Teslo v Tesli Y

igi

Guru
13. okt 2007
5.783
1.338
113
Celje
Menda so dobili na zalogo še nekaj "prejšnjih" Y s tamalo LFP baterijo, s ceno za taveliko subvencijo (44.900€)

Takrat, ko sem bil zagret je ni bilo možno dobiti, sedaj, ko sem se ohladil mi jo pa ponujajo...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.873
8.196
113
zakaj nisi več zagret?
Ker si bil takrat nahajpan, da bi kupil nek nov avto, zdaj ko si dvakrat prespal, pa vidiš, da niti ni treba? Potem preskočiš.
Ker je ta mala baterija, ti bi pa ta veliko? Potem preskočiš.
Ker je novi model zunaj, ampak je standard za 39990 povsem dovolj? Potem preskočiš.
Ker je novi model zunaj, pa ne bi rad starega jemal? Potem vzameš in si rečeš, mater sem imel srečo. 5k€ pa drugje zapraviš. Malo z zavarovanje, malo za letne gume, malo za polnilnico, pa še malo ostane...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.783
1.338
113
Celje
zakaj nisi več zagret?
Ker si bil takrat nahajpan, da bi kupil nek nov avto, zdaj ko si dvakrat prespal, pa vidiš, da niti ni treba? Potem preskočiš.
Ker je ta mala baterija, ti bi pa ta veliko? Potem preskočiš.
Ker je novi model zunaj, ampak je standard za 39990 povsem dovolj? Potem preskočiš.
Ker je novi model zunaj, pa ne bi rad starega jemal? Potem vzameš in si rečeš, mater sem imel srečo. 5k€ pa drugje zapraviš. Malo z zavarovanje, malo za letne gume, malo za polnilnico, pa še malo ostane...

bi menjal, ker 4 leta, pa stelantis, pa tanka veriga, pa vpoklic... čeprav prave potrebe dejansko ni. Ful zadovoljen.
V elektriko se v osnovi zaganjam iz podobnega razloga kot je bil tvoj (davčno ugodno in dodatno še subvencija). Vožnja mi je OK, pa za 98% voženj imam dovolj dometa tudi z malo baterijo.

Se pa ponuja NOVI Y, oblika kot je sedaj premium a z manjšo baterijo (ne vem kako se mu je reklo pred prihodom opulenega "standard". Mislim, da je bil to pač Y RWD).

Razlog "ohladitve" so dejansko nižje zunanje temperature (pa maček, ki je bil prej obveznost, je odšel za mavrico). Zato je plan to zimo preživeti na malce toplejših destinacijah:cool:. Za planirano pot pa je nekako bolj primeren trenutni dizel.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.873
8.196
113
Ne vem... Jaz sem jurja dala za tisto verigo. Vpoklica se ni bilo pri nas, tudi ce ga ne bo... Vseeno je jurja bagatelen strosek proti novem avtu, ce drugace zadovoljen. Ampak dobr... To je moje videnje situacije. Jaz sem nov avto mogla kupiti. Nisva nadomescala 5 let starega c5 aira, ampak skoraj 13 let starega berlinga. Ob tem strosku sva se tudi pogovarjala ali popravljat ali 2 nova kupit, pa sva se odlocila za popravljati. Razlog - mojemu je c5 air ful vsec za vozit (tudi meni se zmeraj) in ce vse ostalo super, jurja res ni nekaj, zaradi cesar bi menjaval.

Za nov avto pa seveda EV na firmo s SE na strehi sploh ni bilo vprasanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

irwin

Guru
13. mar 2008
1.721
536
113
bi menjal, ker 4 leta, pa stelantis, pa tanka veriga, pa vpoklic... čeprav prave potrebe dejansko ni. Ful zadovoljen.
V elektriko se v osnovi zaganjam iz podobnega razloga kot je bil tvoj (davčno ugodno in dodatno še subvencija). Vožnja mi je OK, pa za 98% voženj imam dovolj dometa tudi z malo baterijo.

Se pa ponuja NOVI Y, oblika kot je sedaj premium a z manjšo baterijo (ne vem kako se mu je reklo pred prihodom opulenega "standard". Mislim, da je bil to pač Y RWD).

Razlog "ohladitve" so dejansko nižje zunanje temperature (pa maček, ki je bil prej obveznost, je odšel za mavrico). Zato je plan to zimo preživeti na malce toplejših destinacijah:cool:. Za planirano pot pa je nekako bolj primeren trenutni dizel.
Spet ES?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
50.085
8.240
113
pri taščici
Zdaj bo pa slo do Splita BP..
 

Priponke

  • FB_IMG_1763723633347.jpg
    FB_IMG_1763723633347.jpg
    154,2 KB · Ogledi: 54
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: Gonzo in Rekreacija

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.560
12.985
113
tak, v naslednjih dneh grem na testno s teslo 3 (končno--dolgo sem to odlašal iz neznanih sicer razlogov), pa da vidimo, če je to res ÜBER avto.
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
22.698
11.490
113
Btw. Tesla 3 ima spet ročico za smernike. :eek:
Kakšen nazadnjaški avto je to. So 2017. :evil:

Izgleda tisti autopilot še AI-al smernikov. Izgleda so ga preveč z BMWji futral. :evil: :valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sajkek

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.579
7.665
113
Moje mnenje. Tesla je kočija, drvarnica... ampak če že EV potem je Tesla sigurno najbolj smiselen nakup pred vsemi, ampak res pred vsemi kitajci in mnogimi avropejci. Pač vsake tolko cajta vzameš tablete proti depresiji in pičiš dalje. Ampak vseeno osebno bi pa jaz itak ID7 vzel. Sam je dražji od 3jke.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.873
8.196
113
tak, v naslednjih dneh grem na testno s teslo 3 (končno--dolgo sem to odlašal iz neznanih sicer razlogov), pa da vidimo, če je to res ÜBER avto.

No, tesla je definitivno prvi avto, ki mi ni bil enak kot vsi ostali. Nisem tok tenkocutna, da me za par mm drugace postavljena rocka ob zivce spravi zaradi svetlobno slabse ergonomije. En dan dva, da se navadis na svoje fore vsacga avta in potem mi je ravno.

Kot receno, tesla je pa prvi avto, ki mi ni bil isto sranje drugo pakovanje. In to ne na dober nacin, kar se osnovne funkcije tice - to je voznje. Gledam znake in placujem položnice, vsakic ko se malo zamislim ali je kje v šumi, ker ne le da avto ne ve omejitev, ampak jih narobe ve in tempomat narobe pelje in kar vmes na narobe spremeni. Da faking tempomata ne morem mirno uporabljat, meni vpliva na percepcijo udobne voznje. Ceprav mi tacas infotainment perfektno dela in me avto vedno pricaka ogret/ohlajen in podobni super bomnboncki, ki jih menjam kadarkoli za to, da se neha delat, da pozna slovenske cestnoprometne predpise in enostavno iz google mapsov prevzame omejitve. Je pa veliko bolje s fantomskim bremzanjem, praktično ga ni vec. Ker to je bilo pa se hujs.

Pa se: "bremzanje z motorjem" ni mozno. Torej da z gasa stopiš in potem avto pocasi upocasnjuje. To se navadis, kot pri vsakem, ampak moj, ki se ne vozi tok v Tesli šizi vsakič. Ko tu z gasa dol stopis, je kot da bi na bremzo pritisnil. Je treba pocas spuscat.

To je pac par fint, ki te znajo na testni vožnji malo "presenetiti". Tudi na te se scasoma navadis, sam rabis pa malo dlje kot dan dva. Jaz se prvi dan nisem vozila, ampak skakljala po Kranju. S vsem tem nekih nepricakovanim bremzanjem sem seveda refleksno kontro dala z gasom, ki... ga je pa hitro prevec. Hudic skoč...

No, ampak kot receno, na vse se clovek navadi, danes me mori samo se, da z vsakim updajtom voznja po omejitvah pomeni, ne boljso, ampak drugacno izkusnjo, ker samo drugace narobe ve, pol se pa rajtaj, kje zdaj... Do naslendjic...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.579
7.665
113
Pa to bremzanje oziroma pretirana regeneracija se ne da izklopit? Ker to mora biti vožnja res utrujajoča. Hkrati te potem razumem zakaj pizdiš preko neupoštevanje, oziroma napačno interpretacijo tempomata. Ker brez tempomata je taka vožnja pain in the ass.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.873
8.196
113
Ne... Pri letniku 2023 so bile se stopnje regeneracije, od 2024 pa ne vec. Tudi to se navadis. Gre v podzavest, pocasno spuscanje gasa - koliko za kok bremzanja. Prva dan je pa sok seveda.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.579
7.665
113
Kakorkoli. Mene bi to motilo na vožnjah po AC kjer je gostota prometa taka, da ne moreš uporabljat tempomata. Verjetno eden od razlogov zakaj nebi kupil takega avta.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
7.047