Volvo V60 ali Citroen C5

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.566
17
38
Čudno, da ima potem ime Laguna tako slab imidž. Meni je sicer povsem vseeno, ker trdim, da je bil zadnji dober reno R4, enako kot zadnji dober Citroen - Spaček.
popravek, zadnji dober citroen je xantia! za katrco se pa strinjam (oboje iz osebnih izkušenj in še danes vozim citroene)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.265
113
popravek, zadnji dober citroen je xantia!
Ja, strašen stroj je Xantia, smo imeli doma od novo, 2.0 16V bencinc, tam do 150t km smo menjali vsaj 3 hidravlične pumpe dokler ni foter te pumpe dol vzel in jo dal po svoje priredit (nek del mu je strugar naredil na novo in potem je bilo to to) ker je skoz "nekaj" poknilo v tej pumpi. Skratka šrot. Nato smo jo prodali in je nadaljnih 100t km novega lastnika miljardo krat pustila na cesti :) Res produkt stoletja. Težko si zamislim da bi kak nov Citroen lahko tolko j*ebal kot je tista Xantia, podobno je bilo z XM-om od enega našega znanca odvetnika, tudi od novega živi križ. Morda smo pa samo mi in ta človek imeli takšno srečo(nesrečo) da ne bo slučajno hude krvi.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.566
17
38
to je do zdaj edina kritika nad xantio, ki mi je znana ... v xantiji so namreč še dizli delali bp. zgleda ste res meli smolo. naša še vedno dela, vsak dan, letnik 1997, 1.8 16 V, 110 km, moja 1.8 90 km je pa samo olje pila, pa sem bil 4. lastnik ... hidravlika delala skoz brez težav ...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.265
113
Saj pravim morda zgolj bad luck... se pa je odlično peljalo s tem avtom za tiste čase, sem ga imel rad....
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Xantia je bil svoj cas odlicen avto in za pravoverne citroenovce tapravi stroj. Kvaril se je res najmanj med vsemi citroeni in zaradi tega mu ljudje, ki niso vozili drugega kot citroene, in jih seveda bili vajeni dnevno popravljati, pripisujejo nadstatus. Povprecen citroenovc je bil vcasih strojni tehnik.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Upam, da vprašanje OT ni čisto resno. Takoj se bova našla dva, en šved, ki bo zagovarjal Volva in jaz, ki bom zagovarjal Citrota. ;)

Ker imam C5 2.0 HDI 138 (prva serija) karavana, v bistvu ugotavljam, da praktično nimam nobenih težav. En hidravličen amortizer v garanciji, klima hladilnik (znana napaka slabega materiala v prvi seriji), slabo privita varovalka za hidravliko in vsake kvatre (recimo 1-2X na leto) zmrzne radio po opravljenem telefonskem klicu (rešitev je ali varovalka, ali počakati pol ure z ugasnjenim avtom da pade v varčevalni elektro način). In to je to.

Kar se tiče Lagune, pa so meni (strici) rekli, da je to največji feler Renoja v zgodovini.
ma vprašanje je čisto resno, oba avta sta mi všeč, nisem pa neki vsekan na znamke ali poreklo, čeprav trenutno prvič v življenju vozim citroena.

a pol se pri c5 načeloma priporoča 2.0 hdi? glede na dobre izkusnje s tem motorjem v xsari (vsa popravila so bila drugje, ne na motorju, pa tudi teh ni bilo veliko - sklopka, koncniki, cev servo volana, hladilnik klime) bi kar vzel enega.
je še kaj posebej za gledati pri teh avtih?
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
V60 med tema dvema. Sicer pa vprašanje ali ti bo sploh dovolj velik. C5 je precej večji, tudi picasso ima precej več prostora kot V60.

Kaj pa V70?
po locitvi niti ne rabim nekega ful velikega avta. bolj je vprašanje, če se bom iz enoprostorca navadil na nizko sedenje v normalnem karavanu. :)
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Boš. Jaz sem se v 2-3 dneh. Kljub temu, da sem si ob prvem enoprostorcu rekel „nikoli več nizkega avta“. Zdaj pravim nikoli več enoprostorca oz. SUV.