3.7mrd da se bomo lahko se naprej tako hitro vozili kot v času marije terezije
Takrat ko je vladala Marija Terezija so se vozili s kočijami. Za časa Franca Jožefa so pa že sopihali vlaki.3.7mrd da se bomo lahko se naprej tako hitro vozili kot v času marije terezije
Čaki malo?!112mio€??
Pred kratkim:
Slovesnost ob zaključku del na Železniški postaji Nova Gorica. Prenova je stala neverjetnih 61,65 milijona evrov. Cela država se je zgražala, kako je to možno. Tudi jaz sem se. Prejšnji teden sem bil prvič na obnovljeni postaji Nova Gorica. Ok, je narejen podhod, večje parkirišče, obnovljena je stara stavba železniške postaje, narejeni so peroni itd, saj je veliko dela, še vedno mislim, da je tako realen strošek teh del mogoče kake 30mio €. Upam, da so v Borovnici naredili najmanj postajo za maglev vlake, podzemno avtomatsko parkirišče za avte in 33 peronov, ker čene je teh 112mio€ še bolj butasto porabljenih in bi se morali vse še bolj zgražati, kot smo se za primer N. Gorice.
Potem se pa čudimo zakaj je pri nas tako drago gorivo.Poglejte zadnjo Tarčo .
Sicer pa sem pozimi dobil en "predračun" na vpogled in ko sem podal pripombo da je betonska tribuna po 450€/m2 predraga, so jo raje gladko izločili, namesto da bi jo naredili/projektirali ceneje.
Verjamem da je možno narediti dober meter visoko tribuno v obliki stopnišča ( 2 do 3 etaže) za manj kot 100 evrov/m2.
Odstranitev (v uničenje) cca 15 komadov PVC oken in vrat brezhibnih, starih cca 15 let) 7k€. KO sem rekel da jih jaz odstranim za 5 so me čukasto gledali, Pa še na bolho jih dam za 100€/kom
Adijo pamet:
V sklopu prenove železniške postaje Borovnica sta bila zgrajena nov 160 metrov dolg bočni in 240 metrov dolg otočni peron z nadstrešnicami in pripadajočo opremo. Prenovljena je bila tudi tirna infrastruktura, kjer je bilo nadgrajenih 2,91 kilometra postajnih tirov in vozne mreže ter 9 kretnic.
Za lažji in varnejši dostop do peronov je bil zgrajen nov 24,3 metra dolg podhod, z dvema dvigaloma in stopniščema, ki sedaj omogoča varen in lažji dostop do peronov za vse potnike, še posebej za osebe z omejeno mobilnostjo. Posodobljeno je tudi postajno poslopje, vključno s fasado, čakalnico in sanitarijami. Postavljenih je bilo tudi 1,24 kilometra protihrupnih ograj.
Z nadgradnjo železniške postaje je zagotovljena zmogljivejša infrastruktura, ki omogoča večjo funkcionalnost železniške postaje, večjo stopnjo varnosti ter večjo fleksibilnost in prepustnost železniškega prometa.
Projekt je zajemal tudi nadgradnjo delov odsekov Brezovica–Preserje (približno 4 kilometre) in Preserje–Borovnica (približno 3,93 kilometra). Prenovljenih je bilo 16,68 kilometra obstoječega tira za zagotovitev osne in dolžinske obremenitve kategorije D4 in 16,69 kilometra vozne mreže za boljšo elektrifikacijo in zanesljivost prometa. Prenovljeno je bilo postajališče Notranje Gorice, ki je dobilo novo peronsko infrastrukturo. Zgrajen je bil nov 33,5 metra dolg nadomestni most v Notranjih Goricah, prenovljene so bile signalnovarnostne naprave in postavljenih je bilo 8,78 kilometra protihrupnih ograj.
Vrednost izvedenih del znaša slabih 112 milijonov evrov, od tega je Evropska unija iz Načrta za okrevanje in odpornost prispevala 44,5 milijona evrov.
Sploh nimaš na voljo mehanizacije za gradnjo kaj takega. Tisti, ki ima ustrezne stroje, so že zdavnaj v poslu s SŽ.zamisli si da par lokalnih gradbincev, manjših skup stopi, pa da ponudbo kao realno recimo 50% off... a misliš da bi dobli posel.. Makaki, ni "referenc" ni posvečenih vmes, lobistov itd , odleteli bi ko posrani golobi v prvi uri.