Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

luka51

Guru
16. avg 2007
13.910
5.186
113
Jaz sn pa uspel danes še eno PCX najdit ( je nekdo odpovedal). V 7. mescu je dobava.
Je na koncu položaj sedenja premagal SR125GT.
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

luka51

Guru
16. avg 2007
13.910
5.186
113
Takoj ko bo na voljo ja. Za euro5 motorje še nimajo ne malossi ne polini ne athena in yuminashi.
Ko gre iz garancije ven pa upam, da bo kak u izi kit na voljo. Taki, ki nerabi nove glave in injektorja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

hermann

Guru
19. mar 2014
9.269
5.845
113
absolutno pojma nimam pa zato sprašujem bedarije...

nazadnje sem imel skuter sredi 90ih, ko nisem na nobene tehnične hodil
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.910
5.186
113
kako pa s takim kitom potem u izi čez tehničnega prideš?
Ne merijo moči tak, da niti neve tega. Razn če bi šel plastike dol jemat in cilinder gledat kaj gor piše.

Itak pa tisti, ki hoče nevem kaj od 125ccm je falil v osnovi motor. Ajde ligh bore kit še ma smisel, ko menjaš samo bat in cilinder. Nekaj več pa rabiš še injektor pa glavo pa take zadeve.

Recimo malossi je mel za quasar (piaggio) motorje iz 125 predelavo na 300 ki je dala več konjev kot original 300-ka. 1200€ komplet glava odmična in cilinder.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.946
5.476
113
absolutno pojma nimam pa zato sprašujem bedarije...

nazadnje sem imel skuter sredi 90ih, ko nisem na nobene tehnične hodil
Prvo in najučinkovitejša je podložka na variomatu....

Razstaviš...bolcen od variomata do prvega strugarja....pa ti podreja prstančke (distančnike) za vario....5mm 3mm 2mm...pa sestavlja š dokler ne gre pod 45km/h
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.269
5.845
113
No mene recimo zanima, če na tehničnem ne opazijo 180ccm cilindra namesto 125 pa take fore. Z brzino se mi v tej kategoriji tako ni treba ukvarjat.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.384
3.477
113
Na tehničnem ne opazijo druegega motorja v avtu kot je na papirju, kaj šele samo drug cilinder.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

luka51

Guru
16. avg 2007
13.910
5.186
113
Prvo in najučinkovitejša je podložka na variomatu....

Razstaviš...bolcen od variomata do prvega strugarja....pa ti podreja prstančke (distančnike) za vario....5mm 3mm 2mm...pa sestavlja š dokler ne gre pod 45km/h
Če maš dvodelni izpuh je najceneje dat ploščico z malo lukno not. 2 šraufa malo odviješ in not potisneš.
Če daš prstan v vario je treba še valčke dat druge, drugač ne gre prav na cesti, na stezi mu paspizdi preko 45, tudi neprimerno več dela je za ta hec.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
831
271
63
za 4t skuterje nerabis nic podlagat variomat ali pacat izpuha, dovolj je zgolj CDI ki omejuje obrate in predvzig.