Temperatura - VW

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.324
11
38
Pozdravljeni

Imam eno vprašanje...na moji VW Bori, letnik 98` sem med tole zimo zasledil, da mi ob mrzlih dneh (pod 10°C) kazalec za temperaturo ne gre na 90°C tako kot do sedaj, ampak pride nekje do predzadnje črtice. To se dogaja ko se vozim po avtocesti oz. na daljše relacije, kjer ni nobenega ustavljanja, medtem ko med vožnjo po mestu pride kazalec bp na 90°C. Do te zime se je avto vedno ogrel na "delovno" temperaturo pri bilokakšni vožnji, letos pa se nikakor ne. Avto sicer ogreje kabino tudi v najbolj mrzlih dneh tak kot more, edino kazalec ne pride do sredine.

Zdaj pa mene zanima, kaj bi lahko bilo to narobe...

thnx
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Hm, morda termostat ali pa senzor za temperaturo....
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
jaz mam isti 'problem' ki to ni.

Pač od zunaj ga bolj hladi kot se sam motor segreje.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Menda so se podobni simptomi pojavljali pri nekaterih VWjih in je bil res vzrok v senzorju za temperaturo. Vendar če se res samo ob hladnejših dneh to pojavlja, je najverjetneje oslabel termostat - npr vzmet postane mehkejša, zato se pri določeni temperaturi odpre malce bolj kot se je včasih in je zato temperatura motorja malce nižja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Heh, meni se ob vožnji po klancu navzdol pri nizkih temperaturah motor shladi tudi pod četrt
crazy1.gif
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.324
11
38
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Menda so se podobni simptomi pojavljali pri nekaterih VWjih in je bil res vzrok v senzorju za temperaturo. Vendar če se res samo ob hladnejših dneh to pojavlja, je najverjetneje oslabel termostat - npr vzmet postane mehkejša, zato se pri določeni temperaturi odpre malce bolj kot se je včasih in je zato temperatura motorja malce nižja.

pa je lahko zaradi tega kaj narobe?
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Ma niti ne. Če je dizl, mogoče ni baš fino, vendar npr 80 stopinj ni neka hudo nizka temperatura. Če bi imel samo 50 ali kaj takega, pa res ni dobro. Sicer pa prihajajo toplejši časi, pa se boš lahko s tem problemom ukvarjal jeeni in če moja teza približno drži, bo takrat še bolj hladen
smile-1.gif
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
403
0
16
Ljubljana
www.69performance.si
Računat je treba še na to, da VW kaže po števčku 90st, ko je dejanska temperatura vode med 75 in 105stC. Tako, da ko se števček premakne levo od 90, je temperatura 70 ali manj.

Preverit je treba termostat, senzor temperature.

Res je, da če se z določenimi TDI motorji spuščaš po dolgem klancu dol z neobremenjenim motorjem in da je zunaj mrzlo, da zna temp. past pod 90stC po števčku. Pri vožnji naravnost neglede na hitrost, ogret motor ne sme kazat manj od 90stC po števčku, drugače je nekje napaka.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
No evo, odgovor iz prve roke. To sem hotel vprašat, pa sem pozabil - ali sploh ima stopinje napisane in če jih ima, kaj hudiča mislijo, da je napisano nekaj, v resnici pa ni niti blizu temu.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
to je zato ker je popolnoma vseeno ali ima voda 80 ali 90 ali 100 stopinj...torej je najbolje da vedno kaže isto, pa so 'uporabniki' zadovoljni..ker eni že udarijo paniko če vidijo na števcu 100 stopinj.

torej je stalno isto - pa so oči varalice pomirjene.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.391
1.355
113
Načeloma je bila točno na tistih letnikih serijska napaka tipala temperature, ki ne dela pravilno... Je pa tako, da se bi morala pokazati že nekaj let po proizvodnji, ne šele sedaj... Na različnih VWjih sem tipalo menjal že po 2x, pa se je čez čas začelo dogajati isto...
crazy1.gif


Pogovarjal sem se z mehanikom, ki je rekel, da je tipalo dobro menjati, ker potem motorna elektronika (DME) misli, da je motor bolj mrzel kot je res, in zliva v motor več bencina kot je treba... Ta teorija se mi zdi malo
stupid-1.gif
, ker imajo vsaj nekateri ostali švabski avti več tipal za temperaturo (ločeno tipalo za cagar v števcih in posebej za DME)... Pa tudi, če se kuri več bencina, to motorju nič ne škoduje, ker imaš elektronski vbrizg goriva... Sam nižje porabe bencina z menjanim tipalom nisem opazil...

Kot so ti že povedali, obstaja tudi možnost, da se motor preprosto ne segrea dovolj... V tistih letih je VW začel vgrajevati motorje, ki imajo tako glavo, blok kot karter iz aluminija, in zadeva slabo akumulira toploto... Vendar nisi napisal, za kateri motor gre
10.gif


Če zaradi cagarja na števcu ne moreš spati
grin1.gif


Termostat pa načeloma dela OK, ker drugače bi ti ob odprtem termostatu temperatura zlezla tudi v "modro" polje...
 

GTI_Fan

Pripravnik
1. sep 2007
245
0
16
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Termostat pa načeloma dela OK, ker drugače bi ti ob odprtem termostatu temperatura zlezla tudi v "modro" polje...

S tem se ne bi strinal. Imel sem isti problem, ko avto ni bil obremenjen je bila temp, eno črtico pod 90. Zamenjal sem termostat in je spet na 90.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
mozno je da je okvarjen termostat.
Pri mojem TDI je kazalec vedno na 90 ko se avto ogreje in je vseeno ge se cel cas peljem v hrib ali pa hribu navzdol.Prav tako je vseeno ce je zima ali poletje.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik GTI_Fan pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Termostat pa načeloma dela OK, ker drugače bi ti ob odprtem termostatu temperatura zlezla tudi v "modro" polje...

S tem se ne bi strinal. Imel sem isti problem, ko avto ni bil obremenjen je bila temp, eno črtico pod 90. Zamenjal sem termostat in je spet na 90.

Odvisno je od tega, kako je mehanski termostat pokvarjen. Če ne zapira, se motor ne ogreje, če pa ne odpira se motor pregreva ...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kak sistem vodnega hlajenja pa imajo tile VWji? Pri nekaterih znamkah se pojavlja ta "problem" zaradi ujetega zraka v sistemu za hlajenje, t.i AirLock...
17758-icon_confused.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
to se dogaja (Airlock) samo v primerih ko je bil sistem odpret in se sistem ni odzracil
VW imajo "odprt" sistem hlajenja z raztezno posodo.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Torej, če nima Airlocka, potem je njegov problem o nezmožnosti vzdrževanja temperature motorja pogojen samo z termostatom, ki se prekmalu odpira oz. zapira.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.948
1.260
113
Ponavadi je termostat. Odzrači se pa ponavadi tako da motor pritisneš na visoke obrate na cesti (seveda mora biti motor ogret).