Turbina?

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.074
389
83
Avto (Ford Galaxy 2004 1.9 TDi 115ps) je izgubil moč. Na oko bi rekel kakšnih 30-50%. Občasno še potegne, kakor da je vse v redu, ampak se to dogaja zmerom manj.
Na zunaj ni opaziti nič nenavadnega (dim iz izpuha...). Tudi nobena opozorilna lučka ne gori. Ali pravilno sklepam, da je šla turbina - če se ne motim, je variabilna in je to odpovedalo?
Je možna še kakšna druga napaka s podobnimi simptomi?

Hvala za odgovor.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.018
5.423
113
Možne stvari še:
Cev na interkulerju je odletela...al pa luknja v avspuhu...

Pac nekje v sistemu nimas tlaka in turbina nima tlaka...obcutek je pa kot da traktor vozis namesto turbodizla
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.216
1.839
113
Pri izgubah moči se je običajno najprej pogledalo merilnik pretoka zraka.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ko odpove turbina se tudi kadi, vrjetno pa ne vedno odvisno ali pride do prodora olja ali cesa drugega direkt v izpuh, to bo povedal kdo ki je iz foha.
Drugace je pri tebi cuden tale pojemek 30 - 50%, ponavadi je to bolj 80% tko da je mozno da ti pusca kje kaksna cev ki je se povezana z turbino ali podobno, mozno je tudi da si cist na meji odpovedi pa zato se da nekaj zivljenja od sebe
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik TMJ pravi:
če je počena cev se kadi!
Zelo
rolleyes-1.gif

Najverjetnejši razlog je MAF. Na pamet itak ne bomo pogruntali.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.074
389
83
Sem bil pri mehaniku, ampak ker trenutno avto dela Ok, nisva pogruntala nič.
Izključujem možnost napake na ceveh, ker potem bi bil avto konstantno zanič.

Čakam, da dokončno odpove, potem bo lažje najti razlog.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
To ni čisto res. Ker dokler je cev mrzla in razpoka mala se izgub ne občuti toliko. Ko pa se segreje, postane bolj elastična, se luknja poveča, ali pa ob večjem pritisku skozi cev, jo tudi bolj raztegne...
Jst bi še vedno pregledal cevi.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.375
303
83
tester
pogledaš ali celo posnameš z VCDS ali primerno opremo željen in dejanski tlak
napihneš sistem ročno, če je diht
preveriš delovanje krmiljenja turbine z vakum kleščami (variabilc, če lepo laufa)
pogledaš vakuum na N75, če pride sploh gor

varianta je tudi direkt vakuum stisnit na dozo in se it peljat (mora prefilat)
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.074
389
83
Zdravo.

Smo priklopili na tester in izpiše te napake:
- manifold temp sensor (g72) open or short to plus
- manifold pressure sensor (g71) open/short to ground
- mass air flow sensor (g70) short to plus

Mogoče kdo ve, kateri senzor bi bil glavni krivec za napako? Je možno, da izpiše druga dva zaradi prvega (ne mislim pa vrstnem redu), ali pa so vsi fuč?

Hvala za mnenje.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.375
303
83
5V napajanje senzorjev je najverjetneje problem

lahko, da en od senzorjev je v stiku na maso (oksidacija, vovk po domače) in 5V pade dol in potem pokaže vse tri senzorje
najprej odklopi enega, pobriši napake - če ostane samo napaka odklopljenega, je najverjetneje v drugih dveh problem
potem drugega odklopiš in pobrišeš itd.

jaz bi najprej senzor tlaka kolektorja odklopil, ostala dva pustil priklopljena in pobrisal napake ter se šel peljat.
Pogledal bi tudi VREDNOST tlaka ses kolektorja na mestu pod kontaktom z nedelujočim motojrem vrednost mora biti enaka atmosferskemu tlaku, torej cca 950mbar

kot drugo bi pobrisal pod kontaktom napake in katera se TAKOJ pojavi nazaj??? sporoči
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.074
389
83
Hvala za pomoč. Smo dobili na posodo MAF senzor in smo imeli srečo, da je bil ravno ta krivec za težave. Po menjavi avto zopet normalno dela. Se kar dobro drži, glede na to, da ima verjetno že 0,5MKm za seboj.