Tesla MODEL S

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
ej prjatu ... čudn si ti...

avto je res lepo ohranjen.. pridi pogledat... tip od katerega sem ga kupil je bil žgolja od 75 kg... v obleki nonstop... voznikov sedež lepši kot pr volvotu ker jas hodim okol v jeansu...

podvozje je v dobrem stanju ni nič menjano in tud ni obrabljeno...

Se pa vidi da si kavč mojster...

mi lahk poveš kje se najdejo pri električnem avtu hladilne cevi iz gume...

ej res me zanima kaj voziš ti in kaj si privoščil svoji boljši polovici... da si lahk tako poln sam sebe...

Morda se motim in so tvoji avti vsi novi in v rangu 80 tisoč plus... oba tvoj tolk in ženin tolk.. ali celo več... potem imaš razlog da se napenjaš... in potem se napenjaš tud upravičeno...
Brez zamere, ampak tvoji avti tudi niso v rangu 80 jurjev, tako da se ti napenjaš, ne pa jaz. Žena pa nima avta, ker ga ne rabi. Tako da smo kar berači za Alter standarde.

Pa samo tole: pojdi zapeljat Teslo S z 0km in mi potem povej še enkrat, da podvozje ni obrabljeno. Loool.
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Brez zamere, ampak tvoji avti tudi niso v rangu 80 jurjev, tako da se ti napenjaš, ne pa jaz. Žena pa nima avta, ker ga ne rabi. Tako da smo kar berači za Alter standarde.

Pa samo tole: pojdi zapeljat Teslo S z 0km in mi potem povej še enkrat, da podvozje ni obrabljeno. Loool.
Mi lahko poves kje se jas napenjam ... vkljucil sem se v debato ker lahko o avtu iz prve roke kaj povem pa ceprav je star... sem kje napisal da so moji avti 80 k ... nisem ... tud volvo je bil kuplje pol leta star ... ti pa govoris o stvareh o katerih nimas pojma ... vljudno vabljen da si pogledas kot novo kripo ... in se tud peljes z njo ... bos zelo presenecen ... avto so na tesla srecanju pregledali gospodje iz DEMS in bili ZELO preseneceni ...

novega s a ne mores prinerjat z starim ker model raven ima komplet drugacno podvozje z zracnimi amortizerji...

Nikjer se nisem napenjal da imam super duper avto ... povedal sem samo da imam avto ki ima vec km ampak je odlicno ohranjen , da je bil kupljen z namenom da vidim ce elektrika je zame ali bom morda ostal na ice ... ti se pa obesas na to staro kripo zakaj ze ???...

Favsija ... al samo deprimiranost ... in nezadovoljstvo z svojim zivljenjem ... ne vem

fakt je da moj namen tukaj ni bil merjenje moci kdo ima kaj ampak da vam povem da ni ravno tako vse slabo pri tesli kot vsi tukaj pisete ... in pametujete iz kavca ...

in naj ti povem da sem avto ze imel na teslinem stevisu v grazukjer sem dobil nadomestnega loanerja s75d letnik 2019 z zracnim podvozjem ... da filing je drugi .. bol mehlo lepse pozira neravnine ... vse ostalo pa je prakticno isto...
vozil sem tud teslo 3 ... filing podobn avto malo bolj skace ker je manjsi in lazji ...

Se enkrat vljudno vabljen na ogled stare kot nove kripe .... tud pir bos dobil ceprav gostilne ne delajo
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Imaš prav, tvoj avto je top, boljši kot nov.
Ne rabim ga gledat, ker nisem potencialen kupec in je škoda časa od obeh.
Ti pa želim, da ga čimprej prodaš.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.084
854
113
Ah ja, ta je ze men o RAV-u pametoval, ves pameten. Ko sm ga na voznjo povabu se pa usral. Ni jajck / premajhna.
.
.
.
.
.
.
Ampak Taycan ... ta je pa res super :)
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Ah ja, ta je ze men o RAV-u pametoval, ves pameten. Ko sm ga na voznjo povabu se pa usral. Ni jajck / premajhna.
.
.
.
.
.
.
Ampak Taycan ... ta je pa res super :)


taycan je super:) če maš v levem žepu od zadaj 150 jurjev ki jih streseš kar tako kot đeparac...

ko bo tako bo verjetno res stal pred firmo .. do takrat pa bo tud rabljen volvo, stara kripa od tesle ,., ter hyunday pony - kona čist preveč dobra...

časi pa so taki da zgleda da ne bo kr hitro tako... jeba... je treba par lačnih ust nafutrat...
 

bev

Fizikalc
25. apr 2017
334
214
43
No nehi že s temi lačnimi usti. Marsikdo jih futra ampak v bistvu tudi oni tebe/nas.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Nekdo ki kupi avto za 50 k + EUR, dvomim da razume, kaj futranje lačnih ust v resnici je.
Ko imaš resničen problem s futranjem lačnih ust, si kupiš avto za 750 EUR in ga voziš še vsaj 5 let.

Elektro avti pač niso za šparanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
No nehi že s temi lačnimi usti. Marsikdo jih futra ampak v bistvu tudi oni tebe/nas.
Pr meni je tako da ce jas neham delat tud ljudje v proizvodnji nebodo meli kaj za delat posledicno... ce pa oni nehajo delat pa morem jas za 80% zmanjsat svoje aktivnosti in nardit stvari sam ... Pa bom se vedno zivel in to ne slabo... so bli casi ko sva z zeno poleg redne slizbe sama delala za stroji...ni povsod res da proizvodnja futra lastnika ... hvala bogu da me ... saj so bli casi ko sem zastavil svojo posteljo da smo lahk stroje kupli in zaceli ... to obicajno noben ne vidi kasneje vec ... kakorkoli ... to je debata za drugam ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Torej če EV preživi to obdobje bo to čisti dokaz, da bistvo EVja ni šparanje, ampak mora biti enostavno boljše transportno sredstvo.

Bomo videli, če bo šlo takole, nekaj zgodovine in pogled v prihodnost:
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.747
2.032
113
za šankom
EV bo preživel, dosegel pa bo svoj namen,ko bo za izdelavo potreboval manj resursov in če hočeš umazanije kot bencinar , drugi pogoj da bo dosegel namen pa je, da se bo polnil izključno iz jedrske energije ali obnovljivih virov, vse ostalo je pesek v oči
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Tako kot je napisal shift, enkrat v bodočnosti pride točka preloma, ko bo električni avto preprosto cenejši glede na performance.
Oz to je že sedaj, če se odšteje baterijo.
Baterije se pa razvijajo naprej in vsake 3 leta se že sedaj cena kWh razpolovi.

Tisto kar zna narediti raztur, je pa sprememba logike. Npr nove Tesle sploh več nimajo za povedanega rednega servisiranja za to da ti upoštevajo garancijo. Imajo le priporočila, pa še ta zapovedujejo ogromno manj servisiranj, v glavnem menjave filtrov za klimo, kontrolo zavor in podobno.
Pri električnem VW dvomim, da bomo kaj takega videli.
.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.747
2.032
113
za šankom
Majstr, pa ti veš koliko umazanije in energije že zdaj gre, da spraviš umazano nafto globoko iz tal na bencinsko?
Vem, manj kot, da nakopljejo v Afriki potreben material za izdelavo baterije, ter nato ta material trsnsportirajo z pomočjo umazane nafte na drug kontinent kjer začno z izdelavo baterij, ki pa tudi ni ravno ekološka, saj nisi misli, da baterije rastejo na drevesu
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ja celih 4kg kobalta morajo za eno Teslino baterijo narudarit in transportirat na drug kontinent. Dajmo rajš nafto iz zemlje črpat, jo tranportirat na drug kontinent, jo rafinirat... In te nafte za en avto, ki naredi 200.000 km pri 7l/100 km ni 4kg ampak 10+ TON.

Čistega transportnega sredstva ni, so samo bolj in manj umazani.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Tako kot je napisal shift, enkrat v bodočnosti pride točka preloma, ko bo električni avto preprosto cenejši glede na performance.
Oz to je že sedaj, če se odšteje baterijo.
Baterije se pa razvijajo naprej in vsake 3 leta se že sedaj cena kWh razpolovi.

Tisto kar zna narediti raztur, je pa sprememba logike. Npr nove Tesle sploh več nimajo za povedanega rednega servisiranja za to da ti upoštevajo garancijo. Imajo le priporočila, pa še ta zapovedujejo ogromno manj servisiranj, v glavnem menjave filtrov za klimo, kontrolo zavor in podobno.
Pri električnem VW dvomim, da bomo kaj takega videli.
.

No ja, redno servisiranje že mora biti, drugače pša tehnični vsaj vsaki 2 leti.
Cena servisa pri elektirčnih VWjih pa tudi ni, da bi te bilo konec ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
To bo za videt. Se pa nabere.
3000 k EUR ekstra šraufanja napram Tesli, pa se že dodatno zapira cenovni gap.
Npr ID3 vs Tesla Model 3.

To je potem kot Samsung Galaxy vs Apple iPhone. Vemo, kdo bo več prodal za podobno ceno, kdo pa ne.

Že kakšna naloadana Kona EV je konkretno blizu ceni Tesli Model 3 SR+, ki je precej bolje opremljen. Če si pa švabo zmisli, da si upa postavit ceno še više, pa še računat šraufanje dvakrat letno (za nekoga, ki štanca kilometre), pa smo končali.

Lahko postane scena podobno, kot je BMW i3 v ZDA - zgolj tolažilna nagrada za tiste, ki so čakali na Teslo 3. Zato je tam sedaj naprodaj na tisoče i3 za 15 jurjev USD in manj (list price 65 k EUR), folk dobil Teslo in BMW je postal višek pri bajti.