So motoristi jedli kakšne nore gobe ? Prehitevanje v nepregledne ovinke čez polno črto.

motofrik

Guru
24. dec 2009
3.268
743
113
tam ko se terc po tori rola
Če je ''ravno menjal gume'', zna biti vzrok... Širnik vsakega posebej opozori, da ''previdno prve kilometre.. -pa pazi, ko se boš zapeljal na cesto''. Nič koliko zdrsov je že bilo tam, ko z dvorišča zapelješ na glavno cesto. Kolegica je pred leti tudi ''včeraj menjala gume'', potem pa sta s frendico šli na en giro, vsaka s svojim... prebudila se je v rešilcu, nič jasno. Ona, ko je zadaj peljala, je rekla, da ji je kar odneslo sprednji konec in naravnost v drevje pod cesto... sezona zaključena, lekcija naučena.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.127
481
83
45
dolenska
Vsak vulkanizer opozori. Tudi za avto sem že slišal. Marsikateri motor s novimi gumami zavrti gumo takoj iz delavnice. Pri tanovih se TC vžge, pri tastarih pa gre počez. Eni vedo, da je treba pazit eni pa ne. Poba ni vedel ali ni vrjel. Zato podpiram to zakonodajo ( lohk bi jo prilagodil), ker mladiči gremo na polno, vedno. Letos je itak ena polomija na cest kar se tiče motoristov. Škoda poba.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
18.470
2.468
113
Na sliki se lepo vidi sledove zaviranja in nevarnost belih črt.
Predvidevam, da je to sled prednje gume, ki je po par centimetrih na beli črti zdrsnila v desno in predvidevam, da je bilo pri stebričku najprej telo in potem še motor. Morda je bil kriv kamenček, gumidefekt, ...
Nikogar ne obsojam kot brane_new, ker tukaj je v igri ogromno faktorjev in nisem ne sodnik in ne sodni izvedenec.
Po oceni brane_new je peljal "140 na uro ziher"

Vsekakor škoda mladega življenja - RIP
Od kot tebi, da je vozil po predpisih - 140km/h?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.266
3.621
113
Marlbor
Prehiteval v ovinek, ki je trenutno nepregleden zaradi visoke koruze na levi strani. Vse ostalo je splet naključij, ki so vodile v smrt ...
Brez naslova.jpg
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
17.180
6.139
113
Vsak vulkanizer opozori. Tudi za avto sem že slišal. Marsikateri motor s novimi gumami zavrti gumo takoj iz delavnice. Pri tanovih se TC vžge, pri tastarih pa gre počez. Eni vedo, da je treba pazit eni pa ne. Poba ni vedel ali ni vrjel. Zato podpiram to zakonodajo ( lohk bi jo prilagodil), ker mladiči gremo na polno, vedno. Letos je itak ena polomija na cest kar se tiče motoristov. Škoda poba.
Tudi TC ni 100%.

neevesybikes (Michael Neeves, MCN glavni šofer https://www.motorcyclenews.com/author/michael-neeves/ )
od 27:30


primeri so od, na različnih motorjih različnih proizvajalcev (in ne, ni bila neka sirotinja od motorjev) :
28:28


Z ganz novimi gumami moraš vsaj 30 km kot po jajcih (malo pretiravam , a ne veliko), da se odlušči zaščitni sloj.
Najboljše jih je "utečti" na parkirišču, pospeševanje do 30 km/h -zaviranje, ter vožnja osmice in ostalih likov po robu gume v obe smeri, da se znebiš chicken stripov.


gmaps street view, posnetek iz 06/2019

//ko je visoka koruza, posnetek iz 07/2013
za referenco, kje je višina navadnega avta, gmaps vozilo ima kamero precej visoko (na ~2.1 m je podnožje držala kamere)
Na motorju si malo višje kot avto, ampak spet ne toliko.

Če je tip prehiteval v levi nepregleden ovinek, potem je igral rusko ruleto (tudi če je samo sekal, ker je potem takoj desni ovinek).


Pomoje se je peljal kot običajno (rahlo prehitro), s starimi gumami je šlo, nove so ga od apexa naprej izdale (neutečene), pohodil prvo zavoro in pristal v ograji).
Hkrati zavijati in zavirati na motorju je precej težko, sploh če nimaš oprijema niti za zavijanje.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
17.180
6.139
113
btw, taka ograja je za motoriste zelo "neprijazna" (nevarna), brez nje bi precej bolj verjetno preživel, tako je priletel v stebriček in game over.