hotel to keep it free. No obligation for the guest to make use of the apartment is comprehended.

By the way: the cancellation-terms are no essential part of the contract, so that the accommodation-contract still remains upright. Especially if the cancellation is expressed only the day of the supposed arrival.



The guest could have been “freed” from their obligation to pay the fee if they would have found someone to substitute them and/or the Hotel would have been able to allocate the apartment to anyone else in the reserved period. Both options were not fulfilled, therefore the guest remains liable for paying the whole price agreed on.



Nevertheless, and for the sole purpose to settle this difference in a peaceful and extrajudicial way, while even considering the illness of one person (to this day not even proved and/or sustained with any sort of evidence) I can submit the following offer:

The Hotel YYY accepts the closure of this cause with the payment of a total of Euro 700,00.

By doing so they grant you a discount of nearly 40% on the total sum owed and indicated in my last letter. This offer remains upright until March 15th .



I hope this offer can and will be accepted within the term conceded.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.346
5.389
113
Če je dal podatke o kreditni kartici (ki jih vzamejo ravno za take primere), mu jo bodo bremenili in nima kaj...
 
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Če se sam dogovarjaš preko maila se smatra, da si si pogledal njihovo ponudbo in Splošne pogoje.

Drugače bi bilo, če bi jim prvi mail napisal: od prijatelja sem izvedel za vaš hotel in me zanimajo pogoji najema sobe v terminu xxx za yy dni in zz oseb. Prosim za vašo ponudbo.
Pa še tukaj bi bilo dovolj, da bi na dnu maila nekje napisali, da si za podrobne pogoje poglej www.yyyyyyy.it
 

Zwergschnauzer

Fizikalc
12. dec 2022
1.676
11
48
Murska Sobota
Ne gre tolko za splošne pogoje, ampak za neizpolnitev , odstop od pogodbe. Pogodba je bila sklenjena.

Splošni pogoji bi za ta primer določili kolko novca bo treba skašljat, sicer je treba škodo drugače izkazat.

Cena sobe, ker bilo prazno... ni težko

Po moje ga za 700 eur ne bodo v slo lovili

Je pa jasno, da je nekdo ravnal nepošteno... slovenac
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jabe in aljoman
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Ja se strinjam, ampak do sklenitve pogodbe mogoče ne bi prišlo, če bi prej prebral "drobni tisk".

Na OT je dokazovanje, da ni prejel/prebral AGB.
 
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Ne razumeš OT bi se lahko skliceval, da jih ni prejel. Hotel je itak že "zmagal" in po moje bo odvetnik terjal tudi v SLO. ;)
Zakaj pa ne? 700€ + vsi dodatni stroški, bo kmali 2 - 3 jurje.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.446
4.546
113
Za moje pojme ti ne morejo nič, če nimajo tvoje št. kreditne kartice. Nisem še slišal, da bi nek hotel šel pravno nad človeka v drugi državi za povrnitev stroškov odpovedi. Kar še ne pomeni, da imaš prav. Po drugi strani pa sem tudi zelo zelo redko videl opcijo rezervacije brez, da daš št. kartice ali nekaj plačaš vnaprej ravno zaradi takih primerov. Vedno se tudi vnaprej pozanimam za stroške odpovedi, če jih nikjer ne najdem napisane, da vem pri čem sem.

Imel sem odpoved nedolgo nazaj, sklenjeno zavarovanje odpovedi, pa sem kljub temu moral še dokazovat razlog (kar sicer ni problem, ker je bil razlog huda poškodba, problem je nastal z našimi zdravniki in njihovo hitrostjo izpolnjevanja "opravičila"). Ko so ga dobili v roke, je bilo vse ok.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.254
269
83
38
Ljubljana
Se pravi, če pošljem na mail svoje podatke sem sklenil z njimi pogodbo?

Na njihovi strani splošnih pogojev ni, mogoče v nadaljevanju online rezervacije, preko katere pa jaz nisem bukiral.