Tesla MODEL 3

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.403
401
83
Saj so priznali regulatorjem v USA, da je level 2 in da nič več ne bo. Sicer laž, da jih ne bi preverjali in težili za varnost na javnih cestah ampak vseeno.

sad ne napovedujem konec Tesle že nekaj časa, ker je tiskanje denarja enormno in veliko gre v take shitcoje. Tesla ima na voljo ogromno denarja vlagateljev in lahko proda še za več 10 mrd $ delnic. To ne spremeni dejstva, da je ves uspeh fake in v nobenih drugih letih, Tesla ne bi preživela. Spet ponavljam, da so preživetje za las 2x priznali iz Tesle in (Elon).

Spet malo za stopit na živce... :)


Mahinacije s carvano (še en shitco z napihnjeno delnico)

 
  • Haha
  • Ljubezen
Reactions: afroC, Ogo in sad

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
802
32
28
Glede vaših splošnih kritik do Tesel, si izgleda Slovenci mislijo drugače in ne berejo Alterja.
V prvih treh mesecih pri nas prodanih 93 Tesel 3 in le 27 folcvagnov ID3. Renaultov prodanih 84.
So se kupcem odprle oči?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.108
877
113
Seveda ne berejo alterja, Tesla je skropucalo, ki ni vredno niti jurja. Pravi premium proizvajalci avtov bojo Teslo pojedl in izpljunil. Saj vidis da po vseh testih je Tesla 3 najvecji šrot, id3 pa überwagen. Sarkazm, ce kdo ni zaznal slucajno. No men je bla Tesla 3 super za peljat in me je zelo pozitivno presenetila.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.287
297
83
www.jernej.org
Kdo pa kritizira Teslo 3? To je čist OK avto, ki ima svoje prednosti in slabosti (tako kot vsak drug EV). Kritiziralo se je predvsem Teslino (oz. Muskovo) nategovanje s FSD-jem. Tudi ID.3 je bil deležen precej kritik s strani internet poznavalcev (trda plastika in alpha software). Prej ko se boste sprijaznili, da ne bo nobena znamka nadvladala, lažje vam bo. Vsak proizvajalec si bo izboril svoj del pogače na EV trgu... večji ko bo trg, bolj bo fragmentiran.
 

sad

Guru
24. avg 2007
13.254
2.311
113
Kdo pa kritizira Teslo 3? To je čist OK avto, ki ima svoje prednosti in slabosti (tako kot vsak drug EV). Kritiziralo se je predvsem Teslino (oz. Muskovo) nategovanje s FSD-jem. Tudi ID.3 je bil deležen precej kritik s strani internet poznavalcev (trda plastika in alpha software). Prej ko se boste sprijaznili, da ne bo nobena znamka nadvladala, lažje vam bo. Vsak proizvajalec si bo izboril svoj del pogače na EV trgu... večji ko bo trg, bolj bo fragmentiran.
In jaz dodajam še: več kot bo konkurence, na boljšem bomo kupci.
In še tole: kritizira se tudi nedoslednost Teslinih izdelkov: recimo ena Tesla 3 v nulo poštimana, druga Tesla 3 čez 2 meseca, kot bi jo froc sestavil. Pa manjkajoči deli in tako naprej. In seveda to ne pomeni, da se ostalim proizvajalcem to ne dogaja in je prav, da se vse take izkušnje deli naprej.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.403
401
83
Kriptomiljonarji cenijo, da Elon
Kdo pa kritizira Teslo 3? To je čist OK avto, ki ima svoje prednosti in slabosti (tako kot vsak drug EV). Kritiziralo se je predvsem Teslino (oz. Muskovo) nategovanje s FSD-jem. Tudi ID.3 je bil deležen precej kritik s strani internet poznavalcev (trda plastika in alpha software). Prej ko se boste sprijaznili, da ne bo nobena znamka nadvladala, lažje vam bo. Vsak proizvajalec si bo izboril svoj del pogače na EV trgu... večji ko bo trg, bolj bo fragmentiran.

Tisto verjetno leti name, bolj se pa pokaže bralna nepismenost avtorja. Sem tukaj spisal spisek kaj mi ni všeč in kaj mi je všeč na Teslah, pa je bil slednji del celo daljši. Ene stvari so pač za nekatere nesprejemljive, mnoge od teh pa nikakor niso jasne na ogledu ali pa prvi dan nakupa.

Pa treba je ločit pozitivne strani Tesle in električnega avta na sploh. Nekateri Ameri sploh ne vedo, da obstaja kak drug BEV, ker jih avtomobili že tako ali tako ne zanimajo.

Elon... elon je pa neumoren. :)

 
  • Haha
Reactions: bertoncl

Najbolji

Majstr
20. feb 2008
2.621
346
83
Ah ja, Tesla je isto k bitcoin. Ze ves cas slinarji napovedujejo, kako bo propadlo pa kar jaca. Danes bral kako so pojacal shipanje avtov, skratka jacajo. Pa s temi 'home nostradamusi' se nima smisla ukvarjat, naj se tolazjo. Sam bom trojko (pa ne bemfla, niti v sanjah), ko bo cas za to. Oz. karkoli bojo takrat mel. Ze trdno odlocen, da naslednji wagen bo full EV ali pa PHEV (tu edino Toyota pride v postev). Uni k pa doma premije sraufajo pa seveda drugac misljo... cist ok.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: fonza12

sad

Guru
24. avg 2007
13.254
2.311
113
Top, bom lahko čez 4 leta ravno ulaufano nabavil, pa še z malo alter popusta ;).
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.287
297
83
www.jernej.org
Saj to je res... več kot se jih bo kupilo, več jih bo čez par let na voljo po normalni ceni. Sedaj je anomalija na trgu zaradi nemških subvencij. Dejansko Tesla odkupuje 6 mesecev stare trojke po takih cenah, da se nemškim lastnikom splača avto zamenjati za novega, Tesla pa rabljenega proda v tujino... win win za Teslo in lastnike Tesel, izguba pa za nemške davkoplačevalce. Sedaj baje pripravljajo spremembo zakonodaje, da bo v primeru koriščenja subvencije potrebno biti vsaj dve leti lastnik in ne več šest mesecev.
 

sad

Guru
24. avg 2007
13.254
2.311
113
Vsi taki posegi povzročijo anomalijo in reakcijo. Saj se vsi spomnimo našega DMV in nenadno povečanje vozil na tujih tablicah.
 

Ogo

Guru
28. jul 2007
5.686
540
113
Pretirane subvencije so pač bedarija. Švabi z 9 jurji in 6 meseci pa so se ustrelili v noge. Namesto VW in nemške avto industrije ima največjo korist Tesla.
 
  • Haha
Reactions: fonza12

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.287
297
83
www.jernej.org
Namen je že tak... ampak v večini primerov je posledica, da so osnovne cene avtov dražje, kot bi bile sicer (se lepo vidi, kako Tesla ceno avtov prilagaja subvencijam po posameznih državah). Poleg tega se pa pri slabo spisanih pogojih (kot je trenutno pri Nemcih s 6 mesečnim rokom) (pre)prodajalci okoriščajo na račun davkoplačevalcev. Subvencije bi bilo potrebno ukinit in ljudi na kak drug način motivirat za prehod na EV. Pa to pišem kot nekdo, ki je pred kratkim oddal vlogo za koriščenje subvencije.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
4.021
382
83
Dejstva prodaje vozil Tesle so nekje taka:
2017 - 120.000
2018 - 350.000 (+190%)
2019 - 367.000 (+5%)
2020 - 500.000 (+36%)
2021 - Ocena 750.000 (+50%)

Jasno nekje se bo ustavilo, ampak kje? Pri 2 milijonih? Pri 5 milijonih? Pri 20 milijonih?
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
4.021
382
83
Ni nujno, moraš gledat celoten market v tem segmentu in potem kakšen delež bo imela Tesla. BMW ima dokaj skromen delež v svojem segmentu, ker ima pač veliko konkurence.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
24.297
2.275
113
to ja, ampka nekomu je vseeno odškrnila proizvodnjo..sicer je pa dosti znamk propadlo itd...premijski trojici se zaenkrat ne tresejo hlače, saj so oni tudi povečali prodajo v zadnjih letih.