Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.811
607
113
EU
Jaz te razlike v cenah olja še vedno ne razumem?!? Prvič, ker oni kupujejo količinsko in zagotovo dobijo to olje dosti ceneje kot jaz kdajkoli in drugič, ker če zaračunajo za več kot polovico dražje od običajne cene na trgu za potrošnike je to oderuštvo (118. člen OZ, Očitno nesorazmerje vzajemnih dajatev). Ampak ok to je tema za drugo temo.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
1. Ja, cene pooblaščenih servisov se dejansko razlikujejo. Govorim iz prve roke, ko sem imel še Avensisa in sem ga enkrat peljal na servis v Domžale, drugič v M. Soboto. Cene za material so enake, je pa razlika v servisni uri. V M. Soboti je le-ta cca. 1/3 nižja kot npr. v Domžalah. Ljubljana pa ima še višjo urno postavko.

2. Kar se tiče jamstva pri toyoti pa se uvaja tudi to v SLO:
https://www.toyota-europe.com/service-and-accessories/service-and-maintenance/toyota-relax
Odgovor toyota slovenija na to temo, ko sem jih malo povprašal (copy / paste):
Priprave na sistem Toyota Relax so tudi pri nas v zaključni fazi. S promocijo in izvajanjem programa Toyota Relax bomo začeli predvidoma že v prihodnjem mesecu. Gre za revolucionarno novost, ki bo navdušila lastnike vozil znamk Toyota in Lexus, saj se je proizvajalec na podlagi odličnih izkušenj z jamstvom na hibridno baterijo, odločil razveseliti lastnike vozil z analognim jamstvom kar za celotno vozilo. Opravljanje rednega servisa na Toyotinem servisu bo vsakokrat podaljšalo jamstvo za eno leto ali 15.000 kilometrov vozilom znamke Toyota ali Lexus, ki so mlajša od 10 let in imajo prevoženih do 160.000 kilometrov. Program Relax bo torej omogočal mirno spanje lastnikom Toyot ali Lexusov vse do 11-tega leta starosti vozila (ali prevoženih 175.000 kilometrov)!
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
No, vsekakor se mi ni dalo prerekati. Škoda časa in energije. Bom raje drugič ravnal preventivno.
Se ne rabiš nič prerekat. Vodjo servisa bi zahteval in ga prosil, da ti spravi račun na oglaševano ceno + Vitrex.
To ti zakonsko pripada. Če so oni pozabili na ceno na spletni strani je to njihov problem.

Sedaj si ti prišel jokat na alter, vpletel boš še uvoznika, šel se boš nošnje olja na servis. Vse to zato, ker nisi imel jajc lepo normalno zahtevat, to kar ti pripada. Najbolje, da še kar v evropsko centralo in potem še na japonsko pišeš.
Stvari se ureja po odgovornosti, samo jokavci preskočijo in gredo direkt k šefu jokat, če je delavec kaj narobe naredil. Se pomeniš z delavcem in če ne pomaga greš vodja izmene ——-) vodja sektorja -----) direktor.
Pa brez zamere.

Pa najprej je treba še ugotovit, kdo je tukaj zaj... Ker če je ta cena na strani prav tega servisa, potem je zadeva enostavna, kot sem zgoraj napisal. Če je pa ta cena na toyota.si strani (torej uvoznika), potem pa je seveda prav, da v naslednji fazi še uvoznika vpleteš, oz. kar sedaj.
 
Nazadnje urejeno:

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Se ne rabiš nič prerekat. Vodjo servisa bi zahteval in ga prosil, da ti spravi račun na oglaševano ceno + Vitrex.
To ti zakonsko pripada. Če so oni pozabili na ceno na spletni strani je to njihov problem.

Sedaj si ti prišel jokat na alter, vpletel boš še uvoznika, šel se boš nošnje olja na servis. Vse to zato, ker nisi imel jajc lepo normalno zahtevat, to kar ti pripada. Najbolje, da še kar v evropsko centralo in potem še na japonsko pišeš.
Stvari se ureja po odgovornosti, samo jokavci preskočijo in gredo direkt k šefu jokat, če je delavec kaj narobe naredil. Se pomeniš z delavcem in če ne pomaga greš vodja izmene ——-) vodja sektorja -----) direktor.
Pa brez zamere.

Pa najprej je treba še ugotovit, kdo je tukaj zaj... Ker če je ta cena na strani prav tega servisa, potem je zadeva enostavna, kot sem zgoraj napisal. Če je pa ta cena na toyota.si strani (torej uvoznika), potem pa je seveda prav, da v naslednji fazi še uvoznika vpleteš, oz. kar sedaj.
Aha spet en pametnjakovič :) Ok gremo po vrsti.

Najprej praviš, da bi moral prositi vodjo servisa, nato očitaš, da preskakujem vrsto - vodja izmene ——-) vodja sektorja -----) direktor
Pa brez zamere.

Drugič. Sam nisem prišel jokcat na alter ampak sem poskušal biti družbeno koristen in druge uporabnike na to opozoriti. Napisal sem tudi svoje izkušnje in cene iz drugega servisa. Dejansko sem lahko komu pomagal, kar pa sam ne moreš trditi za tvoj prispevek.

Glede na to, da so na računu iste postavke kot na grafiki iz interneta se očitno niso nič zmotili, zato ne vem zakaj bi jih opozarjal na napake če napak ni.
Sem pa prijazno povprašal pri uvozniku zakaj prihaja do razlik s tem, da nisem omenjal nobenega sodelujočega.

Pa brez zamere.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Tebe nima kaj zanimat zakaj prihaja do razlik. Ti imaš ZAKONSKO pravico zahtevat, da plačaš točno toliko kot oglašujejo. To je vse.
Ravno gledal konec KODE, kjer so imeli primer zavajujočega zavajanja pri ceni novega vozila. Kia :).
V kolikor ti ne bi odobrili tiste cene, se zahvališ in samo pošlješ kopijo računa in print screen oglasa na Tržno inšpekcijo in jim bodo oni razložili, kako morajo poslovati v Sloveniji.
In zakaj sem ti rekel, da zahtevaš vodjo servisa in ne sprejemnika (če ti on ne odobri, samouveno je, da se najprej z njim pomeniš). Zato ker sprejemnik je sprejemnik in lahko da ne ve, kaj zakon nalaga. Vodja servisa mora pa to prekleto dobro vedet.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BrunoMars

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.300
3.409
113