Seat Ateca menjava akumulatorja

jezek

Guru
24. jul 2008
5.254
2.249
113
Jaz firma? Govoril sem o tem, da je 300e za aku original bimer lepa cena z vgradnjo in kodiranjem. Ti si uletel z nekimi smesnimi cenami, katere Janezu pac niso dostopne. Varta agm (in to navaden sd, ne tile novi 3x zmogljivejsi) je v Slo 240e. In to je to.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.254
2.249
113
Diham, ti pa mi pripelji 95ah varta (3xlife agm) za 166 iz njemaćke, dam za plato (cenejsega) piva. Pravilnega postopka brez testerja verjetno ni, s testerjem pa klik ali dva.....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
50.127
8.279
113
pri taščici
Kaj pomenijo te cifre.
Meja na skali mi ne deluje obetajoce.
Aku je star 4 leta, pri doloceni EV Konah je crkoval pred starostjo dve leti.
 

Priponke

  • IMG_20251204_122522.jpg
    IMG_20251204_122522.jpg
    929,3 KB · Ogledi: 47

luka51

Guru
16. avg 2007
15.301
6.627
113
SOH maš state of health.
to maš na 30%. Aku hin že zdavnaj. SOH če mu musliš zaupat pozimi more bit nad 70% nkje.
Oziroma ni mi jasno, da maš SOH tak nizek, zagonski tok pa še vedno 410.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.830
4.574
113
Kaj rabi na EV koni zagonski tok? To je tam za to da se avto odklene in prikljuci visokonapetostno baterijo, potem gre vse preko inverterja kar je na 12V. Skratka s kapaciteto 1% bo še vedno opravljal funkcijo.

Kot zanimivost sam v hyundai HEV nimam več klasičnega akumulatorja ampak je en del viskonapetostne baterije naštelan na 12V. Mislim da ima kapciteto 15Ah. Če se sprazni, imaš v avtu tipko ki prikjuči visokonapetostno baterije in zagotavlja tok od tam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jezek

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.830
4.574
113
Sej ti pravim, edina funkcija te baterije je da odklene vrata in da pretakne rele na viskonapetostni bateriji. Potem se 12V zagotavlja od tam. Če slučajno ne moreš odpret vrat imaš pa mehanski ključ tako da v v vozilo prideš. Za EV hyundaye ne bom trdil, samo moj ima mehansko stikalo, ki potem aktivira 12V linijo tako da imaš 15 sec časa da pritisneš start in avto čudežno dela.

(pa vprašanje ali je tule sploh svinec, sem skoraj prepričan da litij .. zato tudi "zagonski tok" tak kot je)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.830
4.574
113
Kar sem pogooglal na hitro ima kona EV 12V litijevo 19Ah baterijo. Je pa pakirana skupaj z inverterjem, tako da menjava ni poceni! ;)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
50.127
8.279
113
pri taščici
Mogoce nova kona, tale ima se klasiko ce se kaj spoznam na akuje.
Vsaj glede na to da so nekaterim veselo crkoval preden so bili stari 2 leti. Na servisu mi je rekel da je se original.
Ceprav nikjer ne vidim kake hyundai/kia oznake
 

Priponke

  • IMG_20251204_182932.jpg
    IMG_20251204_182932.jpg
    695,5 KB · Ogledi: 25
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.983
5.139
113
Ja sedaj.
Če hočeš na ziher ga pač zamenjaš.

Drugače pa voziš en powerbank booster zraven.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.740
1.832
113
Kaj rabi na EV koni zagonski tok? To je tam za to da se avto odklene in prikljuci visokonapetostno baterijo, potem gre vse preko inverterja kar je na 12V. Skratka s kapaciteto 1% bo še vedno opravljal funkcijo.

Kot zanimivost sam v hyundai HEV nimam več klasičnega akumulatorja ampak je en del viskonapetostne baterije naštelan na 12V. Mislim da ima kapciteto 15Ah. Če se sprazni, imaš v avtu tipko ki prikjuči visokonapetostno baterije in zagotavlja tok od tam.
Kateri avto?