Tesla MODEL X

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Je zelo tako Hondi... če od Tesle dobiš novo baterijo moraš podpisat NDA (non disclosure agreement).


Ta tip Jusi Savolainen ima Model 3, ki je spustila barvo po par kkm. Naredil je celo štalo, kar naenkrat pa je izginil iz planeta, pobrisal vso negativno vsebino o Tesli, kjer je pisal oz. kjer je lahko. Njegov Twitter je samo še hvala oz. ne omeja več.

Je pa kao napisal enemu, da se tožarijo in je to na zahtevo svojih odvetnikov moral naredit.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.954
9.095
113
39
MB
Ja in?
To je cist obicajno.

no, ti bi verjetno rekel ko jebe par 10 k evrov, samo da bi lahko se dalje po forumih sral :)
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.808
607
113
EU
Kakšno "ameriško" prikrivanje resnice pred javnostjo naj bi po tvojem bilo normalno praviš?!?:sprasujemse:
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja in?
To je cist obicajno.

no, ti bi verjetno rekel ko jebe par 10 k evrov, samo da bi lahko se dalje po forumih sral :)

Hipotetično..

Tesla S in X morata naredit konkretno kilometrov, da se dodaten CO2 pri proizvodnji baterije porazdeli. Kaj če recimo prvih nekaj let baterije popolnoma zatajijo, jih prekurijo s superchargingom in jih menjajo tudi daleč pred mejo ekološke "rentabilnosti"?

Ta scenarij je zelo zelo blizu VW dieselgateu, ki ga imajo sploh v USA tesladrekači polna usta, na prebivalca pa ustvarjajo 3x več CO2 kot evropejec. Kaj ti bo tesla na dvorišču, če te greje kurilec ali plin. Američan je mislil, da je na marsu, ko je gledal izolacijo in izdelavo Slovenske hiše.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Ne rabita jih prav dosti naredit, da se "baterijski CO2" "porazdeli". Malo si poglej well-to-wheel številke za EV in ICE avte in ne primerjaj (kar počne 99% ljudi) wečč-to-wheel EVja z tank-to-wheel ICEja. Ker en dizel, ki ima v WLTP zapisanih 100g CO2 jih po enaki logiki, kot jo omenjaš pri EV (proizvodnja elektrike in proizvodnja baterij), jih ima v resnici cca 3x toliko.
Je pa res, da Tesle težko šteješ med avte, kolikor so zanič narejeni. Slab softver na štirih kolesih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in koliko

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Največja razlika je, ker moraš +20-30% računat na WLTP cikel, samo potem imaš tudi Tesle lepo 30kW+ na 100km. Kolikor elektrika ni ala norveška je kalkulacija bljak.

V vsakem primeru je pa problem take Tesle oz. BEV to, da na 100 različnih načinov s tem denarjem in porabljeno energijo lahko veliko bolj znižaš izpuste vsaj CO2. BEV bi moral zaenkrat biti majne dokaj lahke kripce z manjšimi baterijam, ki se vozijo po mestih, tam je od njih največ koristi za najmanj "vložka".

Subvencije za prastaro tehnologijo brez cenovne omejitve nakupa navzgor so pa samo dokaz brezobrazne skorumpiranosti.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Če nekdo na vsak način želi kupit velik 7 sedežni SUV, bo pri klasičnem dizlu takoj na 10 l/100 km. To je samo tank-too-wheel 260 g CO2, well-to-wheel to nanese krepko preko 300 g CO2 / km.

Lahko je govorit naj vsi kupijo čim manjši avto, ampak dokler tega ne boš zakonsko preprečil bo folk pač kupoval tisto kar bo hotel. Dvomim pa da kdo koleba med nakupom neke "Octavie Greenline" in Tesle Model X.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.808
607
113
EU
Men grejo vsa ta večja vozila res na k..... k sploh več nč ne vidim na cesti zarad njih:mad::gorjaca:
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Največja razlika je, ker moraš +20-30% računat na WLTP cikel, samo potem imaš tudi Tesle lepo 30kW+ na 100km. Kolikor elektrika ni ala norveška je kalkulacija bljak.

V vsakem primeru je pa problem take Tesle oz. BEV to, da na 100 različnih načinov s tem denarjem in porabljeno energijo lahko veliko bolj znižaš izpuste vsaj CO2. BEV bi moral zaenkrat biti majne dokaj lahke kripce z manjšimi baterijam, ki se vozijo po mestih, tam je od njih največ koristi za najmanj "vložka".

Subvencije za prastaro tehnologijo brez cenovne omejitve nakupa navzgor so pa samo dokaz brezobrazne skorumpiranosti.
Recimo Tesla Model X: 30 kWh na 100 km je s slovenskim štromom (300 g CO2 na kWh) 90 g CO2 na kilometer. Povprečna cifra, ki som jo našel za proizvodno baterij je bila 200 kg CO2 za kWh baterije, kar pri 100 kWh bateriji, ki zdrži samo 200.000 km (pa bi to lahko mirno pomnožil z 2, ker 1000 ciklov zlahka zdržijo, potem imajo pa še 2nd life). Prideš na 190 g CO2 za KM. Ekvivalenten dizel (recimo Audi SQ7) bo imel tank-to wheel izpuste recimo 230 g na km, za produkcijo litra goriva pa ce cifre gibajo med 500 in 800 g Co2 na liter. Torej v povprečni varianti vsaj 260 g ... Ne me 100% držat za cifre, sem na pamet računal in podatke raziskav imam tudi vvglavi smao približne, ampak kakorkoli cifre obračaš, ko primerjaš EV in ICE avto well to wheel čez eno normalno št kilometrov (200 tisoč), je EV boljši tudi če gledaš avte z ogrominim baterijami. Če bi reimo primejal avto ranga Golfa in ID.3, kjer je baterije pol manj praktično, pa je razlika v korist EV še večja.

Mimogrede: večina prodanih EV so mestne velikosti. Zoe, Golf, Leaf, Up, i3 ...