Vklop grelca

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.777
2.348
113
Pomurje
Fino, da mi tako pomagate in mi počasi razčistujete pojme.

Model je pa sledeč:
MARKER J.EBERSPACHER

TYPE HIDRONIC II-H

MODEL D5Z-H

FUEL DIESEL

VOLTAGE 12V

OUTPUT 5kw

OPERATING PRESURE MAX 2,5bar

Zadeva se vklopi s pritiskom na stikalo v kabini. Zraven gretja prednje šipe in ogledal.

Zadeva pa gori kot prava peč na olje, pa še zasmrdi in beli dimje na začetku.

Do sedaj sem ugotovil, da rabim: timer/daljinec/SMS za vklop dogrejevalca motorja, pumpo za pretok hladilne tekočine, nekaj kar vklopi ventilacijo v kabini, pa še kaj?

So pa mi v Prebil d.o.o. dali ponudbo za uro timer za celih 730€.
Pri Beja pa za isto zadevo cca 520€.
Daljinec je še celih 200-300€.

Lp
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.777
2.348
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:

TOČNO!
če pa ima še kdo idejo kako CAN-BUS nahecat brez orig. vezja da prižge grelec naj pa tu napiše:)
sicer sem na netu našel nekoga ki je to naredil, samo je za ta hec hotel toliko kot bi kupil skoraj original ne ebay.de

Kje preverit kaj je s tem CAN-BUS inali tudi moj avto dela na tem sistemu.

Lp
 

forgot

v penziji
23. jul 2007
293
0
16
Daljince vem da ima Conrad, univerzalne, večkanalne, 12V DC, meni delujejo odlično za odpiranje vrat na dvorišče. Cena kompleta mora biti pod 100€. Sem pa pri njih zasledil tudi timer na 12 V.

Preveri, vendar moraš vedeti, da bo zadeva daleč od profi izgleda. Bo pa funkcionalna. Pa naj ti kak profi montira, ker avto je več vreden od tople kabine. PA model Hidronic 3 ima vgrajeno pumpo za vodo, tako, da ne vem...



Jaz osebno bi vzel originalne dele.



Pa tukaj preberi, kako deluje :





http://www.eberspacher.com/car.php?section=automotive



http://www.eberspacher.com/waterheating.php?section=waterheating



http://www.eberspacher.com/hydronic5.php?section=waterheating



Timer (drago bo)



http://s130174336.oneandonesho...view.shopscript



http://s130174336.oneandonesho...view.shopscript





LP
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
To je torej tista slavna tipka, ki sem jo čudno gledal v stričevem RAV4, sem mislil, da je za daljši vklop gorilnih svečk
grin1.gif

Zdaj pa mi povej tole: si prepričan, da zadeva ne deluje pri ugasnjenem kontaktu? Ker če ne, je to res smotano, japonci so me razočarali
crazy1.gif


Preberi si stran proizvajalca, ni hudič, da ne bi tukaj našel marsičesa, poglej si kaj je kompatibilno s tvojim grelcem in cene: http://www.eberspaecher.com/servlet/PB/menu/1013434_l1/

Bo pa verjetno še kolikor tolikor cenovno znosna vgraditev samo timerja (da ti ogreje motor ob določeni uri zjutraj) ali daljinca za vklop. Na tvojem mestu, bi jaz tu projekt ustavil, če imaš zjutraj že npr. na 50 ali 70 st. C ogret motor se bo hitro ogrela še kabina...
tongue-1.gif


Pri vgradnji dodatne električne črpalke vode (pozor: nekateri avti jo že tako imajo, da zagotovijo stalen pritisk vode za gretje, da folka kdaj ne zebe v ogretem avtu, npr. ko avto stoji na križišču in motor laufa na štant gasu) se zna zadeva že hudo podražiti, predvsem bo draga montaža, ker je majstrov, ki to delajo malo, in so hudi zlatarji. Poleg tega, bo treba znati prepričati še klimo, da ti odpre reže zraka in vklopi ventilator (komande gredo preko komandnega vodila can-bus, ki ga ima vsak novejši avto).

To zadnje zna biti na japoncu problem, poleg tega bi bilo lažje, če bi bil grelec Webastov. Spet bo delo mojstrov ki to znajo naredit drago.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.777
2.348
113
Pomurje
To je ta slavna tipka ja.
Vendar je večina Toyot imela neke električne varjante. Ta moj D-cat pa ima pravi grelec. Tudi ene dizel Corolle imajo tak grelec.
Greje pa kot hudič po par minutah že toplo piha pa makar je na štand gasu
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Seveda, saj obrati motorja nimajo veze!!! Zastopiš, to je samostojen grelec na nafto, kot če bi v motorju prižgal dodatni plinski gorilnik
wink-1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.777
2.348
113
Pomurje
Z vašo pomočjo mi je že skoraj vse jasno.

Jah kaj češ, šparajo kjer ni treba, ampak bolje išta nego ništa.

Vidim pa, da nima smisla iskat bljižnice do ugodnejše cene. Je preveč problemov in za vsakega drugi mojster.

Lp
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.208
1.828
113
Citat:
Uporabnik forgot pravi:
Torej iščeš daljinski zagon motorja na avtu, ali kaj ?

LP


dsf....mislim da je bilo tole vprašanje kar na mestu!

Ker sumim da je vgrajen tako 'primitiven' grelec da praktično brez delujočega avta sploh ni opcije da bi delal (torej je 'del motorja' in ne samostojna enota kot klasičen Webasto).

In verjetno je njegova funkcija namenjena zgolj hitrejšemu segrevanju motorja in kabine, ko se že enkrat pelješ...kot da bi si dal v dizla neke vrste el. grelec v kabino....na kakem principu pa deluje pa res ne vem (mogoče je res zgolj el. grelec za segrevanje hladilne tekočine).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
saj je grelec za dogrejevanje hladilne tekocine.
Povprasaj ce ima ta model grelca svojo pumpo vgrajeno, ker potem bi bilo potrebno resiti samo krmiljenje ventilacije v kabini in daljinski vklop ce ga ze hoces, lahko se naredi preko time-rja kaj je precej cenej kot daljinec ki ga obe firmi Eberspacher kot Webasto "cenita ca 300 EUR), dobi se pa tudi modul da lahko prizigas preko GSM-a.
Vprasaj pri zastopniku za Eberspacher koliko bi te stalo, je pa res da imajo za te grelce hude cene.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
ne vem mogoče sem kje spregledal, samo se mi poraja eno vprašanje; kako je gnana vodna črpalka?
confused-1.gif
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
ja pol če ni ločena črpalka oziroma električno gnana bo ti moral laufat tudi motor drugače ne vem kako bo črpalka kaj tiščala okoli, kvečjemu kakšne nevidne sile
hysterical-1.gif
 

forgot

v penziji
23. jul 2007
293
0
16
Glede na tiste grelce, ki so na linkih, katere sem prilimal, bi moral imeti lastno električno črpalko. Res je, da voda lahko kroži tudi če ni priključena in jo poganja avtomobilska vodna črpalka, ko avto deluje.
Na linkih je videti, da teh naprav brez črpalke ni, torej bi bilo potrebno preveriti, kaj je montirano. Morda je dovolj, če priključiš elektriko na črpalko in timer na zagon, pa bo topla voda krožila brez zagona avta, ko biš pač želel. Glede krmiljenja vsega skupaj pa bi morda kakšen elektronik naredil kaj s procesorjem, bi bilo poceni in polno funkcionalno.

LP
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.208
1.828
113
drug problem ...če se črpalka napaja iz elektrike (torej baterije) je pod vprašajem koliko čas bo zdržal akumulator...ker grelec je le konkreten porabnik...da nebo na koncu zjutraj motor ogret, avto pa brez štroma .).





sicer pa...ne komplicirat! Pusti tako kot je, predno spelješ imej avto kako minuto pri miru - v tem času se bo segrela zadeva do te mere da bo začelo 'toplo' pihat - torej če je par stopinj nad ničlo (ko je fejst mraz) je že prav luštno (itak si v avtu v bundi).



Ne vem no..jaz mam dizla pa začne greti že po dobrem kilometru vožnje...in glede na to kako sem oblečen je povsem dovolj za odtajanje, torej pri grelcu je še toliko prej vse skupaj oz. bolj intenzivno.
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
grelci imajo lastno elektricno crpalko, ki je ne mores priklopit/odklopit, ker je to noter v napravi ki je samo kot ena enota in imas samo kot prikljucke dovod/odvod hladilne tekocine,elektricno napajanje ter krmiljenje in izpusna ter sesalna cev za pecico(komoro).



glede porabe stroma ni problema, ker ti vodni grelci so v bistvu bili prvotnega namena da ogrejejo motor in potniski prostor pred zagonom motorja in to v kake pol ure, tako tudi motor lazje vzge in ze ima ob zagonu prakticno delovno temperaturo.

Najvec porabi takoj pri startu zaradi zarilne svecke ki prizge plamen v komori, potem pa plamen sam gori porabnik je samo motorcek v grelcu.

Jaz bi si ga na tvojem mestu vseeno dal prevezat da bi se sam prizigal,ker ko enkrat imas tak grelec v avtu, nikoli vec ne kupis avta ki ga nima.Pozimi imas vse okna odtaljena , sedezi volan toplo....

Pa ne se igrat z elektiko na grelcu, ker vsak kratki stik, vcasih ze startanje avta z startkabli ko je grelec vklopljen lahko zazge obcutljivo krmilno enoto grelca, ki te stane par sto evrov.
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.777
2.348
113
Pomurje
Sliši se dobro, če je res črpalka v grelcu.
Se pravi rabim samo takšno klik stvar in grelec bo grel mašino.

Ventilacije v kabini pač ne bo, bo pa motor ogret in v minuti bo avto tudi segret če dam ventilacijo na full.
Si to prav zamišljam?

Lp
 

forgot

v penziji
23. jul 2007
293
0
16
Električna črpalka v grelcu je lahko odklopljena - če ni krmilja, ki jo vključi je pač odklopljena, ali ne ...
Elektronika grelca ni tako zelo občutljiva in tudi ne vidim razloga, da bi avto štartal na kable, ko je grelec vključen. Ko štarta na kable pa menda ja vsak izključi vse porabnike - pravzaprav jih že prej, ko hoče zagnat, pa štarter ne obrača ...
Vse ostalo, kot je navedel mac77.

LP
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.777
2.348
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
drug problem ...če se črpalka napaja iz elektrike (torej baterije) je pod vprašajem koliko čas bo zdržal akumulator...ker grelec je le konkreten porabnik...da nebo na koncu zjutraj motor ogret, avto pa brez štroma .).

Glede štroma res drži. Tast menjuje akumulator na dve leti.


Lp
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.777
2.348
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik forgot pravi:
Električna črpalka v grelcu je lahko odklopljena - če ni krmilja, ki jo vključi je pač odklopljena, ali ne ...

Bom moral pri proizvajalcu povprašat, kakšna zadeva je pri meni vgrajena.

Lp