Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

krava

Majstr
5. sep 2007
3.592
290
83
www.kacnje.eu
Ja, tele Toyotine hibride moraš voziti umirjeno, potem so pa zakon.
Meni recimo to zelo ustreza. Koga tudi umirja (z vsemi plusi pri tem). Spet tretjim pa nikakor ne "sedejo".
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.215
894
113
Ja, sem se vam, sicer stežka, pridružu. Zdaj sem umirjeni voznik, pretežno na bateriji (ne bi škodilo, če bi bla mal zmogljivejša). Kazni iz tega naslova več ne bo, tako da še 2 leti pa bom brez cpp točk :)
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: krava

hermann

Guru
19. mar 2014
9.289
5.872
113
Eno je umirjena vožnja, to pri dnevni migraciji do šihta obvladam. Ampak občasno gre pa tudi polno naloženo čez kak prelaz na 2 jurja višine ali pa včasih poletna selitev na morje z avtom nabasanim do stropa, na strehi pa še truga in 2 bicikla. To so pa situacije, kjer ne bi rad trpel.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.287
351
83
Ok, danes sem imel dve uri na voljo 1.8 hatchbacka. S sport opremo zgleda super s temi platišči, v rdeči barvi in črno streho. Ampak mi videz ni vreden razlike v ceni, zato je luna oprema zame popolnoma primerna.

No, v teh dveh urah sem prevozil relacijo, ki jo drugače delam vsak dan s sedanjim 2.0 150hp turbodizlom (6,8 - 7 l povprečna). Sem pričakoval, da bo 1.8 bolj podhranjen in slaboten vendar sem bil z videnim in občutenim zadovoljen. Obrate se tudi da kar lepo kontrolirati s pedalom za plin in ob rahlem odvzemu konkretno padejo, avto pa nadaljuje z isto hitrostjo. Povprečna poraba na tej moji relaciji je bila 5.4 l/100 km, od tega 50% avtoceste, 35% regionalk in 15% mestne vožnje. Po omejitvah brez pretirane pozornosti na varčno vožnjo, vozil sem ga kot diesla. Verjetno bi se dalo to številko z malo pameti v desni nogi še malce znižati.
Najbolj me je prepričala umirjenost vožnje (za prepihat glavo imam roadsterja in je tako lahko daily nekaj čist kultiviranega) in dobra zvočna zatesnitev potniškega prostora. Infotainment sux, vendar se vsaj nakazuje neka možnost kasnejše nadgradnje. Asistenčni sistemi delujejo dobro, najbolj me je presenetilo kako dolgo pusti lane assist roke odmaknjene od volana. Materiali v notranjosti niso vrhunski, niso pa tudi porazni. Sedeži so udobni, prostora za voznika je dovolj tudi za malce bolj "elegantno rejene" voznike :D. Je pa res, da za mano ob moji nastavitvi sedeža nebi mogel nihče sedeti ampak meni to ni ovira.

All in all, mislim, da sem našel naslednika trenutnega turbodizla.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Ginginova

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Ok, danes sem imel dve uri na voljo 1.8 hatchbacka. S sport opremo zgleda super s temi platišči, v rdeči barvi in črno streho. Ampak mi videz ni vreden razlike v ceni, zato je luna oprema zame popolnoma primerna.

No, v teh dveh urah sem prevozil relacijo, ki jo drugače delam vsak dan s sedanjim 2.0 150hp turbodizlom (6,8 - 7 l povprečna). Sem pričakoval, da bo 1.8 bolj podhranjen in slaboten vendar sem bil z videnim in občutenim zadovoljen. Obrate se tudi da kar lepo kontrolirati s pedalom za plin in ob rahlem odvzemu konkretno padejo, avto pa nadaljuje z isto hitrostjo. Povprečna poraba na tej moji relaciji je bila 5.4 l/100 km, od tega 50% avtoceste, 35% regionalk in 15% mestne vožnje. Po omejitvah brez pretirane pozornosti na varčno vožnjo, vozil sem ga kot diesla. Verjetno bi se dalo to številko z malo pameti v desni nogi še malce znižati.
Najbolj me je prepričala umirjenost vožnje (za prepihat glavo imam roadsterja in je tako lahko daily nekaj čist kultiviranega) in dobra zvočna zatesnitev potniškega prostora. Infotainment sux, vendar se vsaj nakazuje neka možnost kasnejše nadgradnje. Asistenčni sistemi delujejo dobro, najbolj me je presenetilo kako dolgo pusti lane assist roke odmaknjene od volana. Materiali v notranjosti niso vrhunski, niso pa tudi porazni. Sedeži so udobni, prostora za voznika je dovolj tudi za malce bolj "elegantno rejene" voznike :D. Je pa res, da za mano ob moji nastavitvi sedeža nebi mogel nihče sedeti ampak meni to ni ovira.

All in all, mislim, da sem našel naslednika trenutnega turbodizla.

Imaš namen iti sprobat še 2.0 hibrida?
Karavana?
Da bi malo primerjal. Si lepo napisal kaj in kako, zato me zanima še primerjava :)
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.287
351
83
Ne, 2.0 me po sedaj videnem ne zanima, ker je dražji in pade tudi v višji razred pri registraciji. Iščem izključno varčen, varen in udoben prevoz iz točke a do točke b, corolla pa izpolni kar nekaj mojih zahtev: bencinar (da je atmosferski je samo plus) z majhno porabo, avtomatik, led luči. Bi pa verjetno 2.0 gledal v primeru, če bi to bil moj edini avto.

Karavana ne potrebujem, zato ga niti nisem gledal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.781
2.352
113
Pomurje
Glede na to da si vozil nov avto in nisi vajen voženj hibrida, ti iz izkušenj povem, da boš brez problema znižal porabo še za pol litra.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.599
189
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
moje izkusnje glede novih voznikov so sledece - veliko lazje dobis obcutek, kako kontrolirati ves kokojumbo glede pogona, ce avto nastavis v ECO Mode. ker je pedalka nankrat ekstremno "dolga" in lazje kontroliras, do kje elektrika, od kje naprej ICE+elektrika, in od kje potem power obmocje. in za dobit obcutek oz. dojeti to drugacnost voznje, je preko ECO Mode precej lazje, je pa avto precej bolj ... ne najdem prave besede ... zaspan? ker je pac pedalka toliko bolj obcutljiva.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.398
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Iz izkušenj na Priusu, ECO mode je čisto OK, dokler nisi na AC in radarskem tempomatu ali pa ne prehitevaš kakega traktorja ali pa počasnele. Za AC je večinoma dober normal mode. Je pa pri nas sranje, ker še niso porušili vseh cestninskih postaj, tam pa pri pospeševanju rabiš power mode.
Pred prehitevanjem kakega počasneta dam tudi v Power mode. Pa še ena, s polno baterijo se da kar dolgo crusati na elektriko, če voziš po sorazmerno ravni cesti (majhni klančki in doline) za kaj takega moraš imeti nekaj izkušenj.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.370
1.750
113
A ne overrida kickdown vsega tega eko sranja, moraš dejansko vnaprej gruntat in izbirat pravi mode?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.932
5.208
113
ECO ne vpliva na radar.
ECO spremeni samo občutljivost gasa, jakost ventilacije in v mrzlem vremenu malo prej izklopi motor (čeprav še ni kabina ogreta)
isto power ne naredi nič ddrugega kot nardi gas bolj občutljiv da je že prej doseženih 100%.
Drugih razlik ni. Nobenih razlik v moči in nič. V vseh treh oblikah ima avto isto moč ko je gas stisnjen proti koncu
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Danes fural priusa IV 150km po avtocesti. Radar nastavljen na 120kmh. Nisem sam nic dregal kaj dosti.. bolj pocival med voznjo :D 95% voznje na eco mode, vmes ene 3x power in sem ga zahodil do 160kmh.
Poraba po bc - 4.5l/100km.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.287
351
83
Pa še ena, s polno baterijo se da kar dolgo crusati na elektriko, če voziš po sorazmerno ravni cesti (majhni klančki in doline) za kaj takega moraš imeti nekaj izkušenj.
Tole mi je bilo tudi zanimivo ja. Sem mislil, da bolj pogosto vklopi motor.
Upam, da mojo trenutno ropotuljo čimprej prodam :-D
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.398
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
ECO ne vpliva na radar.
ECO spremeni samo občutljivost gasa, jakost ventilacije in v mrzlem vremenu malo prej izklopi motor (čeprav še ni kabina ogreta)
isto power ne naredi nič ddrugega kot nardi gas bolj občutljiv da je že prej doseženih 100%.
Drugih razlik ni. Nobenih razlik v moči in nič. V vseh treh oblikah ima avto isto moč ko je gas stisnjen proti koncu

Pospeševanje pri uporabi ACC (radarskega tempomata) je pri Priusu odvisno od moda. Če je v ECO modu pospešuje malce bolj kot crknjen konj, v normal modu je dosti bolj živahen, v power modu se pa še malo bolj pozna na večji živahnosti.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.932
5.208
113
Pospeševanje pri uporabi ACC (radarskega tempomata) je pri Priusu odvisno od moda. Če je v ECO modu pospešuje malce bolj kot crknjen konj, v normal modu je dosti bolj živahen, v power modu se pa še malo bolj pozna na večji živahnosti.
Jaz ne opazim razlike.
In niti v tehnični dokumentaciji ni navedena razlika v delovanju radarja.