Tesla S in polnjenje baterij

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Zato pa imaš Ampere in GTE-je in Outlanderje, oziroma REX-e ali PHEV-je.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.541
113
heh, a potem praviš da so "pravi EV" primerni zgolj za ljudi ki delajo..."nekaj km dnevno"? za migrante pa so bolj uporabi PHEVi?
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.373
1.002
113
Celje
Obišči stran
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Kolega ga ima, model 85... Doma ga trenutno polni na 3x16A in nima težav (vsak dan celje - ljubljana - celje in še nekaj okolice). Če je kje opcija pa seveda napolni brezplačno med "malico".

Sva glih včeraj gledala povprečne dosege in je zadeva popolnoma uporabna, če se voziš LEPO. V kolikor ga zategneš si do Kozine prazen. Tam ga daš na supercharger in med tem ko spiješ kavo je zadeva skoraj polna in lahko greš naprej
grims-1.gif

Iz Ljubljane do Kopra in nazaj prideš z enim polnjenjem brez problema pri 130km/h, tudi pozimi, ko potrebuješ gretje in še ostane (ostane še cca. 15-20kWh):

https://www.alter.si/tabla/show...ID=#Post2144746

Vem, z lepo vožnjo narediš 400km.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.541
113
Ne, nekaj km je za mene "mestna vožnja", pač toliko, koliko omogoča Zoe, Leaf, ipd, z enim polnjenem, oz da bi ga polnil samo doma, ponoči.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
glede na spletno stran
http://www.teslamotors.com/en_EU/charging#/calculator
napolniš za 500 km v času

3x32A ... 4:30
3x16A ... 9:00
1x13A ... 36:30
To je računano s TEORETIČNIH dosegom, kako je pa s tem pa verjetno vsi vemo
wink-1.gif
: torej recimo, da polni 13A dovolj za nekje 10km/h. 40 ur rabiš, da napolniš akuje na polno. Hm...
Še enkrat, recimo moja situacija: 250 km na dan. Rabim torej 25 ur, da bi se mi napolnilo. Torej bi ob nakupu avtomobila obvezno rabil še dodaten polnilec. Kakšna je cena le tega?

Kot sem že zgoraj napisal. Ne potrebuješ dodatnega polnilca niti dodatne polnilne postaje. Tukaj se meša dva pojma.

Osnovni polnilec (AC->DC, ki gre v baterijo) v Modelu S ima moč polnjenja do 11kW (napolniš Model S v 8 urah). Če hočeš polniti z 22kW (da napolniš v 4 urah), potrebuješ v avtomobilu dodatni polnilec (dual charger). Ampak, če boš polnil tako, kot bom opisal, dual charger-ja ne potrebuješ, ga je pa fino imeti, če boš kdaj polnil na javni polnilni postaji, ki omogoča polnjenje z 22kW.

Ampak, kot sem že zgoraj napisal, tega ne potrebuješ. Avto je že opremljen z 11kW polnilcem in zraven avta dobiš že UMC. UMC je Universal Mobile Connector, ki je univerzalni polnilni kabel, ki ga dobiš z avtom in ima na strani vtikača več adapterjev. Tole je z adapterjem za 11kW polnjenje (3 fazno, 16A):



Vse, kar potrebuješ doma je rdečo trifazno 16A vtičnico. Vanjo vtakneš UMC s pripadajočim rdečim adapterjem za ta tip vtičnice (adapterje dobiš zraven z UMC-jem), adapter vtakneš v vtičnico, drugi konec kabla vtakneš v avto in avto se bo polnil z 11kW. Avto boš na ta način, iz popolnoma praznega, do polnega napolnil v 8 urah - recimo od 22:00 - 6:00, ko je ta poceni tarifa.

Z 250km/dan je Model S idealen avto. Baterija bo dobro izkoriščena in tudi v 8 nočnih urah polnjenja na trifazni 16A, torej 11kW vtičnici, boš avto vedno imel zjutraj napolnjenega za nov dan.

Lepo opisano.

Dodal bi samo še da, če hočeš hitrejše polnjenje kupiš tale kabel
http://www.nrgkick.com/home/product/nrgkick-32a/

ali pa 22kW polnilnico, ki ima možnost nastavljanja polnilnega toka.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne, nekaj km je za mene "mestna vožnja", pač toliko, koliko omogoča Zoe, Leaf, ipd, z enim polnjenem, oz da bi ga polnil samo doma, ponoči.

Ok in v čem je problem?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.541
113
Ne vem, ti mi povej, če ti je ta avto samo za mestno vožnjo, potem je ekonomika daleč od ekonomične, saj pride v poštev avto le če se dela vsaj 15 ali 18k letno, kar z mestno vožnjo ne moreš spravit not, edino če si taxi.

Če pa leafa/zoe ne smatraš za mestno vožnjo, potem pa ga moraš polniti na šihtu, kar pomeni obremenitev ob delovnem času.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Zoe naredi glede na naše meritve na normnem krogu (ki vsebuje 1/3 AC, vozimo pa se po omejitvi, torej na AC 130 na uro) 140 km.
Povprečen SLO voznik naredi več kot 100 km na dan (kar je 35K na leto) le parkrat na leto. večina voženj je okoli 50 km (akr je 18k na leto).
Torej Zoe večino uporabe (90%+) zmore le z nočnim polnjenjem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: PHOBiA

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.541
113
Super, in ob tej ceni, 199 eur na mesec ni tako slaba izbira.

Škoda edino, da je avto videt tako zelo zelo zanič (za mene)
wink-1.gif