Spalnica - reklamacija

igi

Majstr
13. okt 2007
4.585
350
83
Celje
Obišči stran
Kaj ima veze katera trgovina je? Postopek reševanja je povsod enak.

Daleč od tega.
Ena trgovina bo vztrajala pri svojem kljub temu, da te je nategnila z dobavnim rokom, druga bo izdala dobropis za 3% in tretja bo za zadovoljstvo kupca nakazala vračilo v vrednosti 30%.

Pri prvem ne bom nikoli več kupil, velika verjetnost je, da bom kje omenil njihovo ime in bodo zaradi tega izgubili še kakšno potencialno stranko.
Pri tretjem bom načeloma zadovoljen in bom po vsej verjetnosti njihovo ime še kje omenil . Velika verjetnost je, da bodo dobili še kakšno dodatno stranko.

Sedaj pa kaj se komo bolj izplača. Pa ne sedaj, da je to izsiljevanje. Vsi trgovci relativno dobro vedo kakšni so dobavni roki in jih pač malce prikrojijo po svoje, saj večina strank potrpi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej in sad

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
14.788
3.454
113
Marlbor
Daleč od tega.
Ena trgovina bo vztrajala pri svojem kljub temu, da te je nategnila z dobavnim rokom, druga bo izdala dobropis za 3% in tretja bo za zadovoljstvo kupca nakazala vračilo v vrednosti 30%.

Pri prvem ne bom nikoli več kupil, velika verjetnost je, da bom kje omenil njihovo ime in bodo zaradi tega izgubili še kakšno potencialno stranko.
Pri tretjem bom načeloma zadovoljen in bom po vsej verjetnosti njihovo ime še kje omenil . Velika verjetnost je, da bodo dobili še kakšno dodatno stranko.

Sedaj pa kaj se komo bolj izplača. Pa ne sedaj, da je to izsiljevanje. Vsi trgovci relativno dobro vedo kakšni so dobavni roki in jih pač malce prikrojijo po svoje, saj večina strank potrpi.
A si ti sploh prebral v čem je težava? Neki kosi so manjkali, ne gre za nobeno nategovanje z dobavnimi roki. :bonk:
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
14.788
3.454
113
Marlbor
ja stvarna napaka/reklamacija in nategovanje z roki, ki so precej jasno definirani.
Smo na tem forumu že večkrat debatirali o stvarni napaki ali reklamaciji pri kompleksnem izdelku. Podobno kot pri avtu, če si ga prevzel in ugotovil, da mu določena zadeva manjka, ga ne moreš več kar vrniti, tako kot recimo lahko kar vrneš in zahtevaš kupnino za neko bormašino.
 

igi

Majstr
13. okt 2007
4.585
350
83
Celje
Obišči stran
Smo na tem forumu že večkrat debatirali o stvarni napaki ali reklamaciji pri kompleksnem izdelku. Podobno kot pri avtu, če si ga prevzel in ugotovil, da mu določena zadeva manjka, ga ne moreš več kar vrniti, tako kot recimo lahko kar vrneš in zahtevaš kupnino za neko bormašino.

No ja... zdaj pa ti preberi prvi post: "tečaji za predale, vrata spalnice niso taka kot sva jih naročila, manjkalo je še tudi več ostalih elementov"

Če nič druga je barva/oblika vrat bistvena zadeva, ki je ob prevzemu NISI videl, ker pakirano.

Ti bi naročil avto črne barve, ampak ker je slučajno prišel bel, bi pač belega vzel? Ja eden tu gor je to naredil ja. Zame je to še vedno sporna praksa, pa kakorkoli bomo to obračali.

In pa konec koncev jim je dal možnost urediti napako, ampak kolikor sem zasledil je niso odpravili v zakonskih rokih. Ali jaz kaj ne razumem?
 

seba44

Fizikalc
17. dec 2012
173
35
28
S tem da avto lahko pred prevzemom preveriš in stestiraš bistvene sestavine. Meni so ponujali 2 rabljena, ki jih stranki nista hoteli prevzeti, ker so zafrknili dodatno opremo in so jima morali naročiti nova. Pa ga seveda celega plačaš pred prevzemom.

Zapakirane omare pa vidiš šele doma, ko se lotiš sestavljati.
 

zlatorog87

Pripravnik
14. jan 2008
173
1
18
na Seniku
Odloct se moras - kaj bi sploh rad dosegel? Da ti dostavijo manjkajoce (kdo ve kdaj)? Da ti vrnejo nekaj € in sam urejas? Da ti vseskup odpeljejo in vrnejo celoto.
v ozir vzemi kolk svojega casa in zivcev si pripravljen vlozit v to.. ko bos vedel kaj bi rad - startaj pisno in na polno (torej vec kot ti je sprejemljivo)...vedi da na uni strani bos imel nekoga ki ta “pogajanja” resuje dnevno in mu je job ljudi “nategnt/pregovort”.. tko da si pusti nekaj “manevrskega prostora” - da bosta oba imela “prostor za pogajanja”.

da pa skrivas “kdo je ta, ki nateguje” - pa ne vem kaj bo kej drgac..ce poves bos mogoce dobil kaksen nasvet iz prve roke..
Rad bi dosegel, da mi povrnejo stroške, ki sem jih imel zaradi tega. Kot sem že napisal, sem se enkrat zaradi manjkajočih delov že vozil v MB - 50 km v eno stran + čas, vrata bodo sedaj dostavili in druge odpeljali. Sprava so ponudili 80 € dobropisa, brez omembe, da bodo nova vrata dostavili sami - kar pa ne pokrije 200 km vožnje + 5 ur časa + sposoja kombija, da si vrata pripeljem domov.
 

zlatorog87

Pripravnik
14. jan 2008
173
1
18
na Seniku
Kaj ima sploh veze, za katerega trgovca gre? Takšni zapleti se dnevno dogajajo pri vse trgovcih ranga Rutar, Lesnina, Momax, HarveyNorman, Dipo, Ikea,
..
Osnova problema je itak v dobavitelju, ne pa da trgovec ne bi hotel urediti.
Za manjkajoče dele je res odgovoren dobavitelj. Pri vratih pa je naredila napako prodajalka, da je naročila napačne.
 

sad

Guru
24. avg 2007
14.414
2.975
113
To tebe NE zanima. Ti imaš pogodbo s trgovino. Če oni niso preverili pri prevzemu je to čisto njihov problem, pa naj je zaj... dobavitelj, dostavljalec ali pa polna luna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano in igi

ynos

Vremenko
18. jul 2007
22.220
1.224
113
davorinm.wordpress.com
Rad bi dosegel, da mi povrnejo stroške, ki sem jih imel zaradi tega. Kot sem že napisal, sem se enkrat zaradi manjkajočih delov že vozil v MB - 50 km v eno stran + čas, vrata bodo sedaj dostavili in druge odpeljali. Sprava so ponudili 80 € dobropisa, brez omembe, da bodo nova vrata dostavili sami - kar pa ne pokrije 200 km vožnje + 5 ur časa + sposoja kombija, da si vrata pripeljem domov.
Ja pa ne bos ti zdaj hodil po te manjkajoce dele??!! Sploh ce ti niso se za prejsnje prevoze pripravljeni kriti stroskov. Njihova napaka, njihova naloga da dostavijo takrat in tja kamor tebi paše.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano in Hanzi

ncnifrej

Majstr
14. avg 2013
922
336
63
Rad bi dosegel, da mi povrnejo stroške, ki sem jih imel zaradi tega. Kot sem že napisal, sem se enkrat zaradi manjkajočih delov že vozil v MB - 50 km v eno stran + čas, vrata bodo sedaj dostavili in druge odpeljali. Sprava so ponudili 80 € dobropisa, brez omembe, da bodo nova vrata dostavili sami - kar pa ne pokrije 200 km vožnje + 5 ur časa + sposoja kombija, da si vrata pripeljem domov.
Si naročil spalnico? Spalnico z dostavo? Spalnico z dostavo in montažo?
Če samo spalnico - potem jebat ga.. boš veliko se pregovarjal in upal, da bodo razumevajoči.
Če spalnico z dostavo - njihov problem.. sporočijo naj ti ko bodo imeli zadevo v skladišču.. ti jim sporoči kdaj imaš čas, da jih spustiš noter.

Če sploh pomisliš na to, da bos svoj kombi in čas investiral zato, da boš šel vrata iskat (pa najbrž tudi napačna vračal).. pa potem še sam montiral.. si slab pogajalec in imaš res na hrbtu un shiftijev napis.
 

ncnifrej

Majstr
14. avg 2013
922
336
63
Daleč od tega.
Ena trgovina bo vztrajala pri svojem kljub temu, da te je nategnila z dobavnim rokom, druga bo izdala dobropis za 3% in tretja bo za zadovoljstvo kupca nakazala vračilo v vrednosti 30%.

Pri prvem ne bom nikoli več kupil, velika verjetnost je, da bom kje omenil njihovo ime in bodo zaradi tega izgubili še kakšno potencialno stranko.
Pri tretjem bom načeloma zadovoljen in bom po vsej verjetnosti njihovo ime še kje omenil . Velika verjetnost je, da bodo dobili še kakšno dodatno stranko.

Sedaj pa kaj se komo bolj izplača. Pa ne sedaj, da je to izsiljevanje. Vsi trgovci relativno dobro vedo kakšni so dobavni roki in jih pač malce prikrojijo po svoje, saj večina strank potrpi.

točn to.. kupoval sušilni stroj.. prodajalec zamujal z dobavo (kakšen teden - še niti nisem postal zoprn).. v znak njihove napake so mi zraven sušilca dodali še smothie maker (ranga kapavem 50€).. ko sem kupoval pomivalca - sem vedel kje ga bom vzel.. in ja - ta je bil točen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver