Touareg - rezervni program

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
ja najboljše da probavaš kr vse po vrsti menjavat. enkrat boš že pravega trofo.
Malo bolj natančo beri njegove poste. Boš opazil, da vse po vrsti probava ravno v sodelovanju z najbolj šolanim pooblaščenim servisom, pa zraven zmajujejo z glavo ...
Jaz bi prvo predlagal zamenjavo servisa, ker so pri tem najbolj šolanem in najdražjem serviserju znani po šalabajzerstvu, kjer še enega navadnega rednega servisa ne znajo narediti, ne da bi pri tem nepotrebno škodo naredili.

Sem bil nekoč v podobni situaciji na ford servisu, kjer so bili neumni, ali pa so se le delali in jim je bilo treba soflirati katere osnovne stvari naj najprej preverijo, po tem ko 1 teden niso nič dognali ...
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Hmmm dobro pri n75 nisem bil natančen. Avto sem dostavil na Porsche, kjer bi morali vedeti kaj delajo pa so vseeno samo majali z glavo. Na testu med vožnjo se je pokazalo, da zaostaja pritisk turbine. Zakaj? to se pa ne ve. Okoli zračnega pritiska me nekaj bega. Tester je kazal trenutni zračni tlak 969 Mbar pričakovan pa je bil 979 Mbar. Oba sta krepko pod zračnim tlakom ob normalnem vremenu. Med vožnjo v navkreber pa je bil pričakovan tlak 1900 Mbar trenutni pa okoli 1200 Mbar.
Morda še en podatek. Avto je zelo neodziven pri speljevanju. Gas pohodim do konca vendar avto ne poskoči dokler obrati ne presežejo znamko 2200. Prav tako med vožnjo. Če se vozim z kakimi 1500 obrati in rahlo pritisnem pedal za gas, avto ne reagira. Počasi nabira obrate in nato potegne ko pride preko 2000.

Torej bi znala biti napaka na regulaciji. Trenutno je avto pri mehaniku in upam, da bo snel turbino, da jo damo na test obnovitelju.

Tvoj predlog 100% rešitve pa ni v pomoč!
To so zdaj povsem nove informacije, ki jih prej nisi podal.
Ja, očitno je nekaj narobe pri regulaciji tlaka (turbine), možnosti sta dve: ali ti senzor vrača napačne podatke ali pa turbo ne uspe nabit tlaka tako kot bi bilo treba.
Oz. je še tretja možnost, ki je v bistvu videti kot prva ali druga: nekje med turbino in senzorjem ti piha mimo oz. pušča polnilni zrak, samo to mora biti kar konkretna luknja. Pa tudi sliši se ponavadi.
Jaz bi najprej preveril če kje piha mimo, potem bi preveril tlačni senzor, ponavadi je nekje za IC, ne vem pa kako je pri tvojem.
Če je oboje ok, potem je na vrsti turbina. Glede na to da je bila na obnovi, je vseeno sum ravno tukaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
naj mi en pomaga kako ima R5 regulacijo: že elektronsko ali na vakuum?
vzameš vakuum klešče, pomeriš vakuum (min 0.6 do 0.8Bar vakuuma) če ga ni, se nekje izgublja ali pa je vakum pumpa slaba,
probaš s kleščami narediš vakum, ali variabilc laufa
če se zatika: obnova turbine
varianta je še: da nekje pušča do sesalnega kolektorja (se cel sistem napihne, od LMM do sesalnega ), da ne ustvari tlaka ker je na izpuhu neka ovira (kaj zabito, prekat podrt), da senzor tlaka v sesalnem kaže narobe (se ga tudi da stestirati), ali da je EGR delno odprt, pa pri boostu leti tlak v izpuh...
imel sem celo že primer, da avto ni vlekel, napake nobene: en "frajer" je pobrisal komplet spomin napak pri DPF off "modifikaciji", na koncu je bil krmilni ventil N75 za vakum v okvari - z original mapo ga je tudi takoj pokazalo

dejansko če bi v avto napeljal cevko z druckdoze na turbini (če ni že elektronsko to ne vem po spominu), gor dal vakum klešče, naredil vakum, mora prefilat max tlak, ali pa je nekaj mehansko narobe
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
To so zdaj povsem nove informacije, ki jih prej nisi podal.
Ja, očitno je nekaj narobe pri regulaciji tlaka (turbine), možnosti sta dve: ali ti senzor vrača napačne podatke ali pa turbo ne uspe nabit tlaka tako kot bi bilo treba.
Oz. je še tretja možnost, ki je v bistvu videti kot prva ali druga: nekje med turbino in senzorjem ti piha mimo oz. pušča polnilni zrak, samo to mora biti kar konkretna luknja. Pa tudi sliši se ponavadi.
Jaz bi najprej preveril če kje piha mimo, potem bi preveril tlačni senzor, ponavadi je nekje za IC, ne vem pa kako je pri tvojem.
Če je oboje ok, potem je na vrsti turbina. Glede na to da je bila na obnovi, je vseeno sum ravno tukaj.

jaz bi še prej snel izpuh takoj za turbino in se peljal, če nafila tlak na željeno vrednost
EDIT: aja na obnovi je bila turbina: kaj ni potem tisti, ki je to urejal, vse naredil? aja saj vem, bomo dal lokalcu mehaniku, pa bomo samo turbino poslali
pol pa k je turbina nazaj, obnovljena, pa lokalcu zmanjka znanja/volje v veliko primerih za iskanje dejanske napake - poznan scenarij...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
naj mi en pomaga kako ima R5 regulacijo: že elektronsko ali na vakuum?
vzameš vakuum klešče, pomeriš vakuum (min 0.6 do 0.8Bar vakuuma) če ga ni, se nekje izgublja ali pa je vakum pumpa slaba,
probaš s kleščami narediš vakum, ali variabilc laufa
:zmaga:
Uf ja, na to sem pa pozabil. Takole smo 1x rešili Xsaro ki ni najbolje vlekla.
Puščala je membrana el.magnetnega ventila za turbo (podobna reč kot N75).
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.215
3.371
113
No sej počasi se bližamo temu, kar sem na samem začetku rekel. Počena membrana. Grem po novo dozo kokic in čipsa.:evil:
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.578
283
113
uf uf, tole je pa slisat podobno kot moj 2.0 hdi. ob vrocem vremenu zgubi moc. in jo spet dobi nad 2500 obratov...

dva mehanika sta dvignila roke, en pa mi je svetoval da naj peljem v Bejo, kjer so strokovnjaki za turbine in bojo zihr zrihtal...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
ja lahko je tudi doza na turbini hin (membrana znotraj)
ampak VSE, kar sem napisal, bi moral znati diagnosticirati mehanik, preden sploh sname turbo