Težave z vračilom okvarjenega izdelka

bozicek

Pripravnik
17. nov 2015
32
0
6
Na hitro. Prek spletne trgovine sem naročil led diode, ker sem si zaželel led osvetlitev notranjosti in ena izmed dveh žarnic ni delovala ne glede kako si jo obrnil. Fizično nesem nazaj v enega izmed prevzemnih mest in tam mi dajo za izpolnit obrazec za odstop od pogodbe. Izpolnim in napišem napako itd. Danes me kličejo, da so dali preveriti na pooblaščen servis in da sem povzročil stik v notranjosti žarnice in nisem upošteval navodil za montažo ter da se vidi na izdelku znake grobega ravnanja. Denarja mi ne bodo vrnili čeprav sem rekel, da ga ne potrebujem in da naj mi zrihtajo samo delujoč izdelek.

Več kot očitno gre za stvarno napako in oni ne glede na vse tečnarijo, da sem jaz uničil izdelek. Vse kar sem naredil je to, da sem vstavil žarnico v ležišče in jo nato obrnil še kontra in ni delala. Druga žarnica deluje ne glede na to kako je obrnjena...Kaj naj naredim? Za žarnice nisem odštel ravno malo denarja, ker nisem želel več vsak mesec menjati tiste kitajske za par dolarjev in sem si omislil boljšo stvar.