Vsak vulkanizer opozori. Tudi za avto sem že slišal. Marsikateri motor s novimi gumami zavrti gumo takoj iz delavnice. Pri tanovih se TC vžge, pri tastarih pa gre počez. Eni vedo, da je treba pazit eni pa ne. Poba ni vedel ali ni vrjel. Zato podpiram to zakonodajo ( lohk bi jo prilagodil), ker mladiči gremo na polno, vedno. Letos je itak ena polomija na cest kar se tiče motoristov. Škoda poba.
Tudi TC ni 100%.
neevesybikes (Michael Neeves, MCN glavni šofer
https://www.motorcyclenews.com/author/michael-neeves/ )
od 27:30
primeri so od, na različnih motorjih različnih proizvajalcev (in ne, ni bila neka sirotinja od motorjev) :
28:28
Z ganz novimi gumami moraš vsaj 30 km kot po jajcih (malo pretiravam , a ne veliko), da se odlušči zaščitni sloj.
Najboljše jih je "utečti" na parkirišču, pospeševanje do 30 km/h -zaviranje, ter vožnja osmice in ostalih likov po robu gume v obe smeri, da se znebiš chicken stripov.
gmaps street view, posnetek iz 06/2019
46.415389, 16.075472
tinyurl.com
//ko je visoka koruza, posnetek iz 07/2013
za referenco, kje je višina navadnega avta, gmaps vozilo ima kamero precej visoko (na ~2.1 m je podnožje držala kamere)
Raziščite mesto na bolj poglobljen način v Google Zemljevidih.
tinyurl.com
Na motorju si malo višje kot avto, ampak spet ne toliko.
Če je tip prehiteval v levi nepregleden ovinek, potem je igral rusko ruleto (tudi če je samo sekal, ker je potem takoj desni ovinek).
Pomoje se je peljal kot običajno (rahlo prehitro), s starimi gumami je šlo, nove so ga od apexa naprej izdale (neutečene), pohodil prvo zavoro in pristal v ograji).
Hkrati zavijati in zavirati na motorju je precej težko, sploh če nimaš oprijema niti za zavijanje.