Tesla MODEL X

Floki

Guru
6. sep 2007
6.213
846
113
Če si v Petrolovi nagradni igri zadel zastonj tankanje, se tudi z Stelvio voziš za 0€/100km...

Nisem pričakoval tako butaste izjave od tebe...
Pri Tesli ne rabiš nič zadet, pri petrolu pa v najboljšem primeru dobiš 500 litrov goriva kar imaš v najboljšem priemru za pol leta.

.....Nisem pričakoval tako butaste izjave od tebe...
 

Floki

Guru
6. sep 2007
6.213
846
113
Itak da ne sam sem hotel pokazat njegovo nizko izražanje...glede nato da niti ni meni odgovarjal.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.886
327
83
Če napolniš doma na nočni tarifi ti Model X kuri manj kot 3€/100 km po AC. Torej čist pošteno plačaš za energijo in JE lahko poceni.

Bomo pa skozi leta videli kam bodo šle te cene polnjenja, sedaj jasno da tisti ki postavi postajo nima nekega hudega prometa in je treba to dobit nazaj z višjo ceno, ko bo več prometa, več polnilnic, več konkurence bomo pa videli kam bo šla cena. Ampak jasno neke Hyper fast polnilnice bodo vedno imele premijo za svojo hitrost polnjenja. Nekim 50 kW polnilnicam pa zna cena kar past.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.080
220
63
www.jernej.org
Dejstvo je, da pri EV-jih računanje stroška "goriva" ni tako enostavno kot pri dizlih in bencinarjih. Najbolj se splača polniti doma (počasno, a za večino dovolj... če imaš doma na parkirnem mestu možnost polnjenja). Potem imaš Teslo, ki s svojim free superchargerjem izstopa (ja... vem, da ni več na voljo... ampak večina S-ov in X-ov ima vključen free supercharger... lahko kupiš tudi rabljenega s free superchargerjem). Potem imaš tudi možnost flat rate plačila za polnjenje pri nekaterih ponudnikih (sem gledal video, kako je en nemec s svojim Ioniqom v enem letu naredil 45k kilometrov... in tam je omenil, da uporablja flat rate za polnjenje). Tako da se ne da kar pavšalno reči, da je dizel cenejši od EV-ja ali obratno. Lahko pa z gotovostjo rečemo, da je EV ob pravih pogojih lahko precej cenejši od dizla/bencina. Imaš tudi en ekstrem na Youtube, ko je nekdo z Ioniqom za 342€ naredil 83k kilometrov. Sedaj pa izračunajte strošek goriva na 100km.

Jaz mesečno za gorivo zagonim ~200€. Kolikor sem računal, bi pri EV-ju bil ta strošek ~30€ mesečno (s polnjenjem doma).
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.452
394
83
Jaz malo dvomim, da je poanta nakupa bilokatere Tesle, šparanje. Sploh pa ne modelov S in X, kjer gredo cene čez 100 jurjev EUR. :)
Teslo si kupiš, ker si preplačan japi. Normalni ljudje jih ne kupujejo.

In ravno v tem je problem. Tesle za normalne ljudi ni. Tesla 3 za 30 jurjev EUR ni niti na obzorju.
Ko pa bo, bodo trg davno zasedli že drugi, kar je sedaj vsem že kristalno jasno.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.490
213
63
Ma ne vem kdo bi sploh želel to grdobo (X). S je z vidka dizajna OK, 3 pogojno tudi, ampak X je res grdi raček. Tisti z veliko denarja, ki res kupijo zato, da izstopajo, so že zdavnaj nabavili etrona, verjetno prej pa so prej prodali svojo S ali X, kot je razvidno iz grafa, saj novih očitno ne prodajo skoraj nič. :) Za 3 tu sicer ni podatka, bi bilo zanimivo...

Edit: našel glede 3: https://www.reuters.com/article/us-autos-electric-norway/despite-third-quarter-decline-teslas-model-3-stays-on-top-in-norway-idUSKBN1WG3WY

Torej Q119 6,1k, Q219 4,4k in Q319 3,3k. Tista siva krivulja za teslo torej tudi z modelom 3 še vedno kaže v isto smer. :)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.142
286
83
EQC je Bjornu dosti boljši avto pa še naprodaj ni.

Norveška, španija lahko v živo spremjlaš registracije se skoraj takoj pojavijo online. Zanimivo je, da ogromno Tesl registriranih na Tesla Norway. :S

Taycani so prodani, samo teh je 30k za cel svet v roku več kot leta od zdaj. Jaz mislim, da se v EU zdaj zavedajo težav s servisom in sploh kvaliteto (finska, švedska, francoska skupinska tožba).

PS. V Nemčiji zveza potrošnikov toži Teslo zaradi reklamiranja level 2 driver assistance kot Autopilot.