Spalnica - reklamacija

zlatorog87

Pripravnik
14. jan 2008
173
1
18
na Seniku
Pozdravljeni,

s partnerko sva naročila spalnico, ob montaži spalnice sva ugotovila, da manjkajo tečaji za predale, vrata spalnice niso taka kot sva jih naročila, manjkalo je še tudi več ostalih elementov. Od reklamacije do sedaj je minilo že več kot 3 mesece. Sedaj so javili, da dobijo vrata in manjkajoče elemente v naslednjih dneh. Ob tem so ponudili 80 € dobropisa, kar se mi zdi neprimerno malo glede na vrednost spalnice (2500€), čakalno dobo za dobavo manjkajočih delov in popolno neodzivnost ob klicih in mailih glede dobave. Dobropisa nočem, v tej trgovini me več ne vidijo. Zanima me kakšni so zakonski roki za dobavo manjkajočih delov. Spalnico bi najraje vrnil in naj vrnejo kupnino.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

zlatorog87

Pripravnik
14. jan 2008
173
1
18
na Seniku
Kako pa je s povračilom stroškov, ki so nastali? Zaradi tega sem se moral 2x peljati v Maribor - 50 km vožnje v eno stran in najmanj 2 uri časa.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
2.507
1.704
113
Ma pomoje ne boš prav veliko dosegel. Probaj se dogovoriti za kaj več kot 80 eur, pa napiši tukaj javno za koga gre da dobiš vsaj malo zadoščenja. Pa uživaj v novi spalnici. Za kaj drugega je škoda živcev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.582
388
83
Jaz sem v podobnem primeru (poškodovano pohištvo) zahteval kupnino nazaj. In jo dobil.
 

igi

Majstr
13. okt 2007
4.585
350
83
Celje
Obišči stran
Pozdravljeni,

s partnerko sva naročila spalnico, ob montaži spalnice sva ugotovila, da manjkajo tečaji za predale, vrata spalnice niso taka kot sva jih naročila, manjkalo je še tudi več ostalih elementov. Od reklamacije do sedaj je minilo že več kot 3 mesece. Sedaj so javili, da dobijo vrata in manjkajoče elemente v naslednjih dneh. Ob tem so ponudili 80 € dobropisa, kar se mi zdi neprimerno malo glede na vrednost spalnice (2500€), čakalno dobo za dobavo manjkajočih delov in popolno neodzivnost ob klicih in mailih glede dobave. Dobropisa nočem, v tej trgovini me več ne vidijo. Zanima me kakšni so zakonski roki za dobavo manjkajočih delov. Spalnico bi najraje vrnil in naj vrnejo kupnino.

Vračilo kupnine in naj si pridejo čimprej iskati zadevo. Boš pa izgubil nekaj časa. Ampak s pravimi argumenti je zakon načeloma na tvoji strani.
Veliki pa izkoriščajo na vse možne načine in se izgovarjajo, ker računajo na to, da jih večina odneha preden dosežejo pravico.

jaz bi zahteval celotno kupnino in odvoz, potem bi se pa začel pogajati pri 30-40% vračilu denarja.
 

zlatorog87

Pripravnik
14. jan 2008
173
1
18
na Seniku
Spalnica je že sestavljena in v uporabi, zato je opcija, da odpeljejo vse skupaj dokaj malo verjetna. Potem pa spet čakati na novo. Vendar če ne bodo hoteli priznati nobenih stroškov, bom pač spalnico vrnili...
 

igi

Majstr
13. okt 2007
4.585
350
83
Celje
Obišči stran
Spalnica je že sestavljena in v uporabi, zato je opcija, da odpeljejo vse skupaj dokaj malo verjetna. Potem pa spet čakati na novo. Vendar če ne bodo hoteli priznati nobenih stroškov, bom pač spalnico vrnili...
S taksnim pristopom ne bos veliko dosegel ;). Ce zelis konkreten dobropis, potem moras zaceti na polno (in biti pripravljen da odpeljejo).
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.036
4.029
113
On bi, ali da ne uđe. ;)

OT: pusti si jogije, ostalo naj odpeljejo.

Predvidevam Rutar, čeprav HN in XXXL ne zaostajata dosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

zlatorog87

Pripravnik
14. jan 2008
173
1
18
na Seniku
Nekaj takega ja :). Ni mi ravno za vlačiti pohištva po stopnicah gor in dol, tak malo za šport :). Poslal sem jim mail z stroški, ki so nastali zaradi dodatnih voženj v MB, skliceval sem se na 37.c člen zakona o varstvu potrošnikov. Zdaj čakam odgovor, da vidim kaj bodo naumili.
 

MUC

Fizikalc
4. sep 2007
1.526
54
48
Ali kdo ve, kako pa so krite zamude pri dobavi?
Si upravičen do kakšne odškodnine, če je bila recimo ob naročilu navedena dobava 3-6 tednov, realno pa bomo naročeno (verjetno) dobili po 17 tednih? Naročilo ni bilo stornirano zaradi stalnih obljub o dobavi "naslednji teden.." Aja, plačano z avansom.
 

igi

Majstr
13. okt 2007
4.585
350
83
Celje
Obišči stran
Ali kdo ve, kako pa so krite zamude pri dobavi?
Si upravičen do kakšne odškodnine, če je bila recimo ob naročilu navedena dobava 3-6 tednov, realno pa bomo naročeno (verjetno) dobili po 17 tednih? Naročilo ni bilo stornirano zaradi stalnih obljub o dobavi "naslednji teden.." Aja, plačano z avansom.
Menda v enem pkp paketu pise da za zamude ni penalov za cas epidemije. To mi je en kolega razlagal, kako sedaj ni problem zamujati, ker ti nihce nic ne more. Nisem pa preverjal.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
19.605
2.264
113
zakaj pa dobropis, ce so javili da so ravno dobili robo? naj pridejo tisto zmontirat in je.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
39.895
2.570
113
pri taščici
Saj si očitno več podjetij poslužuje takega načina montaže.
Momax, montaža kuhinje naj bi bila izvedena v 3 mesecih od plačila visokega avansa. Montirali so jo 3x po tri mesece zadevo pustili takole zmontirano.
Rabljeno kuhinjo iz bolhe bi lepše zmontiral.
Pa če bi jo z motorko dimenzijsko prilagodil prostoru namenjen kuhinji.
 

Priponke

  • IMG_20210424_163716.jpg
    IMG_20210424_163716.jpg
    532,7 KB · Ogledi: 194

Daniel

Majstr
21. dec 2007
3.231
343
83
Pol smo mi imeli srečo, Kuhinjo smo nabavili v IL Ambienti, montiral je pogodbenik, montaža je bila popolnoma OK, edino kar je malce odstopil del fronte nad dvignjeno pečico zaradi vročine, česar nismo niti reklamirali, ker v tej pečici res malo pečemo, bi pa bilo dovolj nalepiti ALU trak na element, da bi malo odbijal vročino. Ostale stvari od različnih trgovcev smo sestavljali sami in nobenih težav, razen iz HR IKEE sem enkrat pripeljal omarico za TV v dnevni z zlomljenim dnom, kar pa ni vidno iz zgornje strani. Sestavili in še zmeraj stoji na istem mestu, ker za teh par EUR se nima smisla voziti 200 km.
 

ncnifrej

Majstr
14. avg 2013
924
337
63
Odloct se moras - kaj bi sploh rad dosegel? Da ti dostavijo manjkajoce (kdo ve kdaj)? Da ti vrnejo nekaj € in sam urejas? Da ti vseskup odpeljejo in vrnejo celoto.
v ozir vzemi kolk svojega casa in zivcev si pripravljen vlozit v to.. ko bos vedel kaj bi rad - startaj pisno in na polno (torej vec kot ti je sprejemljivo)...vedi da na uni strani bos imel nekoga ki ta “pogajanja” resuje dnevno in mu je job ljudi “nategnt/pregovort”.. tko da si pusti nekaj “manevrskega prostora” - da bosta oba imela “prostor za pogajanja”.

da pa skrivas “kdo je ta, ki nateguje” - pa ne vem kaj bo kej drgac..ce poves bos mogoce dobil kaksen nasvet iz prve roke..
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
14.784
3.454
113
Marlbor
Kaj ima sploh veze, za katerega trgovca gre? Takšni zapleti se dnevno dogajajo pri vse trgovcih ranga Rutar, Lesnina, Momax, HarveyNorman, Dipo, Ikea,
..
Osnova problema je itak v dobavitelju, ne pa da trgovec ne bi hotel urediti.