Toyota Prius Hybrid (NWH20) prvih 100000 km

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Samo da ga dobim v roke
cool-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Eto, termin imam potrjen. Od 1.3.2012 do 7.3.2012. Imam 2 meseca časa, da naštudiram, kako bom pritrdil video kamero ali pa Galaxy Note-a pred sprednjo šipo tako, da se bo videlo tudi podatke s prikazovalnika.
Za Galaxy Note-a imam držalnik za sprednjo šipo, vendar dvomim, da bo posnel tudi prikazovalnik. Hmmmm.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
A to se ga da dobit na preizkus? Namreč res bi rad preizkusil še ta novega Priusa. Že prejšnjega bi brez težav imel (navkljub obupni legi), ta je pa baje še bistveno izboljšan... In pa prav zanima me, kako HSD deluje...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Če bi rad sprobal navadnega, torej ne tistega na vtičnico, potem se najaviš za testno vožnjo v katerem od Toyota avtosalonov. To je to.
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
V čem se razlikujejo navadna barva, kovinska barva in biserna barva? Predvsem me zanima razlika med kovinsko in biserno - pri Priuski. V čem je razlika na uč? Je tudi razlika v kvaliteti barve oz. številu nanosov?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Jap, biserna ima še en dodaten nanos. Ni pa to sedaj poanta, da bo biserna barva trajala 100 let dlje. Pač tak proces nanosa je, da dosežejo ta biserni efekt.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
No ja, 32 jurjev je pred davki. Leaf pa [censored] ga, do morja ne bo zmogel, Prius bo, pa čeprav na bencin.
smile-1.gif

Realnost je taka, da se tele reči ne bodo obnesle dokler ne bo bencin po 4 EUR na liter ali pa cene teh avtov orenk zreducirane. Tako Leaf-a, kot PiPa.
Po mojem se bodo reči čez kako desetletje našle nekje vmes. Bencin po 3 EUR na liter in štrom kible po 28 jurjev.
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Čaki, samo osnovna verzija v USA je 32.000 US, advanced pa cca. 40k US.

Poleg tega je razlika med navadno Priusko 2012 in Plug in verzijo ogromna cenovna razlika, ki je nikoli ne pokriješ s prihrankom goriva. Prihranka je tistih 20-25km na vožnjo, kolikor voziš na elektriko; recimo, da je to 1 liter = 1.5 EUR.

Osnovna navadna Priuska je 26k EUR, PiP osnovna pa 39k EUR. Razlike je 13k EUR. Šele po 13.000 štartih vožnje, torej če filaš 1x na dan, je to v 13.000 dneh. To je v 35 letih, če se voziš vsak dan. Tukaj ni računice. 4.4kWh baterija in polnilec ne staneta 13k EUR.

Za tak denar, dejansko vedno bolj privlačen postaja Model S.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Evo, mašinca - Priuska šla od bajte pri 150 k km.
Rekapitulacija:
- redni servisi (cene kot za bencinarja Yarisa, velikega servisa NI)
- menjane vse žarnice v žarometih
- dva kompleta prednjih brisalcev, zadnji samo ena menjava

Drugih servisov ni bilo. Zavorne ploščice in diski so bili še vedno originalni.

Skratka zadovoljen, Priusko priporočam vsakomur. Očitno ni zastojn visoko na lestvicah zadovoljstva.
Zamenjava je pa seveda tudi Hybrid Synergy Drive Powah, samo bolj leksuzne varijante.
cheer.gif
 
Nazadnje urejeno: