Seat Leon 1.4 TSI težave

Marxon

Majstr
24. feb 2009
833
441
63
Imam občutek, da si zadevo tolk naštudiral, da si v diagnostiki boljši od marsikaterega mehanika. Začni prodajat svoje storitve. ;)
A ni to žalostno?

Nekdo, ki v svojem prostem času zna več od strokovnjaka, ki mu plačujemo za menjavo olja 100€/h (ali več)? Ko pride pa do nečesa, pa nihče nič ne ve,...

Sam imam podobno zgodbo. Ko sem dal iz P v D ali obratno, se je včasih slišal rahel pok. Na uradnem servisu niso našli vzroka, glavni mehanik gledal, našel nič. Na koncu ugotoviš, da imajo zavorne plošice 2mm lufta, in se sliši, ko se premaknejo. Znana "težava" na vseh forumih. Uradni servis pa "prvič sliši".
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.260
6.586
113
Ko pride pa do nečesa, pa nihče nič ne ve,...
To sploh ni ozadje tega.
Vprašaj se ali si pripravljen plačat xy ur diagnostike brez rezultata. 99.9% folka je ni.
Torej v tem času, ko bi se jebal z ugotavljanjem napake, raje narediš xy malih servisov in velik servis in maš garantiran denar.
Pri razlagi stranki zakaj si jo opalo za 4 al pa 5 ur dela, da si pogruntal keri senzor je hin pa vso srečo.
Zakaj bi si nekdo po nepotrebnem oteževal življenje?
Tak je to danes. Če pa ne bi folk ***** pa pametoval za vse, bi se pa še kdo loto kakih takih zadev. Tak bo pa vedno majn folka pripravljenih it v to.
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
8.036
767
113
Ne vem kje ti vidiš zrno? Novega senzorja ne kupuj....
Se posipam s pepelom... Ker sem zasledil, da bi moral actual slediti specified sem sklepal da je senzor hin...
Sem se zdaj šel peljat in (žal) je ok...

1761661997327.png
 
Nazadnje urejeno:

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
8.036
767
113
To sploh ni ozadje tega.
Vprašaj se ali si pripravljen plačat xy ur diagnostike brez rezultata. 99.9% folka je ni.
Torej v tem času, ko bi se jebal z ugotavljanjem napake, raje narediš xy malih servisov in velik servis in maš garantiran denar.
Pri razlagi stranki zakaj si jo opalo za 4 al pa 5 ur dela, da si pogruntal keri senzor je hin pa vso srečo.
Zakaj bi si nekdo po nepotrebnem oteževal življenje?
Tak je to danes. Če pa ne bi folk ***** pa pametoval za vse, bi se pa še kdo loto kakih takih zadev. Tak bo pa vedno majn folka pripravljenih it v to.
Tle je tudi stvar zaupanja.... Npr žena je kupila novo Ibizo, ki je konkretno cukala pri pospeševanju (na ravnini) od prvega dne dalje.
Jo je dala na uradni servis, kjer so rekli da je vse ok in da se ji nabrž samo zdi... :bonk:
Kako naj potem zaupam enem lokalnem mehaniku, da se spozna na diagnostiko, če še na uradnem servisu nimajo pojma...

Glede MAP senzorja sem res brcnil v temo ampak brskam dalje.
Ob priliki bom dal speskat z orehovimi lupinami sesalne šobe in ventile, ker škodit ne more na avtu, ki ima direkten vbrizg in 220 000 km...
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
15.260
6.586
113
Kako naj potem zaupam enem lokalnem mehaniku, da se spozna na diagnostiko, če še na uradnem servisu nimajo pojma...

...
Ker lokaln mehanik dela za svoj dnar in od tega je odv njegova prihodnost biznisa.
na poblaščenem pa dela ob 7-15 in ga boli krščen duš al bo al ne bo. Pogleda napako na računalniku, napake ni, gotovo za njega. Stranke bojo vedno.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
833
441
63
To sploh ni ozadje tega.
Vprašaj se ali si pripravljen plačat xy ur diagnostike brez rezultata. 99.9% folka je ni.
Torej v tem času, ko bi se jebal z ugotavljanjem napake, raje narediš xy malih servisov in velik servis in maš garantiran denar.
Pri razlagi stranki zakaj si jo opalo za 4 al pa 5 ur dela, da si pogruntal keri senzor je hin pa vso srečo.
Zakaj bi si nekdo po nepotrebnem oteževal življenje?
Tak je to danes. Če pa ne bi folk ***** pa pametoval za vse, bi se pa še kdo loto kakih takih zadev. Tak bo pa vedno majn folka pripravljenih it v to.
Čisto razumem. Zato je vsak slab uradni servis, "uradni" za 16 znamk, vsaka ima pa svoje tehnološke rešitve in svoj kup problemov in trikov, kako jih rešiti. Itak je pa najlažje (in največja marža) delat male servise. Vemo pa tudi, da so tisti ki so kaj znali narest, že zdavnaj odprli svoje delavnice, ampak tudi tej strokovnjaki po N letih zaposlijo vajence in krog problema se spet ponovi.
Samo to je isto, kot bi frizerka strigla samo na balin ali ježka, s trajno naj se pa ženske same doma zajebavajo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.778
4.554
113
Ker lokaln mehanik dela za svoj dnar in od tega je odv njegova prihodnost biznisa.
na poblaščenem pa dela ob 7-15 in ga boli krščen duš al bo al ne bo. Pogleda napako na računalniku, napake ni, gotovo za njega. Stranke bojo vedno.
Kar je pod garancijo/jamstvom napak gredo kar lepo na višje instance, če jih golobradi serviser tam ne zna odpravit niti odčitat. So se začeli tudi uradni servisi malo bat za svoj obstoj, pa predvsem imajo en kup tožb možnih, če so preveč površni pri svojem delu.

Skratka resno delo serviserjev delajo sedaj "tovarniški serviserji", večje znamke imajo že na nivoju slovenije sedaj ekipe štručkotov, ki hodijo po terenu pa rešujejo take napake.

Druga stvar je servisiranje 10 let starega avta, ampak da ne bomo sedaj kozolčarjev pa privatnikov preveč hvalili. Sam sem se moral znebiti polnoletnega avta ker ga nisem imel kje servisirat pa mi karkoli več plačat ni bilo nikoli problem. Prideš na nivo da te "ghostajo", ker se jim enostavno ne da ukvarjat s tvojim avtom, ker lahko drugje za manj ali nič dela zaslužijo dovolj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
22.582
11.362
113
Tukaj je seveda še ena druga zadeva pri ghostanju.
Če letaš od enega do drugega serviserja za vsak redni servis posebej in iščeš vsakič najnižjo ceno, potem te itak ghostajo pri komplikacijah.
Če si redna stranka za redne servise pri nekem serviserju, potem je verjetnost ghostanja bistveno nižja ;).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.778
4.554
113
Sam imam drugačno izkušnjo, prideš 3x z napako pri kateri se jebe cel dan za zamenjat kos vreden 25 eur in te bo četrtič odjebal. Sej ga razumem! ;)

Pa zdej ko je čas menjave gum veliko sreče z iskanjem termina za kakšno resno popravilo. Sem imel avto ki je imel tehnični ravno v takem obdobju in sem enkrat 3/4 dneva porabil, da sem hodil od servisa do servisa prosit če mi menjajo tisti zanič končnik. Na koncu so mi ga rade volje na uradnem servisu, kjer so me stisnili med naročeno vrsto v roku enega tedna, ker je en ravno takrat odpovedal servis (kar je tudi ena prednost/slabost uradnega servisa, da imajo dejansko nek sistem naročanja in dela).

(preden se začne pametovat da bi zanič končnik lahko menjal mesec prej; manj kot mesec prej ko je bil avto na menjavi gum so mi "pod kozolcem" dejal da ni nikjer nobenega lufta čeprav sem trdil da je)
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.582
11.362
113
Dobro no, vemo da si ti vedno izjema. :cool:
Ampak ponavadi je tako kot sem napisal.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.394
7.526
113
Mene pa zanima kako se bodo ti problemi od senzorja za 25 eur in z diagnostiko ter zajebancijo da ga najdeš v 5 urah, odražalo pri kitajcih.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.982
5.589
113
Mehanik ni naredil avta in ne more vedeti vsega. Avto je naredil nek proizvajalec, ki bi moral biti toliko pošten, da vse znanje o težavah v življenjskem ciklu vozila vsaj za pooblaščene servise ponudi na voljo. Dvomim, da danes to obstaja. Po obdobju jamčevanja in kulanc iz tega naslova, pa bi bilo pošteno, da bi bilo to dostopno vsakemu mehaniku. Če bi se res trudili za neko naravi prijazno "trajno" gospodarstvo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N