Moj Leon 1.4 TSI 2014 (EA211) je 10 let delal kot urca, potem pa so se začele težave...
Najprej sem počakal sredi LJ ker je injektor začel spuščati in mi ga je mehanik moral zamenjat.
Čez par mesev sem spet počakal ob cesti in mi je potem mehanik zamenjal svečke.
Čez par mesecev mi zjutraj ni hotel vžgati. Obd2 je javljal Cylinder 1 misfire. Mehanik ga je nekaj časa verglal in potem je čudežno vžgal in delal BP brez napak (na OBD2 testerju).
Mehanik je bil mnenja, da je kriv star akumulator in sem nabavil novega.
Zjutraj ko ga vžgem vedno malo trese in tako slabotno prede, kot da bo vsak čas ugasnil... potem se lahko peljem normalno.
In sem nabavil OBDEleven dongle in Pro subscription in pa dodatno še VAG tester ANCEL VD700.
Ker ni €€€ za menjavo avta moram težavi pridet do dna.
Za začetek sem v obd11 posnel "Number of misfire" na vseh cilindrih za 15min vožnje:
Tle kaj druga kot to, da so težave se ne vidi...
Če bi bil "cylinder misfire" vedno na enem cilindru potem bi bil lahko vzrok karkoli od tega:
- injektor
- svečka
- vžigalna tuljava
Da se pa random pojavlja na vseh cilindrih pa pojma nimam kaj bi bilo, ker nisem mehanik.
A mogoče lahko kdo pomaga in mi pove, katere vrednosti še lahko posnamem z OBD2 testerjem, da bi bil bližje diagnozi kaj se dogaja?
Že v naprej nalepša hvala za pomoč.
Najprej sem počakal sredi LJ ker je injektor začel spuščati in mi ga je mehanik moral zamenjat.
Čez par mesev sem spet počakal ob cesti in mi je potem mehanik zamenjal svečke.
Čez par mesecev mi zjutraj ni hotel vžgati. Obd2 je javljal Cylinder 1 misfire. Mehanik ga je nekaj časa verglal in potem je čudežno vžgal in delal BP brez napak (na OBD2 testerju).
Mehanik je bil mnenja, da je kriv star akumulator in sem nabavil novega.
Zjutraj ko ga vžgem vedno malo trese in tako slabotno prede, kot da bo vsak čas ugasnil... potem se lahko peljem normalno.
In sem nabavil OBDEleven dongle in Pro subscription in pa dodatno še VAG tester ANCEL VD700.
Ker ni €€€ za menjavo avta moram težavi pridet do dna.
Za začetek sem v obd11 posnel "Number of misfire" na vseh cilindrih za 15min vožnje:
Tle kaj druga kot to, da so težave se ne vidi...
Če bi bil "cylinder misfire" vedno na enem cilindru potem bi bil lahko vzrok karkoli od tega:
- injektor
- svečka
- vžigalna tuljava
Da se pa random pojavlja na vseh cilindrih pa pojma nimam kaj bi bilo, ker nisem mehanik.
A mogoče lahko kdo pomaga in mi pove, katere vrednosti še lahko posnamem z OBD2 testerjem, da bi bil bližje diagnozi kaj se dogaja?
Že v naprej nalepša hvala za pomoč.