Višnjegorski klanec - kaj to namšečajo na odbojne ograje?

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
225
174
43
Današnja nesreča se je po slikah sodeč zgodila na vrhu klanca oz. tik pred izvozom za VG. Nesreča v megli pa v smeri LJ, pred izvozom Grosuplje, kjer je pogosto megla, tam je bolj moker svet. Drugače pa je na VG klancu v smeri NM z razlogom omejitev 100, še posebej navzdol, ampak pri nas je to zgolj min. priporočena hitrost...
Izvoz na strmem klancu in kratek zaviralni pas sta kar nevarna. Spodaj na ravnem bi bilo dovolj prostora, a so lokalni veljaki izsilili, da mora kraj imeti svoj izvoz, ne pa šele, ko je že konec kraja...zakaj bi sicer bil tak izvoz na klancu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

endvatri

Guru
2. mar 2018
18.494
3.097
113
Formalno bo kriv (tudi?) voznik kombija, ki se je v zadnji del šleperja zaletel z bokom kombija... Vsaj tako se zdi, pri zadnjem kamionu je del kombijevega pleha (vrata?), kombi pa ni ostal brez sprednje havbe... Od tod tudi tako hude posledice nesreče in smrtne žrtve...

Popoldne so na RTVju tudi pravilno opozorili, da je leta 2010, prav tako na sobotno popoldne, sicer v megli na istem mestu prišlo do naleta več deset vozil... Tale odsek je že od nekdaj črna točka, in teh se po definiciji ne da rešiti drugače kot tako da se jih odpravi. Cesto bo treba zgraditi drugače.
Dj povej RTV idiotom da so to dve različne ceste.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.588
85
48
Upravljalec ima po vsej verjetnosti take dogodke za katere obvesca preko panojev sli svetleče prometne znake pokrite s kamerami. Zato je nek "polurni" zamik razloga za obvescanje neopravičljiv.
Svasoma res ne jemljiemo vozniki resno takih omejitev.
Primer
Tunel, omejitev 60, prevozis cel tunel pa ne vidis razloga za to omejitev. Ali je bil dobro skrit, ali pa so pozabil nastavit hitrost nazaj na 100?
Omejitve so večkrat zaradi razlogov, ki se jih ne vidi. Npr. en okvarjen ventilator v tunelu ali pa kakšna druga strojna/elektro napaka.
Mogoče bi bilo dobro, da upravljalec napiše "...zaradi tega in tega. Prosimo ne pasite zijal. Hvala.".
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.227
4.712
113
Omejitve hitrosti povzročajo samo dodatno zmedo in nevarnost, če se jih striktno ne kontrolira.
Če je omejitev upravičena, potem se mora tudi z nekim avtomatskim sistemom nadzirati.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.484
818
113
Omejitve so večkrat zaradi razlogov, ki se jih ne vidi. Npr. en okvarjen ventilator v tunelu ali pa kakšna druga strojna/elektro napaka.
Mogoče bi bilo dobro, da upravljalec napiše "...zaradi tega in tega. Prosimo ne pasite zijal. Hvala.".
:valjamse: Da napiše "60 ker ventilator ne dela" in misliš, da se bo kdorkoli držal?

"Ne pasite zijal" na koncu tristranskega elaborata, ki utemeljuje znižanje omejitve?

Sem za transparentnost in bi podprl, da imajo upravljalci spletne strani z dostopno dokumentacijo (zakaj kaka omejitev v katerem trenutku), ampak na cesti je važna samo omejitev. Če seveda zaupaš upravljalcu. Če pa ne, pa tudi razlage ne bodo pomagale. Še posebej ne take, ki jih lahko prebereš med vožnjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.588
85
48
:valjamse: Da napiše "60 ker ventilator ne dela" in misliš, da se bo kdorkoli držal?

"Ne pasite zijal" na koncu tristranskega elaborata, ki utemeljuje znižanje omejitve?

Sem za transparentnost in bi podprl, da imajo upravljalci spletne strani z dostopno dokumentacijo (zakaj kaka omejitev v katerem trenutku), ampak na cesti je važna samo omejitev. Če seveda zaupaš upravljalcu. Če pa ne, pa tudi razlage ne bodo pomagale. Še posebej ne take, ki jih lahko prebereš med vožnjo.
Mogoče si me narobe razumel. Razlagam, ker je avtor pred mano napisal, da je omejitev zaradi del, del se pa 'ne vidi'.

Lp
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.398
2.290
113
V 1 letu se bo razvedelo za radar na tej lokaciji. Pa bo mir.

p.s. pa naj ga NE selijo drugam!
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.195
3.181
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
V 1 letu se bo razvedelo za radar na tej lokaciji. Pa bo mir.

p.s. pa naj ga NE selijo drugam!
A ti (jaz ne) voziš vedno po omejitvah?
Če znaš/lahko/si zdrav/mlad..., ti ni problem zvozit...
To, da se pa "en starček", ki ni nikoli v vasi vozu več kot 40, razleti, je pa problem. Seveda je problem...
Moj foter (87) je dobil vozniško "samo po mestu". Konec...
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.373
155
63
V 1 letu se bo razvedelo za radar na tej lokaciji. Pa bo mir.

p.s. pa naj ga NE selijo drugam!
Za ta radar očitno samo ti veš.

Na srečo tukaj ni radarja.

Bi pa bilo dobro, da bi najprej dali razpoznavo za prehitevanje tovornjakov. Pa brez kazni. Samo dol na izvoz in kazensko stanje v Višnji Gori. 7 minut za prvič.
 
  • Všeč mi je
Reactions: godfather

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Ali pa samo prilagoditi hitrost vožnje razmeram na cesti. Vem da je to za 1/3+ slovenskih voznikov znanstvena fantastika. V tisti nesreči pred leti so tudi vozili 130 pri vidljivosti ki ni omogočala pol te hitrosti. Pa ne govorim na pamet ker sem ca. 20-30 minut pred tisto nesrečo peljal mimo. Enih 60/h tako kot vsi drugi ki so bili takrat v koloni.
Ravno tvoj argument pove, da je treba nekaj spremeniti s to cesto, ker očitno voznikov ne znamo bolje izobraziti/vzgajati.

Na koncu je računica čisto ekonomsko enostavna: vsaka smrt nas stane toliko in toliko miljonov, posodobitev trase pa toliko in toliko.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.911
3.028
113
Ravno tvoj argument pove, da je treba nekaj spremeniti s to cesto, ker očitno voznikov ne znamo bolje izobraziti/vzgajati.

Na koncu je računica čisto ekonomsko enostavna: vsaka smrt nas stane toliko in toliko miljonov, posodobitev trase pa toliko in toliko.

To je res ampak prvi odstavek ne znamo ali nočejo. Ker kaj točno moraš izobraževati?. Če ima izpit potem vsaj znake za omejitve pozna. Pa naj dajo sekcijami pa še radar na tem ovinku navzdol. Pa kazni x 10, da bodo spet lahko kolesarili. Jaz s tem nimam problemov pa se vsak dan tu peljem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.759
2.362
113
Pomurje
Hudo malo je junakov v A ki so prehitri na sekcijskih odsekih.
Absolutno je to najcenejša in v štartu najbolj pridobitna. Varnostni Učinek je zagotovljen takoj
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Pepe

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.588
85
48
Ravno tvoj argument pove, da je treba nekaj spremeniti s to cesto, ker očitno voznikov ne znamo bolje izobraziti/vzgajati.

Na koncu je računica čisto ekonomsko enostavna: vsaka smrt nas stane toliko in toliko miljonov, posodobitev trase pa toliko in toliko.
Smrt stane družbo, posredni in neposredni stroški, cca 500.000 - 1.000.000 EUR. Podatek je star cca. 10 let.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.484
818
113
Na koncu je računica čisto ekonomsko enostavna: vsaka smrt nas stane toliko in toliko miljonov, posodobitev trase pa toliko in toliko.
Vozniki že znajo, brez skrbi. Samo nihče noče biti idiot.

Se spomnete 1998 (ali kdaj je že bilo), ko je policija z velikim pompom oznanjala, da od (ne vem) 1. maja naprej pa 0,0 tolerance, vsak prekršek kazen ipd? 10-14 dni smo vsi vozili po PS, potem so se začele pojavljati lastovke (samozvani volkovi med ovcami), ki so začeli voziti hitreje in drzneje in... (še vedno ne vem) 1. junija je bilo vse po starem.

Pa ne zato, ker samo kazni primejo. Ampak zato, ker ko vidimo druge, da se požvižgajo in nikomur nič, nam je jasno, da nas imajo za norce.
  • "Ne jejte mesa," reče s pladnjem sočnega T-bone pred seboj.
  • "Ne potujte po svetu," reče na konferenci v eksotični državi.
  • "Vozite počasi," se dere iz mimo vozečega projektila.
  • "Nosite maske," reče in si jo še pred kamero trga z obraza.
  • ...
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.911
3.028
113
Evo, danes še eden.

Screenshot_2023-05-14-15-28-23-056_com.android.chrome-edit.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony