Da ne bomo vsega pomešali. Je več različnih načinov: recimo gretje hladilne tekočine (in potem pihanja toplega zraka) - Webasto, pa grelec na elektriko, ki zgolj piha notri topel zrak (neke vrste kalorifer), pa dogrevanje gretje hladilne tekočine s pomočjo elektrike dokler je hladilna tekočina še hladna (PTC) ...
Ampak Toyotini hibridi so znani, da se hitro segrejejo. Za naše kraje čisto sprejemljivo. V Skandinaviji pa dodajajo Webasto ali pa tisti kaloriferček (vidim na računu, da je naknadno vgrajeno).
Toyotini hibridi delujejo v Atikonsonovem ciklu. Zato so pri nižjih vrtljajih malo bolj leni in z manj navora. To takrat nadomesti elektrika. Zato pa so bolj varčni in učinkoviti in večino časa je tudi vzpostavljeno delovanje v najbolj učinkovitih vrtljajih. Res se hitro segreje tudi zato, ker vodna črpalka ne poganja hladilne tekočine, dokler je ta hladna. Šele ko se segreje, računalnik da signal, da zadeva požene (pač električno).