Sistem TMC Novice

Romancek1

Pripravnik
2. jun 2011
53
0
6
Tržič
Imam Renault Megane 4 letnik 2017 z velikim pokončnim zaslonom. Problem imam z TomTom Trafic oz. z povezljivostjo avtomobila, navigacija dela OK. Težave so se mi pojavile pred kakšnima dvema mesecema. Naročnino na povezljivost in za prometne informacije sem takrat imel še kak mesec do preteka. Navigacija se ni hotela povezati z TomTom Traffic Live, delovalo ni tudi vreme. Kontaktiral sem Renault Slovenija, vendar mi niso znali pomagati, rekli so mi le, da povezava je. V avtu mi kaže, da so podatkovni podatki vključeni. Po preteku naročnine sem jo kljub nedelovanju podaljšal za eno leto. Že po prvem vklopu avtomobila mi je povezava čudežno začela delovati, vendar le za kak dan oz. dva, potem pa zopet skoraj nikoli. Sedaj se mi povezava vklopi kakšen dan v tednu. Mogoče kdo pozna rešitev? Ali je možno, da je kdo povezan na mojo naročnino?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.327
3.423
113
Mogoče je povezano kaj z tem, da je modem za podatkovno povezavo samo 2g in 3g.

Tak da preveri, če je kaj z tem.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.327
3.423
113
Telemach in A1 še premorete 3g.
Samo ne vem pa na katero omrežje se R link povezuje.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.327
3.423
113
Modem je 100% 2g + 3g.
Ker to je leta 2014 ko je nastal avto bilo Vau.

4g imajo komaj verzije po FL.
 

kingo

Pripravnik
10. maj 2008
573
19
18
Imam Renault Megane 4 letnik 2017 z velikim pokončnim zaslonom. Problem imam z TomTom Trafic oz. z povezljivostjo avtomobila, navigacija dela OK. Težave so se mi pojavile pred kakšnima dvema mesecema. Naročnino na povezljivost in za prometne informacije sem takrat imel še kak mesec do preteka. Navigacija se ni hotela povezati z TomTom Traffic Live, delovalo ni tudi vreme. Kontaktiral sem Renault Slovenija, vendar mi niso znali pomagati, rekli so mi le, da povezava je. V avtu mi kaže, da so podatkovni podatki vključeni. Po preteku naročnine sem jo kljub nedelovanju podaljšal za eno leto. Že po prvem vklopu avtomobila mi je povezava čudežno začela delovati, vendar le za kak dan oz. dva, potem pa zopet skoraj nikoli. Sedaj se mi povezava vklopi kakšen dan v tednu. Mogoče kdo pozna rešitev? Ali je možno, da je kdo povezan na mojo naročnino?
Če mogoče kaj pomaga. Sam imam Kadjar-ja, letnik 2017. Naenkrat se mi ni pokazalo ničesar več, pa imam naročnino še 1,5 leto zakupljeno. Na Renault Slovenija so mi potem poslali naslednja navodila (imam sicer Rlink2, verzija 9 - naredili so mi zamenjavo kasneje za novejšega)

Data sharing:
Menu – aplikacije – zasebnost – izmenjava podatkov – na OFF (obratno kot imate sedaj)
Izključite vozilo, izstopite iz vozila ter ga zaklenite. Čez 15 minut se vrnite v vozilo in postopek ponovite še enkrat, s tem da označite obratno soglasje za izmenjavo podatkov – ON.
 

Romancek1

Pripravnik
2. jun 2011
53
0
6
Tržič
Če mogoče kaj pomaga. Sam imam Kadjar-ja, letnik 2017. Naenkrat se mi ni pokazalo ničesar več, pa imam naročnino še 1,5 leto zakupljeno. Na Renault Slovenija so mi potem poslali naslednja navodila (imam sicer Rlink2, verzija 9 - naredili so mi zamenjavo kasneje za novejšega)

Data sharing:
Menu – aplikacije – zasebnost – izmenjava podatkov – na OFF (obratno kot imate sedaj)
Izključite vozilo, izstopite iz vozila ter ga zaklenite. Čez 15 minut se vrnite v vozilo in postopek ponovite še enkrat, s tem da označite obratno soglasje za izmenjavo podatkov – ON.
Ja, tudi meni so zamenjali Rlink2 še v garanciji za novejšega, ker se jim je stari pokvaril na servisu pri nadgradnji še v času garancije. Pri noivejšem sem dobil tudi Android auto...
In tudi meni so pred mesecem poslali enaka navodila za Data sharing, vendar je stanje še vedno enako. En dan se poveže, potem kakšnih 5 ali več dni sploh ne. itd. Včeraj se mi je nap. povezal dopoldan, popoldan nič več.
Zanima me, ali pri vas sedaj deluje povezava OK?
 

kingo

Pripravnik
10. maj 2008
573
19
18
Ja, tudi meni so zamenjali Rlink2 še v garanciji za novejšega, ker se jim je stari pokvaril na servisu pri nadgradnji še v času garancije. Pri noivejšem sem dobil tudi Android auto...
In tudi meni so pred mesecem poslali enaka navodila za Data sharing, vendar je stanje še vedno enako. En dan se poveže, potem kakšnih 5 ali več dni sploh ne. itd. Včeraj se mi je nap. povezal dopoldan, popoldan nič več.
Zanima me, ali pri vas sedaj deluje povezava OK?
Pri meni, hvalabogu, od takrat dela! :)
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.321
657
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Ja, tudi meni so zamenjali Rlink2 še v garanciji za novejšega, ker se jim je stari pokvaril na servisu pri nadgradnji še v času garancije.

Ok, malo off topic ampak ravno to je razlog, da na pooblaščenih servisih načeloma ne izvajajo nadgradenj softwera, saj R-LINK 2 je neverjetno slabo zasnovan v tem kontekstu in se mnogokrat zalomi pri izvedbi. Ko/če pride do tega, je dejansko nepopravljiv in je možna samo menjava enote. In smešno mi je, ko slišim, da sicer uporabniku ponudijo posodobitev vendar na njegov riziko, če pride do okvare ob izvedbi. Da ti to rečejo na pooblaščenem servisu? (poznam primer pač..)