Touareg - rezervni program

luka51

Guru
16. avg 2007
7.900
728
113
Še vedno je vprašanje zakaj mi pade v rezervni program. Če pa ga vozim preko 2500 obratov se pa to ne zgodi!
to vprašanje lahko še 3 mesece ponavljaš in neboš dobil odgovora. Edino umazane roke ti bojo dale odgovor....
Enim vam res ni jasno.
Kak naj zaj tu mi vemo kaj je s tvojim avtom narobe če je lahko 10 različnih stvari.
 
  • Všeč mi je
Reactions: nemenabijat

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
30.089
1.058
113
Dvomim, da so saje v turbini, ker mi tako dela odkar so obnovili turbino!
!
Problem teh ki "obnavljajo" turbine je da jih dosti obnavlja z kitajsko robo....

Kolega obnavljal turbino na 3.0TDI in mu tud skos nekaj "serje"...1x turbina dela drugič dela neki na 3/4

Je razlog zakaj se lahko obnovi turbino za 600e al pa 200e :) pomojem razlog leži v kitajski elektroniki ki jo imaš sedaj gor...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bucko

CLIO15

Majstr
1. nov 2007
6.204
237
63
No meni je uspel nekaj podobnega zrihtat en slovenski Turner.

Smo program nazaj na tovarniskega dali pa od takrat cca 90 000 km nobene napake.
 

Pepe

Majstr
20. sep 2007
9.208
383
83
Kak naj zaj tu mi vemo kaj je s tvojim avtom narobe če je lahko 10 različnih stvari.
Ali še več različnih stvari. Imel podobno težavo na povsem drugem vozilu. Metanje v rezervni program v vročem vremenu ob pospeševanju v območju največjega navora. Ko se je prvič pojavila, sem zraven stal, ko se je na pooblaščenem servisu priklopil gor in prikazalo je nekje za 2 A4 strani možnih napak. Na koncu ni bila nobena od teh, se je pa dalo ugotoviti s priklopljenim testerjem med vožnjo pri temperaturi zraka nad 30 stopinj celzija. Nek senzor temperature je crknil in pod takimi pogoji začel kazati 75 stopinj. Verjetno maksimalno. Tem podatkom je elektronika prilagodila pritisk turbine, gorivo in na koncu je prišlo do prevelikega pritiska turbine in rešitev v zasilni program zaradi zaščite motorja.
 

Romzi

Majstr
4. sep 2008
4.818
218
63
Dobrova pri LJ.
Se je za mano kadilo kot da bi želel ustvariti dimno zaveso! Sem uspel ugasniti motor (hvala nebu) in poklical asistenco, da so me odvlekli!
Vprašanje kakšne barve je bil dim. :)
Nima veze, verjetno je treba iskati v tej smeri. Se pravi najbrž je nekaj narobe s turbino oz. je bila obnova za en krščen duš. Razen če ne in je bil dim posledica nečesa drugega. Kaj pa pravi firma, ki je obnovila turbino?
 

Hondi

Fizikalc
18. avg 2007
2.827
76
48
Problem teh ki "obnavljajo" turbine je da jih dosti obnavlja z kitajsko robo....

Kolega obnavljal turbino na 3.0TDI in mu tud skos nekaj "serje"...1x turbina dela drugič dela neki na 3/4

Je razlog zakaj se lahko obnovi turbino za 600e al pa 200e :) pomojem razlog leži v kitajski elektroniki ki jo imaš sedaj gor...
kitajske elektronike še nisem srečal, sploh pa ne na 3.0 TDI turbini
trik te elektronike je, da se jo nastavlja s posebno opremo, ker se je s testerjem pač ne more - v kolikor odmik do variabilnega vijaka ni pravilno fizično nastavljen z omenjeno opremo, potem elektronika to "zazna" in ne pusti krmiljenja variabilcev (avto ne vleče)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
30.089
1.058
113
Samo ne more bit neka poceni obnovljena "no name" turbina iz ebaya z VAG elektroniko....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
30.089
1.058
113
Se mal "razpital" :)

Ja maš prav...če ma N75 ventil potem je turbina brez elektronike....samo ta ventil ki ga krmili membrana (če sem prav razumel) in vakuum cevke...

Je pa tako (po povedanem) lahko maš zjahan/skurjen del z lopaticami (ležišča) ...majstru ko sestavi na ponku se lopatice lepo premikajo....ko pa se turbina segreje med delovanjem pa zacnejo lopatice štekat...in teb metat v safe mode....

Lahko so cevke (praviš da so ok)
Lahko je tud počena membrana (kot je že nekdo omenil) in potem vse skupaj zeza...

N75 ventil lahko preveriš ko daš ključ ON/OFF (lahko da je obratno) pa ti ventil 2x skalibrira (naj nekdo opazuje turbino če se sliši kaj)....
 

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
128
0
16
Vprašanje kakšne barve je bil dim. :)
Nima veze, verjetno je treba iskati v tej smeri. Se pravi najbrž je nekaj narobe s turbino oz. je bila obnova za en krščen duš. Razen če ne in je bil dim posledica nečesa drugega. Kaj pa pravi firma, ki je obnovila turbino?
Dim je bil bele barve in definitivno od olja. Mehanik, je dal že več turbin obnoviti temu obrtniku in ni še imel nobene težave.
Težava je vtem, da mi je nekajkrat vrgel v rezervni program pred obnovo turbine. Vendar je to bilo redko in se je ponovilo v razdobju mesecev.
 

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
128
0
16
Se mal "razpital" :)

Ja maš prav...če ma N75 ventil potem je turbina brez elektronike....samo ta ventil ki ga krmili membrana (če sem prav razumel) in vakuum cevke...

Je pa tako (po povedanem) lahko maš zjahan/skurjen del z lopaticami (ležišča) ...majstru ko sestavi na ponku se lopatice lepo premikajo....ko pa se turbina segreje med delovanjem pa zacnejo lopatice štekat...in teb metat v safe mode....

Lahko so cevke (praviš da so ok)
Lahko je tud počena membrana (kot je že nekdo omenil) in potem vse skupaj zeza...

N75 ventil lahko preveriš ko daš ključ ON/OFF (lahko da je obratno) pa ti ventil 2x skalibrira (naj nekdo opazuje turbino če se sliši kaj)....
Turbina nima elektronike!
Tole z membrano je zanimivo, vendar me čudi, da nekaj časa dela potem pa bum... Če bi bila počena membrana potem sploh ne bi delalo dobro, ker ventil ne bi raguliral pretoka.
Bom preveril ventil kot si svetoval.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
30.089
1.058
113
Če je membrana počena pač random poskakuje.....in pol tud regulacija dela mal po svoje...
 

Company

Pripravnik
7. okt 2007
769
4
18
Točno to se je zgodilo na mojem VW cca 6 let nazaj. Napaka enaka, zamenjali en kos z nekim senzorjem podtlaka (vrednost popravila je bila okoli 50€). V delavnici niso uspeli ugotoviti, diagnostika je kazala (vsaj po mojem spominu) enako napako, kot pri tebi. Po testni vožnji je bilo v nekaj minutah zamenjano in rešeno.
 

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
128
0
16
Tudi sam sem zamenjal senzor N75 (50€), pa brez uspeha. Na testni vožnji smo ugotovili, da turbina ne uspe pravočasno zagotoviti pričakovan pritisk. Najraje se to zgodi pri vožnji v hrib. Med vožnjo smo imeli (Porsche) priključen računalnik in opazovali tlak turbine. Vedno je pozneje dosežen kot pričakovan. Navkreber pa je rajši padel v rezervni program, ker je bila razlika prevelika. Porsche mehaniki so rekli naj zamenjam turbino!
Mehanik, ki je menjal trubino sedaj pravi, da je lahko otežen prehod izpušnih plinov skozi katalizator. Namreč, ko mi je turbina šla rakom žvižgat se je zelo (belo) kadilo iz izpuha. Pri tem bi se naj olje zažagalo na katalizatorju in s tem zmanjšalo presek izpuha in posledično ovira izpuh izpušnih plinov.
 

ssokec

Pripravnik
23. dec 2012
30
5
8
Glej odgovor od "Company" sem skoraj prepričan da je problem v nekem tlačnem-podtlačnem senzorju.
Sem imel podoben problem le da se mi je to dogajalo pri pospeševanju v klanec v 6. prestavi pri cca 185 km/h.
Moj mehanik je omenjen senzor testno zamenjal z podobnega avtomobila katerega je imel takrat v delavnici, na mojem se napaka ni ponovila, z darovalcem pa je imel že problem pri speljevanju.
 

Romzi

Majstr
4. sep 2008
4.818
218
63
Dobrova pri LJ.
Vprašanje je kateri senzor je to. Senzor N75 sem zamenjal brez uspeha.Če avto gonim preko 2500 obratov na avtocesti mi pa ne pade v rezervni program. Zdaj pa vedi :(
Lej, N75 ni senzor, in na tem mestu lahko zaključimo debato, ker ne veš kako ti sistem na avtu deluje.
Dostavi avto nekomu ki ve kaj dela.
100% rešitev je tudi da zamenjaš cel avto, lahko naenkrat ali pa počasi, po delih.