Seat Leon 1.4 TSI težave

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.997
733
113
Moj Leon 1.4 TSI 2014 (EA211) je 10 let delal kot urca, potem pa so se začele težave...

Najprej sem počakal sredi LJ ker je injektor začel spuščati in mi ga je mehanik moral zamenjat.
Čez par mesev sem spet počakal ob cesti in mi je potem mehanik zamenjal svečke.
Čez par mesecev mi zjutraj ni hotel vžgati. Obd2 je javljal Cylinder 1 misfire. Mehanik ga je nekaj časa verglal in potem je čudežno vžgal in delal BP brez napak (na OBD2 testerju).

Mehanik je bil mnenja, da je kriv star akumulator in sem nabavil novega.

Zjutraj ko ga vžgem vedno malo trese in tako slabotno prede, kot da bo vsak čas ugasnil... potem se lahko peljem normalno.

In sem nabavil OBDEleven dongle in Pro subscription in pa dodatno še VAG tester ANCEL VD700.

Ker ni €€€ za menjavo avta moram težavi pridet do dna.

Za začetek sem v obd11 posnel "Number of misfire" na vseh cilindrih za 15min vožnje:
1758718973385.png

Tle kaj druga kot to, da so težave se ne vidi...

Če bi bil "cylinder misfire" vedno na enem cilindru potem bi bil lahko vzrok karkoli od tega:
- injektor
- svečka
- vžigalna tuljava

Da se pa random pojavlja na vseh cilindrih pa pojma nimam kaj bi bilo, ker nisem mehanik.

A mogoče lahko kdo pomaga in mi pove, katere vrednosti še lahko posnamem z OBD2 testerjem, da bi bil bližje diagnozi kaj se dogaja?

Že v naprej nalepša hvala za pomoč.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.855
1.557
113
Moj Leon 1.4 TSI 2014 (EA211) je 10 let delal kot urca, potem pa so se začele težave...

Najprej sem počakal sredi LJ ker je injektor začel spuščati in mi ga je mehanik moral zamenjat.
Čez par mesev sem spet počakal ob cesti in mi je potem mehanik zamenjal svečke.
Čez par mesecev mi zjutraj ni hotel vžgati. Obd2 je javljal Cylinder 1 misfire. Mehanik ga je nekaj časa verglal in potem je čudežno vžgal in delal BP brez napak (na OBD2 testerju).

Mehanik je bil mnenja, da je kriv star akumulator in sem nabavil novega.

Zjutraj ko ga vžgem vedno malo trese in tako slabotno prede, kot da bo vsak čas ugasnil... potem se lahko peljem normalno.

In sem nabavil OBDEleven dongle in Pro subscription in pa dodatno še VAG tester ANCEL VD700.

Ker ni €€€ za menjavo avta moram težavi pridet do dna.

Za začetek sem v obd11 posnel "Number of misfire" na vseh cilindrih za 15min vožnje:
Poglej priponko 101301
Tle kaj druga kot to, da so težave se ne vidi...

Če bi bil "cylinder misfire" vedno na enem cilindru potem bi bil lahko vzrok karkoli od tega:
- injektor
- svečka
- vžigalna tuljava

Da se pa random pojavlja na vseh cilindrih pa pojma nimam kaj bi bilo, ker nisem mehanik.

A mogoče lahko kdo pomaga in mi pove, katere vrednosti še lahko posnamem z OBD2 testerjem, da bi bil bližje diagnozi kaj se dogaja?

Že v naprej nalepša hvala za pomoč.
Gemini pravi sledeče:

Možni vzroki za težave​


Glede na to, da se težava pojavlja naključno po cilindrih (ali pa vsaj ni vedno javljena na istem) in predvsem ob hladnem zagonu, bi se osredotočil na sisteme, ki vplivajo na vse cilindre hkrati in so kritični v fazi ogrevanja.


  1. Saje na sesalnih ventilih (Carbon Buildup) - ZELO VERJETNOTo je daleč najpogostejša težava starejših motorjev z direktnim vbrizgom (TSI, FSI, GDI...). Ker gorivo ni vbrizgano pred ventile (kot pri starejših MPI motorjih), jih ne spira in čisti. Oljni hlapi iz sistema za odzračevanje ohišja ročične gredi (PCV) se sčasoma zapečejo na vroče ventile in ustvarijo debele obloge saj.
    • Zakaj povzroča težave ob hladnem zagonu? Te obloge nase "popijejo" del vbrizganega goriva, preden pride v cilinder. Mešanica postane presiromašna, kar vodi v nepopolno zgorevanje in preskoke vžiga (misfire). Ko se motor malo ogreje, se izhlapevanje izboljša in obloge se toliko segrejejo, da ne vpijajo več toliko goriva, zato motor steče normalno. To se popolnoma ujema z opisom "zjutraj trese, potem pa je v redu".
  2. Puščajoč injektor (ali več njih) Čeprav je bil en že menjan, je možno, da še kateri ne tesni stoodstotno. Čez noč lahko v cilinder spusti manjšo količino goriva. Ob zagonu je potem mešanica v tistem cilindru prebogata, kar spet povzroči tresenje in misfire, dokler se odvečno gorivo ne porabi.
  3. PCV Ventil (separator oljnih hlapov) Če odpove membrana v PCV ventilu, lahko motor vleče "divji zrak" (unmetered air) skozi ohišje ročične gredi. To povzroči siromašno mešanico in nemiren tek v prostem teku. Težava je lahko bolj izrazita, ko je motor hladen.
  4. Senzor temperature hladilne tekočine (ECT Sensor) Če senzor računalniku motorja (ECU) pošilja napačne podatke (npr. javlja, da je motor topel, čeprav je hladen), bo ECU pripravil napačno mešanico zrak/gorivo za hladen zagon, kar povzroči težave.
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.997
733
113
Ja dostop do Geminija Pro imam tudi sam, samo bi rad slišal še kakšno mnenje koga, ki mogoče zadevo pozna iz prakse...
Kot je iz grafa razvidno težava ni samo ko je motor hladen ampak cel čas... čeprav se ne čuti med vožnjo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa