volvo vmax 180km/h

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
WOW, za celih 10 sekund ga je stisnil na 200 kmh in ti temu potem praviš potovalna hitrost???

Lepo si nalepil video kjer je vidna realnost na nemških avtobanih, večino časa je med 140 in 170 kmh.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in jonny77

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Včasih te pa tudi pri 110 km/h na autobahnu pobaše provida, ker je omejitev dinamično nastavljena na samo 80 km/h. Bruhuhu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.336
9.071
113
tudi, včasih oziroma pogosto pač zdrava pamet popusti pri ljudeh. Postavitve gradbišč in znakov za brezveze na suho je že nova realnost dalj časa.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.596
14.282
113
Postavitve gradbišč in znakov za brezveze na suho je že nova realnost dalj časa.

Prav zares. Ali pa kak znak, ki ga pozabijo pobrati po opravljenem delu na cesti.
Zdaj pa k temu dodaj avto, ki bere te znake in opcijo, da avtomatsko prilagaja hitrost glede na prebrano :fredi:
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.226
2.053
113
SV SLO
Tak realno mislim, da z omejitvijo na 180 km/h ni nič narobe. Sam take hitrosti ne prakticiram, ker nad 180 km/h zelo hitro postaneš utrujen. In utrujen voziti ni varno. Pri hitrostih nad 180 km/h je poraba goriva in s tem onesnaževanje drastično večje kot pri 130 km/h. Večina evropskih avtocest ne dovoljuje niti zakonsko predpisane hitrosti tak, da je itak brezveze, da imaš avto ki omogoča vožnjo s hitrostjo več kot 180 km/h.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
hehe... jest v bistvu skor nikol ne grem čez 160. Sem pa ke je blo okrog 200, v 99% v Nemčiji.
Ampak avta, ki ima blokado na 180 pa ne bom kupu, dokler bo možnost izbire. Je pa res tud, da Volvo nikol ni bil na spisku, z blokado al pa brez.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Lepo si nalepil video kjer je vidna realnost na nemških avtobanih, večino časa je med 140 in 170 kmh.

No ja... edinokrat, ko sem šel do Berlina z avtom, sem bil ko en revež pri konstantnih 160 na uro stisnjen na tistem čisto desnem pasu, ker so tako pokali mimo. Res pa je bilo poletje in očitno ni bilo nekih prometnih konic. Meni je sicer enostavno prenaporno ure vozit s hitrostjo nad 160... poleg tega kar naprej uletavajo omejitve na 120 in je še dodatno sitno.

Sicer se strinjam, da omejitev na 180 ni noben deal breaker pri nakupu avta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
Kje po Nemčiji in kdaj se vi vozite, da dosegate take hitrosti? Med tednom čez dan sigurno ne. Ali se stoji v koloni zaradi del na cesti, ali zaradi nesreče ali je nasplošno gneča zaradi konice. Če se pa že malo odpre, pa hitro sledi omejitev zaradi "brucke shade" ali "strasse shade" ipd.
Redko ker odsek, da ga lahko res pritisneš za več kot 10min. Je veliko bolj utrujajče na vsakih 5 minut prilagajat hitrost, kot pa vozit z neko konstanto.
Razen, če vozite ponoči.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.783
1.460
113
42
Ti povem v roku enega meseca ko grem iz MS skoraj do Nizozemske. In če bo možnost ga def bom prtisnu kakor je možnost :D Čeprav jje Volvo to ni 180 :fredi:
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Povsod jasno ne gre. A8 od Salzburga do Munchna, ki je ena od cest, ki za veliko slovencev predstavlja definicijo kaj je "Nemčija", je zelo slaba in ali preveč prometna. Del okoli Chiemseeja in potem naprej od Rosenheima je tehnično sicer ok, a je prometa preveč. Zelo dobro je nadaljevanje A8 od Munchna proti Stuttgartu, saj so cesto naredili čisto na novo in je poravnana, pregledna in široka. Tam ni problem vozit krepko čez 200 (v mojem primeru do 235) tudi dlje časa, jasno pa da to ne gre v času konic. Nekih večjih del tam ni, ker gre za novo cesto, tako da so edini problem nesreče. A9 od Munchna do Nurnberga zna biti tudi zabasana, a vseeno promet teče zelo hitro in več kot enkrat sem doživel, da je šel vse promet (razen kamionov) recimo 180. Cesta je namreč tudi tam narejena čisto na novo, kar pomeni da so staro vrgli čisto ven in naredili nov potek, z nasipi in useki ter z manjšimi radiji ovinkov in je lepo pregledno in varno.

Letos sem vozil tudi po A9 do Berlina in naprej proti Hannovru in so bile ceste prav tako nove, široke in predvsem ne preveč polne. Smo pa res vozili pozno popoldne/zvečer in se je dalo. Prav orenk ponoči pa jaz ne vozim tako hitro, ker nikoli ne veš, kdaj naletiš na koga z slabimi žarnicami, pa še koncentracija začne padat.

Zelo slabo oziroma z ogromno omejitvami pa je recimo okoli Hannovra (A7), pa del od Nurnberga bo Wurzburga (A3), cel del skozi Schleswih-holstein (A7 Hamburg-Flensburg) itd...
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
Sam se vozim bolj po severu Nemčije. Po jugu nemčije/bavarska res že dolgo nisem vozil. Nazadnje ko sem bil, vem da so okoli Munchna in na razcepu proti Ingolstatu delali in je bilo vsak dan za znort. Proti stutgartu pa odkar je nova cesta tudi še nisem šel. Me veseli, da se je zadeva kolikor toliko popravila.
Za okoli Berlina ti lahko iz prve roke povem, da se najprej stoji pri Berlinu zaradi del na cesti na A10 pri razcepu za A115 in vse do razcepa za A9 in če potem nadaljuješ po A2 proti hannovru se potem stoji pri Magdeburgu in pa potem še standardna upočasnitev pred Hannovrom s tem, da so na celotnem odseku pogosto postavljene spremenljive omejitve hitrosti na portalih in pa seveda pogosti radarji.
Potem recimo A13 sicer ravna in pregledna cesta, vendar skozi neke omejitve zaradi slabega vozišča ali del na cesti. A24 in A19 ravno tako katastrofa, vedno ujet v vsaj enem zastoju. A12 tudi veliko zastojev predvsem zaradi del. A3 med Frankfurtom mimo Wurzburga proti Nurembergu tud težko kdaj tekoče.

Nevem, mene ponavadi kar mine, ko moram v Nemčijo. Se mi zdi, da tam še največ časa zgubim na cestah. Edina sreča je ta, da ponavadi letim v Berlin in tam prevzamem avto in se tako vsaj ognem meni zopernem odseku med Salzburgom in Rosenheimom ter potem itak standardni gneči na A99.
Lahko pa, da imam jst zmeri tako srečo, da ravno na gnečo naletim.
Je pa vrjetno Nemčija še vedno boljš za vozit, kot pa Avstrija z vsemi temi IG-L omejitvami in tuneli.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
Sej ne rečem, se da na vsake tolk časa na kakšnem krajšem odseku mal stisnt, sam nikol ne več k za par minut. Da bi recimo zdej reku grem od Munchna do Dusseldorfa pa bom tam v 3,5h je mal utopično. Povprečna potovalna hitrost čez dan je dost primerljiva z ostalimi državami. Ponoči je pa to druga pesem. Štartal zvečer iz LJ za Koln in bil tam skoraj 2x hitreje, kot ko sem se čez nekaj dni vračal nazaj podnevi.