Rutar in . - xtič

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.949
5.026
113
Heh, meni jutri pridejo montirat spalnico. Če bo kaj narobe jim jajce potrgam, vsem, od direktorja do monterja. Ker sem za spalnico odštel veeeelik kup denarja, pričakujem da bo vse v najlepšem redu. Kako se bo izteklo poročam v petek.
 

ChickenBoy

Fizikalc
27. avg 2007
1.918
0
36
40
Pri nas je pač tako, da nobeden nima zaloge in se vse naroča. Tukaj pa pač pride do komplikacij. In verjetno ni težav samo pri Rutarju. Do sedaj so skoraj vsi znanci, ki so kupovali pohištvo, imeli neke komplikacije. Nekaj se jih je rešilo dokaj hitro, pri drugih trajalo. Bile so pa to različne trgovine.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.949
5.026
113
Sicer je moj bratranec kupil belo sedežno v Lesnini. Dobil jo je pa bež barve. Seveda so se kregali itd itd, nato pa so mu znižali ceno za par sto eurov. Potem ga je to malo umirilo, ker ni hotel spet 3 mesece čakat na njo.

Da ne rečem o garderobni omari, da smo morali vrata rezat za 2cm če smo jih hoteli zapret.

Tako da ni samo Rutar črna ovca, pač pa imam občutek da se to dogaja mnogokje.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.676
1.600
113
Citat:
Uporabnik ChickenBoy pravi:
Do sedaj so skoraj vsi znanci, ki so kupovali pohištvo, imeli neke komplikacije. Nekaj se jih je rešilo dokaj hitro, pri drugih trajalo. Bile so pa to različne trgovine.

ne-ne-1.gif

pri njih sem kupil eno postlo in eno mizo po naročilu in so seveda bile neke komplikacije. Potem sem še vzel 2 mize in 4 stole, ki so že eno leto pospravljene v kleti in čakajo na vselitev. Kr strah me je odpret, ker nevem kako presenečenje me bo noter čakalo. To je vse kar sem tam vzel in ne mislim več nič kupovat, ravno zaradi straha pred presenečenji.
Sicer pa 99% vse ostale robe kupujem že od nekdaj v ikeji, ker je vredu roba, ugodno, lepo, vedno na lagerju, če je bilo kaka reklamacija, ti vse ekspresno in profesionalno zrihtajo.
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
885
84
28
select 1 from dual;
Kupil sedežno v Rutar Lj konec junija. Pripeljem domov (seveda lastni prevoz, ker njihovi so samo za bližnjo okolico) pregledam in opazim cca 1cm luknjo na usnju (umetno usnje, luknjica pa bolj vreznina) + postavitev sedežne ni takšna kot je bilo dogovorjeno. Kličem isti dan v Rutar in takoj dobim odgovor, da to bodo zamenjali in da naj uporabljam obstoječo sedežno, dokler ne pride nova. Čez teden dni kličem in zahtevam reklamacijski zapisnik po faksu. Seveda nič ne vedo o moji reklamaciji. Naredimo reklamacijo še enkrat. Dobavni rok 4-6 tednov. Kličem v začetku avgusta. Gleda in reče da bo v cca. 4 tednih. Čez 2 tedna kličem spet, gospa, ki je zadolžena za mojo reklamacijo je na dopustu, ostali mi ne znajo kaj povedati. Napišem pisno pritožbo, podkrepljeno z par pravnimi dejstvi in pošljem. Odgovora ni. Kličem in ne vedno nič o pritožbi, kdaj bo sedežna pa tudi ne. Pošljem pisno na Tržni inšpektorat in v vednost Rutarju. V 3 dneh me kliče gospod Klanke in obljubi,da bo poskrbel za stvar. V mailu (konec tedna 39) dobim, da bo sedežna v tednu 40 (kar naj bi bilo prejšnji teden). Včeraj sem spet pisal mail, ker me nihče ni obvestil kakšna je situacija. The saga continues...

Kupim 2 omari v Rutar Ebendorf. Odnos profesionalen (edina stvar, ki so jo zasrali, je bila da so na visokosvetlečo omaro lepili selotejp). Pripeljem domov in ugotovim, da sem zajebal pri merjenju sobe in da omari skupaj ne gresta v sobo. Kličem in upam da bodo zamenjali. Ni problema, vendar moram vzeti nekaj na oddelku pohištva. Pripeljem staro nazaj in iščem s prodajalko po vseh 5 nadstropjih vendar ne najdem nič. Pokliče šefa in še on pomaga iskati in predlaga par stvari (moram poudarit, da je govoril slovensko z mano). Na koncu najdemo en mali dvosed.

Vsaj po mojem mnenju obstaja razlika med Rutar Avstrija in Rutar Slovenija. V SLO sta centra bolj bling,bling, medtem ko je odnos in zavzetost slaba. V Avstriji je center bolj tako tako, vendar je odnos zelo dober (pa še bližje mi je).

LP
Andrej
 

Robbit

Fizikalc
26. jul 2007
2.209
20
38
Kupil sedežno in ni bilo problemov. Sestra je kupila jedilno mizo in jo dobila popraskano. Je reklamirala in dobila novo, stare sploh ni vrnila in tako sem še jaz dobil prav hudo mizo
smile-1.gif
 

pikapoka

Fizikalc
24. avg 2007
2.148
0
36
Domžale
Mi imamo skoraj vse pohištvo v dnevni iz Rutarja (omara, sedežna, mizica) + jedilno mizo in stole, eno posteljo + jogi smo za na morje kupili v Dipotu..vedno brez večjih problemov kar se dobave in dostave tiče, včasih je treba kako stvar mal počakat, jih kdaj poklicat in opomnit, da čakaš dostavo...ampak kot sm rekla, še nismo imeli večjih težav z njimi..podobno kot drugje, kjer smo kupovali...mal je treba potrpežljiv biti - nisi edini kupec
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.375
5.891
113
pri taščici
Slabo izkušnjo sem imel še ko smo ga gradili, salbo izkušnjo je imela bivša sodelavka kot prodajalka kuhinj, slaob izkušnjo sem imel kot "potencialni" kupec sedežne. Mi je prodajalec postavljal taka vprašanja (napiflana) da me ji minilo se znjim pogovarjat, pa če bi mi jo zastonj ponujal.

Mislim da sem bil samo cca 4x v njem pa še to bolj iz firbca kako se "gradbeno" obnaša objekt in ne toliko zaradi nakupa (dober enkrat sem nekaj za jogi spraševal in takrat ko sem kupval sedežno.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik noker pravi:
Gledam Preverjeno in zopet tema Rutar. Precej strank je nezadovoljnih in čakajo nedločen čas za rešitev reklamacije.
Zdaj me pa zanima, če imate tudi vi slabe izkušnje z njimi in pa še to, kaj žene slovenske kupce v to trgovino, kjer pohištvo sploh ni poceni. Seveda govorim o pohištvu srednjega razreda, ne o nizkokakovostnih elementih, ki jih je dovolj povsod (Dipo = Rutar v še slabši obliki ipd.).

In nenavsezadnje, novinarka je omenila, da so tudi v drugih pohištvenih centrih težave, ampak - še nikoli nisem slišal toliko negativnih odzivov kot o Rutarju.

Noker

Ne da se mi pisat še enkrat, sem pa napisal svoje prigode z njimi - na mobisuxu.
V glavnem - reklame, ki jih dobimo v nabiralnik, romajo direktno v smeti, vse ostalo pregledam. To pove dovolj o tem, kaj si mislim o Rutarju.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Telefunken pravi:
Počakajte še malo pa pride IKEA v Ljubljano. Takrat se bodo začeli šele trudit pri Rutarju ipd.
Mnjah, in kaj ima to IKEA toliko posebnega? Bil v Avstriji, v ZDA in našel nič, kar bi bilo zame.
redface-1.gif

Vsaj po sprejemljivih cenah ne.
confused-1.gif

Oprosti, ampak IKEA je pojem. Obisk IKEE je dogodek, doživetje.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.324
944
113
Titograd
Jaz pa sem za IKEO že tudi slišal marsikaj takega kar se tukaj govori za Rutar. In obstajajo še druge trgovine kot ti veliki centri
 

medvedka

Pripravnik
26. jul 2007
553
0
16
mah v ikei pač nabereš sam pa odpelješ.. načeloma sem kupla čist vse tam- dve postli, jogije, omare, mize, stole, prčkarije itd.., pa je vedno vse štimalo..
 

Antonio

Pripravnik
21. avg 2007
125
0
16
42
Nekje v daljavi
Nikjer ne bodo zadovoljili vse kupce...seveda je tudi veliko reklamacij, teh 5% o katerih so govorili iz Rutarja je nateg. Veliko reklamacij se sploh ne ve, ker se folku enostavno ne da ukvarjati. To je žalostno po eni strani. Je pa res, da je v Avsrtiji odnos čisto drugačen in vam lahko rečem, da če ima kdo težave z Rutarjem v Sloveniji, se lahko obrne tudi na Avstrijo, ker so oni šefi...vam povem iz zelo zanesljivih virov....in ne, nisem , ne in ne bom delal v Rutarju.

Je pa tudi res, da ima Rutar veliko podizvajalcev, na katere prenesejo reklamacije in mislim, da bi potem prišel nekako na 5%, ampak s tem ti določenim kupcem ne zagovotiš.

Nekaj je pa res, če želite uveljavljati reklamacijo, naredito to pisno, ker imato vse čno na belem, kajti v nasprotnem primeru se bodo samo zgovarjali. In na žalost je v Sloveniji tako, da je kupec oz gost se ne obranava kot kralj ampak kot nujno zlo za človeka, ki tam dela.

To je moje mnenje....
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.949
5.026
113
Evo meni so včeraj zmontirali spalnico. Moram reči da je spalnica prispela en teden prehitro
smile-1.gif
. Torej z dobavnim rokom ni bilo problema. Monterja sta bila korektna in sta oprvila delo kolko tolko strokovno. Sama sta znosila pohištvo v prvo nadstropje. sestav je prišel takšen kot sma naročila. Tako da kar se tega tiče nimam pripomb.
Edino kar se je zgodilo, je bilo da sta na stranici od postelje popustila dva samorezna vijaka (zlezla-odtrgala sta se iz iverne plošče)- najbrž od prevoza ali med skladiščenjem. To smo rešili z ednim zobotrebcem in lepilom za les, pustili da se posuši in zopet privili vijake. Ker je sedaj tista stranica pritrjena še z lepilom drži bolje kot je tovarniško.

Sedaj pa še čakam na kopalniški blok. Upam da pri njem nebo prevelikih problemov.
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Samo stran od Rutarja...
na poslteljo čakali šest mesecev...pa še potem niso dostavili prave....za kozlat....
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Slabo izkušnjo sem imel še ko smo ga gradili, salbo izkušnjo je imela bivša sodelavka kot prodajalka kuhinj, slaob izkušnjo sem imel kot "potencialni" kupec sedežne. Mi je prodajalec postavljal taka vprašanja (napiflana) da me ji minilo se znjim pogovarjat, pa če bi mi jo zastonj ponujal.

Mislim da sem bil samo cca 4x v njem pa še to bolj iz firbca kako se "gradbeno" obnaša objekt in ne toliko zaradi nakupa (dober enkrat sem nekaj za jogi spraševal in takrat ko sem kupval sedežno.

Hehe, jaz sem bil kvečjemu 4x pred Rutarjem, nitri pa še sploh ne... pa od tega sem si enkrat pokrivil feltno... prevčpošrek.press I h8 them!
hysterical-1.gif
 

ONA

Zelenc'
6. nov 2007
3
0
1
Sem delala v rutaru pol leta in lahko rečem, da me je sram da sem bla del njihove ekipe, ker človek ne more verjet kake svinjarije se tam dogajajo, da ne govorim o njihovem sistemu zavajanja kupcev in ceneni robi ,ki jo nabavlajo. Pa da ne bo pomote, rutar in dipo imata identično robo od enakih dobaviteljev. vodje oddelkov so pa tak fejst sposobni, da ne zmorejo urnika dela sestavit, in to prepustijo študentu. Sprašujem se samo, kakšno navezo imajo z družavno inšpekcijo.