Tesla MODEL 3

mr_

Guru
20. sep 2007
8.924
2.402
113
Tesla je prvi in edini le EV proizvajalec. Ce se strinjamo, da da je to prihodnost, potem so subvencije v to industrijo OK. In so miljarde zmetane v dizel sle pa, pa. Evropo bi to moralo fejst bolet, se pac tolazi z razmiki med paneli in iPadi na armaturki.
Vprasanje je, kaj pa Kitajska. Evrospki proizvajalci dosegajo rast prodaje in dobicka le zaradi Kitajske. Tam pa zahtevajo za prihodnost EVje.
Sicer je avto industrija pocasnejsa in zahtevnejsa kot consumer electronics, ampak, kdo se spomni starih tehnologij. Katodni TV npr., je zginil s polic izjemno hitro. Po 10, 15ih letih pa tudi iz stanovanj.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Proizvodnje številke priključnih vozil za leto 2017:
1. Renault-Nissan Alliance (119.195 units)
2. BYD Group (113.949)
3. BAIC Group (104.536)
4. Geely Group (103.194)
5. Tesla (103.122)
6. BMW Group (103.080)
7. Volkswagen Group (70.314)
8. SAIC Group (56.149)
9. General Motors (55.188)
10. Toyota (50.883)

V čem Tesla tako odstopa od drugih? Po prodajnih številkah sigurno ne, odstopajo edino po napovedih in obljubah za Model 3, ko bo prišla naslednja finančna kriza (na crypto in delnicah se morda že nekaj kaže v tej smeri), bo Tesla imela hude težava preživeti.

vir: http://ev-sales.blogspot.si/search/label/World
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
8.924
2.402
113
Tesla je le EV proizvajalec, to je pa statistika priključnih vozil.
Mogoce pa bodo imeli vecje tezave EU proizvajalci, ker bo kriza, ker Kitajci rastejo, ker se bodo mesta elektrificirala, ker bo car sharing postal pomembnejsi, ker mularije boli za BMW&Co...
Marsikaj je mozno, jaz mislim da je EV prihodnost. Tesla pa je mogoce pred casom in ne bo obstala, majo pa jajca.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.267
6.522
113
Ne da imajo jajca, tak je pač njihov poslovni model. Ker če bi šli po poteh klasičnega proizvajalcev, torej prvo načrtovanje, potem testni model, testiranja, proizvodnja in potem prodaja, bi lepo hitro propadli. Tako da so si praktično zagotovili sredstva na lepe oči.

Ampak to niti ni problem muska, space-X je bolj kompleksen in tvegan projekt, vedno sem pravil da je tesla samo reklama za space-X, tam so pravi denarci, če zadeva zalaufa.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Tesla je le EV proizvajalec, to je pa statistika priključnih vozil.
Mogoce pa bodo imeli vecje tezave EU proizvajalci, ker bo kriza, ker Kitajci rastejo, ker se bodo mesta elektrificirala, ker bo car sharing postal pomembnejsi, ker mularije boli za BMW&Co...
Marsikaj je mozno, jaz mislim da je EV prihodnost. Tesla pa je mogoce pred casom in ne bo obstala, majo pa jajca.

BAIC, Renault/Nissan (brez Mitsu) so tudi zgolj BEV proizvajalci. Ostali hvala bogu ponujajo in razvijajo priključne hibride, ki bodo v našem okolju zanimivi za nakup še vsaj 50 let.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
že ampak še vedno ne rav4 ev ne EV1 nista nardila takega "preobrata" kot tesla.

Kaj se pa tiče eu avtomobilske industrije bo pa crknila isto kot nokia. Tak dolgo bojo zalubleni v svoje dizle, da jih bojo vsi ostali levo desno prehitevali.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.429
858
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
že ampak še vedno ne rav4 ev ne EV1 nista nardila takega "preobrata" kot tesla.

Kaj se pa tiče eu avtomobilske industrije bo pa crknila isto kot nokia. Tak dolgo bojo zalubleni v svoje dizle, da jih bojo vsi ostali levo desno prehitevali.

Ce mene vprasas je masovna proizvodnja elektricnih vozil trenutno in v naslednjih par letih nezmozna niti ni smiselna.
Problem je po moje proizvodnja baterij in vzdrzna infrastruktura za filanje.

Zamislite si 30% ev vozil in obremenitev na polnilnicah? Recimo v Nemciji imas skoraj 46 mio registriranih vozil v 2017, od tega 25000 elektricarjev...
 
  • Všeč mi je
Reactions: RagnarZ

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.203
178
63
Tu imaš najbrž prav, da je pa Tesla pohitrila razvoj pri ostalih znamkah. Da je pač zadnji cajt, da mignejo na tem področju.
Dizlov bo pa konec, ko bodo naftarji v ozadju rekli, da ne potrebujejo več zaslužka, zeleni lahko samo cvilijo po tv po moje.
wink-1.gif

Si ne predstavljam, da bi bilo danes 1 mil. EV v Sloveniji in se jih samo pol odloči filat ponoči. Omrežje gre papa.
tongue-1.gif
 

nikolisam

Zelenc'
4. maj 2016
16
0
1
Zanimivo...vsi po mili volji vključujejo pečice, indukcije, steklokeramiko, fene za lase, klime, likalnike, toplotne črpalke, kompresorje, ...vse je nekje okoli 2kW in vse je ok,...EV bo pa kar vse sesul...tle pa nekaj ne gre skupaj, res ne gre...koliko računalnikov v zadnjem desetletju teče dneve in noči, koliko strežnikov, podjetij in tudi razsvetljav - in nikoli ni nihče zacvilil, da omrežje ne bo zdržalo. Ko pa se stopi na naftno cev, se pa tulli......naprej pa veste
smile-1.gif
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.203
178
63
2kWh x 500.000 = 1 mil. kWh = 1 GWh
Nč tacga.
wink-1.gif
Poleg vseh pečic, klim, radiatorjev, bojlerjev, itd.

Saj res, ve kdo koliko je recimo povprečna nočna poraba v Slo tak za info ?
smirk-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.267
6.522
113
Dovolj mala, da še imamo dvotarifni sistem, ker je dnevne porabe toliko več...

EV evtomobile se doma polni, to je največja prednost, vsako noč, na 3kW, sploh ni treba sanjati o silnih 500kW močeh ki avte naflilajo v par minutah.

Pač bo potrebno spremeniti navade, namesto 1x tedensko/mesečno na pumpo, se pač fila doma.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
2kWh x 500.000 = 1 mil. kWh = 1 GWh
Nč tacga.
wink-1.gif
Poleg vseh pečic, klim, radiatorjev, bojlerjev, itd.

Saj res, ve kdo koliko je recimo povprečna nočna poraba v Slo tak za info ?
smirk-1.gif

Ponoči je štrom na 1,4 GW, podnevi 2,1 GW, nekaj rezerve za polnjenje ponoči sigurno je, za 500k avtov sicer ne, za 200.000 kar bo max čez 15 let pa bo pa dovolj. Za čez 20 let bo pa treba razmišljat (najbolje da že danes) o novih kapacitetah.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Dovolj mala, da še imamo dvotarifni sistem, ker je dnevne porabe toliko več...

EV evtomobile se doma polni, to je največja prednost, vsako noč, na 3kW, sploh ni treba sanjati o silnih 500kW močeh ki avte naflilajo v par minutah.

Pač bo potrebno spremeniti navade, namesto 1x tedensko/mesečno na pumpo, se pač fila doma.

Tako ja, razen če si v bloku.
smile-1.gif
Tudi mobitele smo včasih samo enkrat tedensko filali, ko še niso bili računalniki. Ob naslednji generaciji baterij (recimo 2x zmogljivost za isto težo), ne bo nihče več hotel na ICE, ker nima nikakršne resne prednosti. Vožnja z EV čista milina (dokler ni treba mislit na baterijo). Elektrika bo v prihodnje - leta 2040 - nedvomno dražja procentualno vsaj za toliko kot je zdaj trošarin na gorivo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.267
6.522
113
V blokih smo pa itak slovenci extremi. Živimo v strogem centru "mest", potem pa hočemo parking za 3 avte.

Nekatere stvari pač ne gredo skupaj..

Elektrika ne bo draga, dokler ne bo smart grida in namenske porabe, ker če gre gor splošna cena, bodo pa gospodinjstva najebala. Že zdaj je povprečno okoli 100 eur za štrom, zamisli si da gredo trošarine na ceno goriv
smile-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.335
9.068
113
Ko me bo ogrevanje z drvami prišlo ceneje kot TČ, se takoj priklopim na dimnik. v par dnevih
wink-1.gif
z lahkoto.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:... kdo se spomni starih tehnologij. Katodni TV npr., je zginil ... tudi iz stanovanj.
Jest ... še vedno imam katodnika (tudi PC monitor), pa tudi kitajci jih še proizvajajo ... zakaj neki ...
redface-1.gif


Citat:
Uporabnik ginek pravi:...Tudi mobitele smo včasih samo enkrat tedensko filali...
... jest moje tri še vedno na 10 dni ...
evil.gif


Citat:
Uporabnik sajkek pravi: Ko me bo ogrevanje z drvami prišlo ceneje kot TČ, se takoj priklopim na dimnik....
"NNNP" huh ?
aplauz.gif


... in ko bodo pa štrom fejst podražili, pa vsi "električarji" pred parlament pa v jok (ko oni s krediti v švicarcih) ...

Avtoindustrija je na robu zloma in treba prepričat folk, kak da je (ta moda) biti "green" cool ... magari zadnji cent dat za novi avto in pol jest travo nekaj časa še
hysterical-1.gif
... revni državljani pa po pomoč na Karitas ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Tudi proizvodnje parnih lokomotiv v Sloveniji dolgo ni več. Pa ne vidim joka in stoka glede tega.
Nove tehnologije prihajajo, stare odhajajo. Podjetja in države se morajo prilagajati temu. Ker svet se ne bo prilagajal njim in gre naprej.