SŽ prodaja vozovnic preko spleta

12. nov 2007
12.186
164
63
#1
Kot zadnji v evropi in najmanj 10 let za komplet EU smo/so tudi na SŽ dobili prvo informacijsko posodobitev za potnike v zadnjih 50h letih (od uvedbe sinhoniziranih ur in tablic z napisi za odhode). Trajalo je par let razpisov, par let pritožb, en kup denarja v nič za lobiste in politične podrepnike, par let boja s sindikatom (luddisti per se) ampak na koncu je vseeno zmagal razum (ali pa je nekdo pobasal veliko denarja).

Sicer ko pogledamo kaj so naredili je ena velika žalost in bi najbrž ekipa kakšnega mladega slovenskega start-upa naredila zastonj v 6h mesecih 3x boljše, ampak jebiga vemo kako gre v SŽ.

Baje pride tudi mobilna aplikacije, najbrž v naslednjih 10 letih.

Če se kakšen alterjevec vozi z vlakom pa kar v nakup: klik

P.S. vožnja z muzejskimi vlaki po ceni redne linije bo tudi baje kmalu ukinjena (naj bi se zamenjale stare garniture vlakov z novimi)
 
19. mar 2014
4.159
113
63
#2
Škoda besed. Tole skropucalo je bilo narejeno v parih dnevih.

P.S.: vožnja z muzejskimi vlaki za redno ceno bo še kar nekaj časa veljala, še posebej na dolenjski progi
 
3. sep 2007
3.727
218
63
Ljubljana
#3
Cena sitnica:
"Slovenske železnice so sicer izvajalca za digitalizacijo nakupa vozovnic izbrale z razpisom, ki je bil zaključen julija lani, naložba je vredna 1,45 milijona evrov. Zmagovalec razpisa je bil konzorcij podjetij Imovation, Margento R&D in zagrebška Supra informatika"
Seveda so omejitve:
"Nakup spletnih vozovnic v mednarodnem potniškem prometu bo začel delovati, ko se bodo o tem dogovorili z drugimi železniškimi prevozniki. Kdaj naj bi se to zgodilo, na SŽ niso povedali. "
In inovacij še ni konec (čeprav bi moralo vse delati že danes):
"Čeprav naj bi danes začela delovati tudi mobilna aplikacija za nakup vozovnic prek androida ali Applovega operacijskega sistema, se to še nekaj časa ne bo zgodilo. Na napravah, ki jih poganjajo androidi, naj bi se to zgodilo v torek ali sredo, na Applovih napravah pa kasneje. "Od korporacij Apple in Google še nismo dobili odgovora. Poteka preverjanje, ali aplikaciji ustrezata vsem zahtevam njihovih standardov", pravijo na Slovenskih železnicah."
 
14. avg 2009
6.377
356
83
#4
Priznam s SŽ se nisem vozil ene 18 let, pa še takrat sem se peljal MB-KP, da bi na lastni koži izkusil kaj prestajata otroka ko se vozita dol na trening in sem "zabušil pol dneva".

Zdaj tak bolj za šalo kot za res pogledam MB-LJ povratna: slabih 20€, oz. 26€ inter city. :eek:

Avto mi pije na relaciji 6+ litrov dizla, za 280km povratno porabim 17L = dobrih 22€ :bonk:
 
14. avg 2009
6.377
356
83
#6
Pozabil sem vprašat centraliste koliko je vožnja busa po LJ in koliko taksi? Tak za primer če bi me kdo :bonk: in bi moral it z vlakom. :fredi:
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
200
63
Kras
www.mtl.si
#7
Priznam s SŽ se nisem vozil ene 18 let, pa še takrat sem se peljal MB-KP, da bi na lastni koži izkusil kaj prestajata otroka ko se vozita dol na trening in sem "zabušil pol dneva".

Zdaj tak bolj za šalo kot za res pogledam MB-LJ povratna: slabih 20€, oz. 26€ inter city. :eek:

Avto mi pije na relaciji 6+ litrov dizla, za 280km povratno porabim 17L = dobrih 22€ :bonk:
Lep izračun, v bistvu tipično slovenski.
Ko si boš izračunal, koliko te dejansko stane (TCO) prevožen km, boš ugotovil, da si kar lepo dražji.
Za 10centov na km moraš imeti fajn srečo z rabljenim avtom, pri novem si pa zelo hitro na 20centov na km ali pa še več...
Sedaj si pa izračunaj.

Tudi če vse fiksne stroške upoštevaš kot mrtve, si čez ceno vlaka.
 
12. nov 2007
12.186
164
63
#9
Sej mogoče bolj problem kot cena je na teh daljših pomembnih progah hitrost. Mislim da so bili leta 1910, ko je bila komplet železniška infrastruktura postavljena (nekaj jo je že manj danes), potovalni časi približno tam tam z današnjimi s tem da je sama proga omogočala večje hitrosti kot pa danes in če so fino podkurili si prišel s parno lokomotivo bilokam hitreje kot pa danes s sodobnim vlakom če vozi po omejitvah.

Hitrost med LJ in MB bi morala bit že 10 let nazaj s hitrim vlakom 500km/h pa noben nebi razmišljal da bi se sploh cjazil in stal po štajerki. Tako pa še med zastoji prej prideš iz MB z avtom kot pa z vlakom, kar še če bi bilo zastonj ne odtehta izgube časa.
 
19. mar 2014
4.159
113
63
#10
avto je fiksen strošek, tudi če samo v garaži stoji

gremo nazaj na grozovito leseni "portal" za prodajo kart z nabavno ceno verjetno v rangu 300€:
- ni povezave med glavno stranjo in stranjo za prodajo kart. izbrana relacija se ne prenese v prodajo kart in je treba še enkrat izbirat kraje.
- ne zapomni si zadnje izbrane relacije pri ponovnem nakupu
- ne zapomni si plačilne kartice od prejšnjega nakupa, kar pomeni vsakič ponovno vnašanje podatkov kartice.
- po izbrani relaciji in datumu je obvezno treba izbrat tudi točno določen vlak ob točno določeni uri, čeprav karte niso vezane niti na uro niti na vlak. brez tega ni možno nadaljevat.

Osebno takemu skropucalu ne bi zaupal podatkov svoje kartice.
 
19. mar 2014
4.159
113
63
#11
Sej mogoče bolj problem kot cena je na teh daljših pomembnih progah hitrost. Mislim da so bili leta 1910, ko je bila komplet železniška infrastruktura postavljena (nekaj jo je že manj danes), potovalni časi približno tam tam z današnjimi s tem da je sama proga omogočala večje hitrosti kot pa danes in če so fino podkurili si prišel s parno lokomotivo bilokam hitreje kot pa danes s sodobnim vlakom če vozi po omejitvah.

Hitrost med LJ in MB bi morala bit že 10 let nazaj s hitrim vlakom 500km/h pa noben nebi razmišljal da bi se sploh cjazil in stal po štajerki. Tako pa še med zastoji prej prideš iz MB z avtom kot pa z vlakom, kar še če bi bilo zastonj ne odtehta izgube časa.
Na dolenjski progi med Ljubljano in Metliko je 150+ nivojskih križanj proge in cest. Pri vsakem križanju mora vlak upočasnit v polža. In to je glavni razlog, da se nikamor ne premakne. Stara jajca od dizelskih vlakov gredo z lahkoto 120 na uro.
 
3. sep 2007
4.541
2
38
36
povsod malo
#12
NE DELA. Resno. Kliknem npr Koper Ljubljana 3.12.2018
Ni najdenih voženj...

Ajd probam kaj drugega npr Ljubljana Jesenice 3.12.2018 (to je ponedeljek) klik na potrdi in NIČ ne gre naprej na plačilo...

Fajn je šlo nekam 1.46 milijona... za trgovino ki je že razvita na trgu žblj let in imajo Slovenske železnice povezavo nanjo *kreh*Deutsche bahn

P.S. nakupa se skušal opraviti iz brskalnika:
Google Chrome je posodobljen
Različica 70.0.3538.110 (Uradna različica) (64-bitno)
 
19. mar 2014
4.159
113
63
#13
NE DELA. Resno. Kliknem npr Koper Ljubljana 3.12.2018
Ajd probam kaj drugega npr Ljubljana Jesenice 3.12.2018 (to je ponedeljek) klik na potrdi in NIČ ne gre naprej na plačilo...
Izpiše ti seznam voženj in potem moraš izbrat točno določen vlak in uro, drugače se ne pokaže gumb "Nadaljuj"! Jaz sem zamenjal 3 brskalnike preden sem dojel debilizem...
 
12. nov 2007
12.186
164
63
#15
Tudi brez nivojskih križanj je proga sposobna malo več kot pa 150km/h kar je žalost. Toliko so vozili parni vlaki pred 2 s.v.. Tiste naše dizelce in električni vlakci se v resnih državah uporabljajo za primestne premike ali mestno/nadzemno železnico. Skratka za krajše razdalje in frekventne proge kjer se čas nadomesti s frekvenco (en vlak na 10 min).

Recimo bohinjska proga z malo več naklona je že problem ker malih vlakcev ki so namenjeni za mesta in bi zmogli malo več klanca ni. Tako se veselo furamo v 60 let starih Fiatih, ker so edini ki zmorejo to opravit brez posledic.

Glavni problem je ker je cela želežniška infrastrukutra (tako prioritete po odsekih kot tudi ustroj proge) podrejena tovornemu prometu in je tako "strateško" že 25 let in nobenemu se ne zdi s tem nič narobe. Tovorni vlaki vozijo tistih 80-100km/h in je pomembno samo da ima proga dobro nosilnost. Zato tudi ni nikjer v interesu da se uredi prehode čez progo ker košta malo več .. no ja danes se to rešuje kjer se posodablja ceste, ampak ne zaradi vlakov in železnice ampak zaradi varnosti.
 
3. sep 2007
4.541
2
38
36
povsod malo
#17
Izpiše ti seznam voženj in potem moraš izbrat točno določen vlak in uro, drugače se ne pokaže gumb "Nadaljuj"! Jaz sem zamenjal 3 brskalnike preden sem dojel debilizem...
Aha spodaj bogu za leđama se pokaže
A supr dupr napredne opcije da se ikonca iz potrdi spremeni v plačilo pa ni? oh wait bo samo še 500.000€ bo za doplačat.
 
3. sep 2007
3.727
218
63
Ljubljana
#18
Ne glede na ceno ( 1,45 milijona evrov ) ni apliakcija nič boljša kot recimo od Nomaga. Pravzaprav je ista ( Copyright Nomago), vsaj na angleški strani tako kaže:
sznOMAGO.PNG
 
1. nov 2007
5.603
112
63
#19
Debilno do amena,

vožnjo moraš klilnit gor in se čisto malo zamenja barva da lahko greš na nakup. Če Crome kaj sam izpolnjuje ,pač hoče izpolnit Maribor (ne vem za kaj se odpre obrazec za naslov ) ti pol ne skapira da ni tapravi maribor iz drsnika.

Če odpreš podrobnosti ne gre naprej.


Mater sem že kupil na 100 kart za letala in vlake po EU pa še nisem tak razmišljal kaj je narobe kot tukaj.
 
Všečki: erikson