Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Marxon

Majstr
24. feb 2009
809
424
63
Da ne ugibamo o porabah, poglejmo malo večji vzorec:

Toyota 2.0:
1751518838992.png


Golf 2.0 tdi:

1751518875388.png



Corolla 1.8:

1751518916975.png



Če mene vprašaš, je poraba "tam - tam"
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.332
4.765
113
Točno tako.
Toyota je bolj varčna po mestu in lokalnih cestah, Tdi pa na avtocesti, I če nisi ravno trgovski potnik za celi balkan si z Toyoto na boljšem.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.782
5.374
113
S to porabo na neki relaciji je tako tako. Nekajkrat na mesec grem praviloma čez vikend na pot, ki skupno znese ~ 150 km. Zjutraj proti vzhodu, zvečer proti zahodu. Običajno precej prazna regionalka, optimalno za nizko porabo in hvalisanje, kako malo kuri avto. Kak mesec nazaj pa so bile malce "posebne" vremenske razmere, močnejši veter, ki je čez dan spremenil smer in zmeraj pihal kontra. Nenadoma sem imel na tej "varčni" poti več kot 10 % večjo porabo.
Sicer pa se nas je pred desetletjem z zafiro peljalo 6 na morje in nazaj s strešnim kovčkom na strehi za ~ 6 litrov na 100 km.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.406
872
113
EU
Na da bi se preveč poglobil v to, ampak meni povprečje na AC potem malenkost pade za razliko od mestne in primestne vožnje, pravi računalnik. Npr. najprej piše 6,2, potem pa ko se nekaj časa vozim po AC pade na 6,1.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.930
1.302
113
Zakaj se sploh bencinarje primerja z dizli? Bencinar se naj primerja z bencinarjem :) Zdaj so že itak povsod takšni in drugačni hibridi v obeh primerih... mild hybrid bencinar pa mild hybrid dizel pa 100 drugih variant.
Ta primerjava bencin hybrid vs. diesel je bila smiselna 20+ let nazaj, ko je toyota bila edina s hibridi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.406
872
113
EU
Je čisto ok tudi primerjava vsega z dizli, ki so daleč najbolj učinkoviti za naporne dolge proge, da vemo kje smo realno danes z alternativo. :cool:

Meni nič ne pomaga recimo še tok fajn bencinar, al hibrid, al pa EV, če ne zmore opraviti transportnega dela tako dobro kot dizel. Kot mi je vseeno za kateri pogon gre, zanima me samo učinkovitost (doseg) in cena.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.423
1.238
113
Je čisto ok tudi primerjava vsega z dizli, ki so daleč najbolj učinkoviti za naporne dolge proge, da vemo kje smo realno danes z alternativo. :cool:

Meni nič ne pomaga recimo še tok fajn bencinar, al hibrid, al pa EV, če ne zmore opraviti transportnega dela tako dobro kot dizel. Kot mi je vseeno za kateri pogon gre, zanima me samo učinkovitost (doseg) in cena.
Vsekakor , ko bi jih le še večina bila po recimo 150kkm, tehnično izpravna(vključno z vsemi original vgrajenimi eko sistemi).
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
401
8
18
Če se voziš dnevno in 90% po avtocesti, Potem jaz ne vidim smisla v hibridu. Diesel vsekakor zmaga. Vendar, če pogledamo pa samo Slovenijo, pa tudi za avtoceste pride hibrid v poštev, saj so nonstop zastoji in tudi povprečna hitrost precej manjša zaradi tega. Hibrid pri 130Km/h pač ni več učinkovit, mislim predvsem za Toyote. Medtem ko je lokalna vožnja, mestna ali avtocesta v zastojih daleč najbolj učinkovit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15 in sad

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.332
4.765
113
Cca 20 na naši firmi.

Ampak potem pa kaj drugega crkne, volan park senzor, senzor nivoja olja, turbina se odtegne, ni da ni
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.198
2.177
113
Če se voziš dnevno in 90% po avtocesti, Potem jaz ne vidim smisla v hibridu. Diesel vsekakor zmaga. Vendar, če pogledamo pa samo Slovenijo, pa tudi za avtoceste pride hibrid v poštev, saj so nonstop zastoji in tudi povprečna hitrost precej manjša zaradi tega. Hibrid pri 130Km/h pač ni več učinkovit, mislim predvsem za Toyote. Medtem ko je lokalna vožnja, mestna ali avtocesta v zastojih daleč najbolj učinkovit.

90% mojih kilometrov s karjolo, mogoče še malo več, je narejenih na ac. Poraba okrog 5 dolgoročno. V čem ti vidiš tu problem?
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
177
75
28
Je čisto ok tudi primerjava vsega z dizli, ki so daleč najbolj učinkoviti za naporne dolge proge, da vemo kje smo realno danes z alternativo. :cool:

Meni nič ne pomaga recimo še tok fajn bencinar, al hibrid, al pa EV, če ne zmore opraviti transportnega dela tako dobro kot dizel. Kot mi je vseeno za kateri pogon gre, zanima me samo učinkovitost (doseg) in cena.
Poraba niti ni tako pomembna. Cena na km se hitro spremeni ob menjavi sklopke, vztrajnika, turbine, šob, adblue, črpalke,...
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
401
8
18
90% mojih kilometrov s karjolo, mogoče še malo več, je narejenih na ac. Poraba okrog 5 dolgoročno. V čem ti vidiš tu problem?
Jaz vidim problem v podhranjenosti pri hitrosti 120km/h ali več. Poleg tega, če še gre cesta navzgor, se karjoli precej pozna, proti novodobnemu dieselu. Tudi nekdo, ki živi v hribih, temu tudi ne priporočam hibrida. Jaz ga sam vozim, pa sem ga vzel prav zaradi tega, ker v mestu in zastojih se pelje kot električni avto.
V glavnem razumem diesel fanboye, zakaj so naperjeni proti hibridom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Generik

Guru
14. maj 2011
3.930
1.302
113
Jaz imam doma oboje; dizla in hibrida. Da pri je pri 120kmh hibrid podhranjen je smešno. Do 180 kmh stegne bistveno hitreje kot dizel z enako hp. Je pa poraba pri 130kmh na avtocesti višja kot pri dizlu, gladko potrdim :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Steve

Guru
13. avg 2007
10.198
2.177
113
Točno isto jaz opažam pri 1.8 140km verziji. Ni neke bistvene razlika proti bencincu ali dizlu podobne zmogljivosti. Edino dere pa se karjola ko zmešana, to pa ja.
In tudi poraba je od 130kmh naprej višja kot pri dizlu