Tesla MODEL S

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
Si vozil oba in naredil primerjavo, da si upaš to trditi? Ali pač pišeš bedarije malo na pamet?
Še več. Še nisem sedel ne v enem in ne v drugem, zato tako malo na pamet. Ne delam primerjave med enim in drugim modelom, ampak med podjetji.
Vsaka avtomobilska firma sanja, da bi imela tudi avto na baterije. Med njimi tudi porsche.
Tole je bilo objavleno 2011:
www.autoweek.com 25.julij.2010
Following on the heels of the spectacular 918 Spyder revealed at the Geneva motor show, Porsche is upping its green-car efforts and will test three all-electric Boxsters in early 2011.

The move is part of a test program in Stuttgart, Germany, to analyze electric drive components, batteries and infrastructure.

“We will definitely be offering an electric sports car in the future,” Porsche CEO Michael Macht said in a statement on Monday morning. “But such a concept only makes sense if it offers performance and a cruising range comparable to that of a sports car today.”
Torej Porsche se trudi že 10+ let spravit električni avto na trg, med tem, ko jih Tesla že 10 let štanca in odpira nove tovarne po celem svetu.
Aja kvaliteta. Tudi v temi o taycanu je bilo govora o 'kvlitetnih' spojih.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Porsche se ne primerja s Teslo, zato ker se ne more. 10 let zaostaja.

Pri čem? :bonk: :valjamse:

Aja izgubi vsako leto obstoja, ko je prodajala avte brez konkurence od svoje ustanovitve dalje.

PS. Zakaj toliko Tesla fahrerjev menja na Taycana če so 10 let zadaj? Pa treba upoštevat, da so amerikaninosi mislili, da Taycan še 200milj ne naredi zaradi fake Tesla EPA podatka.
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
FijatovPes: nimas pasata (ali podobne zverke) letnik 90. Ne vem, kaj se vsajas z to Teslo. To je itak kanta za alter jack-e.
Nisem fen elektro zadev, ne bi ga imel tudi zaradi zvoka.... (vem bucke, hebat ga. Ni boljsega, ko avto zarohni)
Vendar tebi zelim srecno voznjo in obilo uzitka.
Lp
Pasat je ze zdavnaj pase :)))) drgac pa vsakemu svoje men ne pase vec to ropotanje pa sem bil bcasih petrolhead ....
 
Nazadnje urejeno:

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
8F648A5D-3778-47BB-A93F-5410CD5E81F9.jpeg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Floki

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Pri čem? :bonk: :valjamse:

Aja izgubi vsako leto obstoja, ko je prodajala avte brez konkurence od svoje ustanovitve dalje.

PS. Zakaj toliko Tesla fahrerjev menja na Taycana če so 10 let zadaj? Pa treba upoštevat, da so amerikaninosi mislili, da Taycan še 200milj ne naredi zaradi fake Tesla EPA podatka.
Ne ev podrocju kakorkoli obrnes so renomirsni proizvajalci vsaj 5 let za teslo... samo ce infrastrukturo izpostavis ... to je na zalost dejstvo ....
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.124
867
113
Pa krucefiks ste dosadni. Pa kup pol in stoj za tem. Bos vsaj kaj iz prve rokr povedal, frajer. Tko pa samo pametujete, ker ČE vse prenese. Navadne babe tercialke. Zarad tega ČE ne bos nikol mel ne Tesle ne Taycana, se bos pac z 'bestbuy' garami prevazal. Mogoce bos cez leta na kakem sejmu nasel 'bestbuy' katerega od teh dveh sam bos isto old news kot zdaj s dizli. Ampak vazn da vse veste. Isti k nedojebanci, k jih vsaka dlaka moti in so vse drugi krivi, sebe pa ne vidjo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne ev podrocju kakorkoli obrnes so renomirsni proizvajalci vsaj 5 let za teslo... samo ce infrastrukturo izpostavis ... to je na zalost dejstvo ....

A mate kje faro al kje dobiš to teslo kemijo, da pol take pišeš. :D

Taycan res boli Muska in teflozije, ker jih za bolne denarje zlahka prodajajo.
 

Priponke

  • EVciiL3WoAAvLeV.jpg
    EVciiL3WoAAvLeV.jpg
    741,1 KB · Ogledi: 190

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
A mate kje faro al kje dobiš to teslo kemijo, da pol take pišeš. :D

Taycan res boli Muska in teflozije, ker jih za bolne denarje zlahka prodajajo.


kolega sem mislil da si v vseh teh letih malo dorasel pa vidim da si še vedno nedonošenček..

sploh ne veš kaj govoriš.. nihče ne oporeka tukaj kvalitete avta... itd.. uporabniška izkušnja je tista ki prevaga na teslino stran zaradi infrastrukture...

pametnjakovič povej mi kak se boš peljal z taycanom v beograd... kje boš filal na poti... kak boš vozil iz severa nemčije na portugalsko z taycanom... po nemčiji kjer so nasrali par ionitijev še gre... vse ostale države lahko pozabiš.... infrastrukture ni.. sploh pa če je ni enotna... rabiš tisoč kartic in tisoč aplikacij... za jebeno petrol kartico sem mogel podpisat vrednotnico... in čakal na njo skor en mesec... jebeš take ponudnike...

na teslino infrastrukturo se lahk zaneseš... dela, prideš parkiraš vštekaš polniš.. nobenih aplikacij, jebenih kartic, dela ne dela... itd...

veleum ... idi na avantcar pa si sposodi eno teslo za dva dni... pa se pelji malo naokol... koristi infrastrukturo pa potem pametuj zakaj je uporabniška izkušnja ki se ji reče tesla boljša kot pa to kar ti nudi Porsche...

sploh pa... taycana so postavli ob bok avtomobilu ki je bil skonstruiran leta 2012 ... res big maths...

zate je bol da voziš dalje a6 3.0 tdi... best car ewer
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi in Blackjack

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.830
617
113
EU
... da bom sam polnil avto?!? Kako prosim?!? Ni govora!:poreden: To bo počel moj butler :fredi: če pa avto ni dovolj poln na neki lokaciji bom preprosto vzel drugega iz zbirke Taycanov ... ni Porsche za reveže :p
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.831
727
113
www.jernej.org
fijatovPES: za take poti kot jih ti naštevaš, bodo še dolgo ICE avtomobili zakon. EV-ji so zakon za daily commuterje, ki fast charger infrastrukture niti ne potrebujejo. S pogostim fast charganjem precej bolj uničuješ baterijo.

Mi je pa zanimivo, da ko konkurenca ponudi primerljiv EV, je Tesla S konstruiran leta 2012. V vseh ostalih primerih se pa "redno posodablja". Zadnji model Tesle S tehnološko nima več veliko skupnega s tistim iz leta 2012.

PS: Ionity se kar hitro širi (še zdaleč ne samo v Nemčiji)... res pa je, da še niso prišlo do Srbije in Portugalske.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

luka51

Guru
16. avg 2007
13.879
5.155
113
fantje ne razumete kaj vam hoče povedat.
Vsi naštevate kak se razvija, kak se širi, kak to ni za ono kak to ni za tretje. A tesla vse to ima že od 2012.
Torej kak koli obračaš zadeve je spredaj.
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
fijatovPES: za take poti kot jih ti naštevaš, bodo še dolgo ICE avtomobili zakon. EV-ji so zakon za daily commuterje, ki fast charger infrastrukture niti ne potrebujejo. S pogostim fast charganjem precej bolj uničuješ baterijo.

Mi je pa zanimivo, da ko konkurenca ponudi primerljiv EV, je Tesla S konstruiran leta 2012. V vseh ostalih primerih se pa "redno posodablja". Zadnji model Tesle S tehnološko nima več veliko skupnega s tistim iz leta 2012.

PS: Ionity se kar hitro širi (še zdaleč ne samo v Nemčiji)... res pa je, da še niso prišlo do Srbije in Portugalske.


zamisli da imaš električno vozilo... in enkrat na leto greš na eno pot od 900 km v eno smer... boš zato imel še en ICE pr bajti če pa se tistih 364 dni voziš na štrom in ti je 350 km dometa povsem dovolj... network ki se mu reče supercharger je že top... veš da tud če bi hotel lahko greš...

ionity je še daleč zadaj poglej malo teslin supercharger network... povsod ga imaš.... ionity imaš v ilirski bistrci in kopru... ki pa mislim da še ne dela... hrvaška???? srbija... italija... ionity kaj je to ????

pustmo zdaj kok tesla posodablja svoj model s... dejstvo je da je školjka in pritikline iz leta 2012 ...

izbolšali so ga hardversko boljši motorji... lepši sedeži.. močnejša baterija... pa še vedno je avto katere osnova izvbira iz 2012 ali celo dlje nazaj

sploh pa primerjamo premijski avto premijskega prodajalca ki stane okol 140 tisoč.. z avtomobilom ki ga je izdelalk startup leta 2012 za 75 jurjev kok stane najcenejši model s...

ko pogledaš ta dejstva vidiš da so premijski proizvajalci rahlo zaspali..
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.830
617
113
EU
Glej ni šanse, da bom jaz čakal po 30 minut ali več za nek spodoben domet, pa ne mi zdej s kosilom na bencinski uletavat :poreden:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.412
9.160
113
znanec ima kono, ga parkira 2 km stran da ga lahko kao hitro polni, pa potem s skuterjem domov. Ko pri norcih.
 
  • Haha
Reactions: matej1990

tomi

Guru
1. sep 2007
17.983
9.100
113
39
MB
fijatovPES: za take poti kot jih ti naštevaš, bodo še dolgo ICE avtomobili zakon. EV-ji so zakon za daily commuterje, ki fast charger infrastrukture niti ne potrebujejo. S pogostim fast charganjem precej bolj uničuješ baterijo.

Mi je pa zanimivo, da ko konkurenca ponudi primerljiv EV, je Tesla S konstruiran leta 2012. V vseh ostalih primerih se pa "redno posodablja". Zadnji model Tesle S tehnološko nima več veliko skupnega s tistim iz leta 2012.

PS: Ionity se kar hitro širi (še zdaleč ne samo v Nemčiji)... res pa je, da še niso prišlo do Srbije in Portugalske.

mater ej, daj se zmenita z malecky pa idita poleti po hrvaski pa ima da fockata vse svede pa nizozemce ko se s teslami dol pripeljejo :)