Slab diesel?

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Doživel sem (predvidevam) stik s slabim gorivom. Kolikor se spomnim, sem nazadnje tankal na Petrolu (večinoma sem doslej tankal pri njih).
Zjutraj, -3 stopinje. Motor 2.0 TDI. Sicer brezhiben. Ne vžge. Potem vtaknem pod havbo kalorifer, vključim za 20 minut.Poskusim. Zaganja, zaganja, počasi vžge, malce zaletava motor, nato steče normalno.

Kaj je to? Voda v dizlu? Lahko računam na kakšno okvaro PD šob ali česa drugega? Kaj lahko naredijo na servisu, če jih opozorim na "pripetljaj"? Očistijo napeljavo ali kaj podobnega?
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
Če ti je do sedaj fino vžigal ni gorivo, edino če ga nisi včeraj tankal pa se ti je danes to zgodilo potem ja. Sumim nekaj drugega. Sam osebno tdi-ja ne tankam pozimi na petrolu.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Verjetno ti je zmrznila voda (v gorivu) v eni od cevi (tam zmrzne veliko hitreje kot npr. v rezervoarju.

Priporočam menjavo naftnega filtra in tankanje na OMVju/Agipu ipd.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Zgodilo se je pred dnevi, vmes sem že naredil 1000 km, dvakrat tankal drugje kot pri Petrolu. Sedaj je povsem OK. Vmes je bil avto dva dni zunaj, temperature pod nulo pa je vžgal v prvo.

Gamero, sumiš, da je lahko kaj drugega. Kakšna ideja? Raje vprašam. Izkušnje z VW servisi niso ravno perfektne, zato jim najraje diktiram (v pisni obliki) kaj morajo in kaj ne smejo zamenjati/popraviti/preveriti.

Avto je letnik 2005, 51.000 km, redni servisi na 15.000 km. Motor je PD, 2.0 TDI, 140 KM.
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Če bi se zadeva kronično ponavljala, bi bilo treba sneti tank in ven iztočiti vodo. Ampak, če je trenutno OK, ni panike
wink-1.gif
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.737
2.098
113
fantje to so dobesedno neumnosti kar klatite... lahko si pogledata malo zgodovino mojega točenja diesel goriva... še posebej to v zadnjem mesecu dni... tankal pri agipu in pri minus 10 imel nenormalne probleme z vžigom medtem ko teh težav nisem imel nikoli pri perolovem dieslu v zadnjih 5 letih... pri petrolu naredim cca 98% polnjen...

težave, ki jih imate z vodo nimajo veze s petrolom omvjevim ali agipovim gorivom ali pa komerkoli drugem, ki proizvaja nafto ampak v rezervarjih, ki jih imajo črpalkarji oz osebju, ki ga imajo... vemo namreč da vse vencinske niso v lasti ampak jih je veliko v najemu, razen v primerih ko se ve, da je bilo z gorivom nekaj narobe... in v tem primeru petrol tudi refundira popravilo... seveda se takrat ne zgodi to samo enemu uporabniku ampak vsem ki so tam tankali saj je gorivo namreč neustrezno... ampak ko sem že rekel petrol ima to urejeno-govrim iz lastnih izkušenj iz izjušenj drugih pri drugih družbah bi pa rekel prej obratno
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja, ravno danes sem preklinjal Petrolov Vitrex. Maže šipo kot pri norcih. Sem imel še star zalogo, nova pa je že nabavljena pri OMV. Sendvičev pa ne bom komentiral. Enkrat sem že bruhal po njih, parkrat pa je letel v kanto, saj je že rahlo smrdel po pokvarjenem. Bedno.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
Pomoje najbolje, da nekaj časa oz. saj pozimi ne tankaš na petrolu, če praviš da je vredu trenutno. Je pa možno da se še v kratkem ponovi(upam da ne), če se ne ni nič kej tazga. Odvisno kolko vode je prišlo not. Sam bi pustil koker je.

lp
 

decko

Pripravnik
17. sep 2007
144
0
16
Mi mo imeli podoben problem z Agipovo nafto. Gre pa za hondinega dizla, začel se je ko je crknil pri pospeševanju na avtocesti, nato je mel še parkrat težave pri višjih obratih. Ker je blo stare nafte samo četrtino sem dotočil na OMV in od takrat je vse ok. Je blo pa to kakšen mesec nazaj ko so bile temperature še okoli ničle.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.737
2.098
113
če bom zdej povedal še zgodbo o omjevem sendviču boste rekli da se zmišljujem in da sem pristranski in zato ne bom...
dokazuje pa to da ko nekrat nekje nekaj negativnega doživiš posplošiš na vse zato jest na bencinskih samo tankam ostalo pa kupujem v trgovinah iz večih razlogov glavni pa je cena in primernost
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik decko pravi:
Mi mo imeli podoben problem z Agipovo nafto. Gre pa za hondinega dizla, začel se je ko je crknil pri pospeševanju na avtocesti, nato je mel še parkrat težave pri višjih obratih. Ker je blo stare nafte samo četrtino sem dotočil na OMV in od takrat je vse ok. Je blo pa to kakšen mesec nazaj ko so bile temperature še okoli ničle.

Pa je bilo še kaj pertolove nafte zmešano z agip-ovo?
grin1.gif
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.254
269
83
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik netko pravi:
fantje to so dobesedno neumnosti kar klatite... lahko si pogledata malo zgodovino mojega točenja diesel goriva... še posebej to v zadnjem mesecu dni... tankal pri agipu in pri minus 10 imel nenormalne probleme z vžigom medtem ko teh težav nisem imel nikoli pri perolovem dieslu v zadnjih 5 letih... pri petrolu naredim cca 98% polnjen...

težave, ki jih imate z vodo nimajo veze s petrolom omvjevim ali agipovim gorivom ali pa komerkoli drugem, ki proizvaja nafto ampak v rezervarjih, ki jih imajo črpalkarji oz osebju, ki ga imajo... vemo namreč da vse vencinske niso v lasti ampak jih je veliko v najemu, razen v primerih ko se ve, da je bilo z gorivom nekaj narobe... in v tem primeru petrol tudi refundira popravilo... seveda se takrat ne zgodi to samo enemu uporabniku ampak vsem ki so tam tankali saj je gorivo namreč neustrezno... ampak ko sem že rekel petrol ima to urejeno-govrim iz lastnih izkušenj iz izjušenj drugih pri drugih družbah bi pa rekel prej obratno

kakšne probleme si mel v vžigom?
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.737
2.098
113
rabil je skorej eno miuto da je vžgal... ene 20 gram sem moral štartat pa je obrnil samo crknil... blo je pa med -10 in -12 agipova nafta... par dni mi je tako delalo potem sem pa itak moral tankat in z novo nafto mi pri isti temperaturi ni delal nobenih problemov... nafti filter menjan 2 mesca nazaj ker ga pred vsako zimo zamenjam.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Vedno je za paziti in poleti in pozimi, da se toči nafta na bolj obremenjenih pumpah, saj tam bolj pogosto napolnijo rezervoarje in je zato manjša možnost da natočiš vodo. Problem je s pumpami v majhnih krajih ob neprometnih cestah.

S Petrolovimi pumpami načeloma ni nič narobe (razen večje prisotnosti v majhnih krajih in zato stari in slabi rezervoarji), obstajajo pa statistike in meritve kvalitete goriva na Internetu v prid drugim firmam. To je priporočljivo upoštevati, saj se povsod enako plača za liter.

Če imate težave z gorivom med samo vožnjo, je za preverit, da ni narobe kaj z motorjem, saj samo zaradi goriva ne bi smelo "cukat", to je najlažje reči, na koncu je lahko povsem druga zgodba. Sploh med samo vožnjo odpornost nafte proti mrazu ne bi smela biti sporna, saj se je v nekaterih primerih tudi 4/5 vrača nazaj v rezervoar in tam imaš toplo nafto tako kot poleti. Odpornost nafte proti mrazu je pomembna samo pri zagonu motorja in še ta (brez aditivov) ne sme nagajati do -5°C, saj takrat ko ugasneš motor nimaš v cevi do motorja same vode. Sam menjam filter nafte na 2 ali 3 leta, vedno pa pred zimo.

Žalostno pa je, da bolj kot greš na sever in vzhod (!) boljše so kvalitete goriv. Liter nafte v Rusiji stane 0,50€, najverjetneje pa ste že slišali, kaj se govori o gorivih tam.