Seveda je bilo govora o M3 in ne Y.Nobena LR nikoli ni bila 39990€, toliko je stala standard verzija prej.
Y so dobave standard in premium LR RD konec decembra, AWD pa februar.Zanimivo. Po tem bi pričakoval, da jim proizvodnja ne dohaja prodaje, pa glede na to, da so znanca klicali in mu ponudili kar lep popust za avto iz zaloge, ne vem, če to ravno štima.
Ali pa je to priprava na božični popust.![]()
Tovarna v Berlinu je po dolgem času zalaufala polno drugo izmeno in ko se peljem MB - KP prehitim vsaj 5 šleperjev polnih Y-k.
Kdo še sploh kupi Teslo???
Tako je. CLIO15 če imaš alternativo (po vseh merilih, kjer je enostavnost polnjenja na poti precej visoko na prioriteti) kar na plano z idejami.ja, po pregledu trga ni prave alternative v tem cenovnem rangu. tam od 50k€+ je že kam za drugam pogledat, sam tolk denarja pa ne dam.
V sredo sedel v obeh Y - kah, standard in premium: zaprta steklena streha in sedeži so mi bolj všeč v standard, po drugi strani pa bi precej pogrešal hlajenje prednjih in gretje zadnjih sedežev, samozatemnitvena zunanja ogledala (čeprav mi je to malo čudno da standard ne bi imel), boljše vzmetenje in boljše luči - blink blink znotraj, ročno nastavljiv volan, par zvočnikov in zaslon v drugi vrsti manj in pokrivalo prtljažnika bi še prenesel; je pa res da je razlika 12.000 € po subvenciji in je dilema velika. Pa cca 80 dodatnih km po WLTP tudi ni za zanemarit, čeprav ima standard večji doseg kot stara Y AVD.ne, tist je bil navaden premium... tega zdaj ni več in ga je nadomestil standard - špartanc in 3 kilo manj.![]()
