ROPOT AUDI A4

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
sem imel zelo podobne, če ne celo iste težave. krivec je bil izrabljen nosilec motorja. isto audi 2.0 tdi, letnik 2011.

so ravno tako majstri okol mene odkrivali toplo vodo z menjalnikom, sklopko, vztrajnikom, itd..

ko je avto mrzel malo prerukaj motor, da vidiš koliko giba.. se bo hitro videlo, če je to to. mene je na srečo prišlo samo 40e (nov nosilec motorja) in 1 ura dela.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Stisni bremzo in hitro spuščaj kuplongo da bo motor treso. En naj gleda v motor, Pa boš videl ce so nosilci hin.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.673
3.560
113
Dobr no, sej ni menjal pol avta. Če ma avto 300k ni neke panike če je vztrajnik in sklopko menjal pol leta prezgodaj.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Vztrajnik in sklopka se menja na 300k pri uvoženih holzwagnih kateri so za 2oo obrnjeni.. you do the math :)
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.673
3.560
113
Ti si raje izračunaj kakšna je verjetnost, da Audi A4, letnik 2010, dizel ni točno to.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Imam tudi jaz takega, vzdrževanje je poceni in enostavno. Bolj ali manj tukaj delim lastne izkušnje.. Zakaj po tvojem mnenju to ni to?
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.673
3.560
113
Ne razumeva se. Samo namignil sem da zna biti ta audi točno to, 300k na 200k podlage. Piše se tukaj kot da je menjava vztrajnika najmanj totalka. Pač menjaš in voziš naslednjih nekaj 100k.