sekcijsko merjenje še na šestih dodatnih relacijah

jest5

Guru
18. avg 2007
25.283
-8.471
113
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ko pa se končno zgodi nekaj v pravi smeri, pa bo spet jokanje. Tehnično naprednejši nadzor je korak v pravi smeri. Edino tako je možno kolikor toliko kvalitetno pokriti večji obseg cest. .....
To ni korak v pravo smer ampak inkasantstvo. Korak v pravo smer ni kaznovanje po storjenem prekršku ampak preventiva, tako da do prekrška ne pride.
No sej, tole je preventiva. Veš kje se meri, voziš normalno, ne narediš prekrška, ter ne dobiš kazni.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.936
2.418
113
Citat:
V bistvu smo itak že skoraj tam. Danes je bila na štajerki od cestninske postaje vransko do LJ omejitev 80km/h. Zakaj, ne vem?

Pretočnost prometa? Kaj je to?

Ce je bilo to zjutraj je itak glede casa vseeno, ker pristanes v zastoju pred Ljubljano. Ca pa te pametna AC upocasni, da ne pride do zastojev, ki se prenasajo po AC navzgor je to super. Seveda pa to verjetno ni bilo to.
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.701
113
In kaka je preventiva? Blokirati v vseh vozilih največjo hitrost, ki jo lahko dosežejo glede na tip ceste? Danes tehnično še ni ravno uresničljivo, vodi lahko tudi v nevarne situacije. Kaj drugega pa se ne spomnim.
Ko imaš resen nadzor, ki je "vseprisoten", se čudežno ogromna večina drži predpisov in si "vzgojil" preventivo. Mislim, da so tako uspeli skandinavci vzgojiti priseljene balkance.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.541
113
Preventiva je urediti ceste za tranzit, kdo drug pa dela največ štale.

Je pa lažje pač omejit hitrost na 90kmh, pa tudi drugi udeleženci ne bomo imeli problema.
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
445
12
18
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ko pa se končno zgodi nekaj v pravi smeri, pa bo spet jokanje. Tehnično naprednejši nadzor je korak v pravi smeri. Edino tako je možno kolikor toliko kvalitetno pokriti večji obseg cest. .....
To ni korak v pravo smer ampak inkasantstvo. Korak v pravo smer ni kaznovanje po storjenem prekršku ampak preventiva, tako da do prekrška ne pride.

Preventiva se najprej začne v voznikovih glavah s pridobitvijo roza knjižice. Če je ta "glava" prazna, ne pomaga nobena druga preventiva policije, AVP, ipd.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.298
2.398
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Preventiva je urediti ceste za tranzit, kdo drug pa dela največ štale.

Je pa lažje pač omejit hitrost na 90kmh, pa tudi drugi udeleženci ne bomo imeli problema.

Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Problem je, če se ti kdaj kam mudi, včasih si pač pritisnil 200, pa si prišel...recimo ponoči, kjer ni nobene žive duše lahko tudi na relaciji MB LJ to izvedeš.

rolleyes-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.541
113
Kako štalo pa delam ponoči?

Podnevi pa sem tečen ja, ko blendam pa vozim za ritjo ker so na prehitevalnem počasneži.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kako štalo pa delam ponoči?

kaj ni dovolj to, da voziš 70 nad omejitvijo?
Al bi se ti pač zakona držal samo takrat ko ti paše, ko ti pa ni pa se ga nebi in je vse ok al kak?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.701
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:Kako štalo pa delam ponoči?
Krepko večjo kot podnevi. Ker cesta ni nikoli prazna, lahko zaradi hitrosti, ki je ostali udeleženci v prometu upravičeno ne pričakujejo, povzročiš nesrečo, ker ti nekdo vzame "prednost", ko se odloči za prehitevanje. Podobno kot motorist, ki se proti križišču pripelje krepko prehitro in ga ostali spregledajo.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Darjan:
1. Volt ne gre 200 km/h, verjetno tudi 180 ne, kar pa ne spremeni dejstva da si prehiter pa še pizdakaš.
wink-1.gif

2. Smo pred časom že brali o sekcijskem (cestninskem) merjenju v Srbiji. sem bil pred kratkim v BG in sem bil na AC poleg enega zelo hitrega bugara (ki pa se je vmes 2X ustavil za čik in scanje) najhitrejši s tempomatom na 120 (po GPS). Ja jim je ratalo!
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:Kako štalo pa delam ponoči?
Krepko večjo kot podnevi. Ker cesta ni nikoli prazna, lahko zaradi hitrosti, ki je ostali udeleženci v prometu upravičeno ne pričakujejo, povzročiš nesrečo, ker ti nekdo vzame "prednost", ko se odloči za prehitevanje. Podobno kot motorist, ki se proti križišču pripelje krepko prehitro in ga ostali spregledajo.

A vi sam sanjate po cestah al kako?
bonk.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
Sam res, vsi so bolj papežki od papeža. Ravno zadnjič poslušam, da so policisti na AC ujeli "dirkača" iz Nemčije, ki je vozil vrtoglavih 230km/h. :bonk ... sem mislil da je vozil najmanj 300 ... pravi avto le malce pritisneš in si na dvesto ... res pa je, da na naših AC, kjer so zadnje čase sami "kamperji" ni pametno preveč divjat.
wink-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
... pa da ne bo pomote, vozim več ali manj po predpisih, sploh v tunelih in kjer so občasne omejitve se jih držim. Včasih, sploh brez familije v avtu pa paše tudi malce pritisnit.
smile-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Bogi naši vnuki, ki bodo mislili, da je 200km/h svetlobna hitrost, ker jo ne bodo nikoli doživeli, razen na kakem letalu, kar pa ni to to.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.340
5.853
113
pri taščici
Sicer za dvesto kmh je ze lepa kazen, za 160 (al.pa 130 v tunelih)/ se pa se nekako prezivi. Lazje kot pa.60 na 30 omejitev, kjer ostanes brez izpita pa ob jurja dvesto.
Da pa bi imel v trojanah bistveno vec kot 120 povprecno moras pa res ze imeti sreco ali pa biti sredi noci tam. Padalcev ki preko dneva vozili po AC (vzhod zahod) 150 in vec enostavno ni vec veliko. Narod se je na sreco umiril in vozi nekako tako kot pas na katerem je.
Dopuscam pa seveda moznost da se najdejo padalci kjer je AC prazna oziroma ponoci ko ue manjnprometa. Podnevi med trojanami in postojno pa voziti 150+ ni ravno blagodejnk za zivce. Pa tempomat na 150 tudi ne bo prizgan vec kot po minuto.v kosu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.541
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:Kako štalo pa delam ponoči?
Krepko večjo kot podnevi. Ker cesta ni nikoli prazna, lahko zaradi hitrosti, ki je ostali udeleženci v prometu upravičeno ne pričakujejo, povzročiš nesrečo, ker ti nekdo vzame "prednost", ko se odloči za prehitevanje. Podobno kot motorist, ki se proti križišču pripelje krepko prehitro in ga ostali spregledajo.

Govora je seveda o AC, tam križišč ni. Na regionalnih pa že zdaj vozim kot po jajcih, ker sploh več ne vem, kje tiči kak radar.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.541
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kako štalo pa delam ponoči?

kaj ni dovolj to, da voziš 70 nad omejitvijo?
Al bi se ti pač zakona držal samo takrat ko ti paše, ko ti pa ni pa se ga nebi in je vse ok al kak?

Na AC bi moralo biti kot je v nemčiji nekje, pač brez omejiteve, vozi se glede ne razmere. Na AC ne vidim razloga po omejitvi, zato tudi vozim "koliko mi pač je takrat", mnogokrat tudi pod omejitvijo, drugo so regionalne in mestne ceste.

PS, Pri nas že vsaj 15 let nisem dobil kazni za radar, na AC še sploh nikoli ne.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.541
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Darjan:
1. Volt ne gre 200 km/h, verjetno tudi 180 ne, kar pa ne spremeni dejstva da si prehiter pa še pizdakaš.
wink-1.gif

2. Smo pred časom že brali o sekcijskem (cestninskem) merjenju v Srbiji. sem bil pred kratkim v BG in sem bil na AC poleg enega zelo hitrega bugara (ki pa se je vmes 2X ustavil za čik in scanje) najhitrejši s tempomatom na 120 (po GPS). Ja jim je ratalo!

Volt gre točno 167 po števcu, oz 160 po GPS.

PS, ni to edini avto, s katerim se vozim
smile-1.gif