Renault Espace od 2015 dalje

tin01

Pripravnik
31. okt 2007
413
17
18
Torej, tast išče zgoraj omenjen model (rabljen). Obvezno avtomatik, 7 sedežev in 4 Control je opcija.
Zanima me, kaj pazit pri nakupu in kakšne so vaše izkušnje - predvsem biturbo in 4Control me zanimajo mnenja.

Hvala.

T
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.772
113
Dobronameren nasvet je, da naredi obvoz okrog celega paketa, ki si ga želiš.

Če pa to ne gre pa vsaj obvoz okrog dvoturbinskega 1.6dci.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in sad

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.253
113
Jaz sem lani vozil točno tega, sicer full opcijo Initiale Paris, avtomobil je imel 600km, nov torej. Kaj me je najbolj zmotilo, žvižg turbin med pospeševanjem. Sicer pa sem pričakoval več udobja med vožnjo. Sicer je res da sem prišel na testno vožnjo z Audijem A6 ki ga osebno vozim ampak vseeno so francozi pregovorno mehki, sploh pri takšnem rangu vozila kot je Espace bi pričakoval da se boš vozil kot po oblakih pa čeprav je A6 višji razred. Ampak trdi nemci pa to? No, še to, na testno vožnjo sem prišel na 19 palčnih platiščih 255 pnevmatika, Espace pa je imel gori 17 palcev 225 cm. Torej vsekakor bi moral biti mehkejši pa se mi ravno ni zdel, prej obratno. Osebno bi šel še enkrat preizkusiti nov 190 konjski 2.0 dci motor. Tisto verjetno gre bolj suvereno kajti da 1,6 biturbo je bolj kot ne žalost. Ni nekega užitka pri vožnji oz. nisem imel feelinga da imam nekaj pod pokrovom motorja.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.253
113
Sicer pa so mi enoprtorci že od nekdaj všeč in Espace se mi je zdel oz. se mi zdi trenutno najboljši enoprostorec na trgu, vse ostalo je zastarelo in cigansko. Nemška trojica jih nima, Ford, VW bogo torej... Espace... lep...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Espace tja do l.2017 imajo probleme z motorjem...torej 160HP imajo probleme, 130HP pa so baje v redu. Preveri po netu...jaz sem 1 teden nazaj preverjal in je res. Imel sem za kupiti Espace 1.6 160HP automatic, pa po prebranem po forumih sem se premislil. Po 2017 so "baje" zrihtali, ampak samo baje...tako je nekdo povedal na nekem forumu, ampak vzemi z rezervo to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

map

Guru
6. jul 2008
7.787
1.927
113
najrajš na babi
Avtofun. Ti si prespal ene 3 generacije renojev. Že recimo na testu Lagune 2 v avtomagazin so posebej poudarili, da se je zadeva močno približala nemcem in da pozabi udobje kot je bilo v recimo laguna I in R 19
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.253
113
Pa ne da sem prespal, Renault me nikoli niti ni zanimal razen Espace mi je pa bil pa vedno simpatičen (tudi prejšnji modeli) tako da se nisem niti posebej zanimal kako je z samo znamko... Pač pričakoval sem... Kaj pa Citroeni, Peugeoti?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.787
1.927
113
najrajš na babi
Malo bolj trdo kot včas, pa še vedno manj kot reno. Če prav recimo Kadjar me je pozitivno presenetil napram kozolcu, meganu, talismanu. Sedeži kot so nekdaj bili, podvozje pa še vedno trše.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
V aktualnih modelih res, čakamo na novi C5 ko bo če bo, če bo imel spet hidravliko.

Imajo pa sedaj nek nov sistem vzmetenja, recimo v Cactusu, da se bolj "ziba".
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.225
2.049
113
SV SLO
Torej, tast išče zgoraj omenjen model (rabljen). Obvezno avtomatik, 7 sedežev in 4 Control je opcija.
Zanima me, kaj pazit pri nakupu in kakšne so vaše izkušnje - predvsem biturbo in 4Control me zanimajo mnenja.

Hvala.

T
Bejž vstran od tega avta in letnika. Že novi so povzročali probleme in si niti ne predstavljam, kaj vse lahko gre narobe pri pet let starem. Novi so se pregrevali, nonstop je bilo nekaj narobe z elektroniko in elektriko. Tista vijolična Intiale paris barva je zelo občutljiva na praske in na zasušen mrčes. Če se motro pregreva verjetno veš, da potem zvija glavo, da je potrebno glavo ravnat..... In potem to ni več to. Kot da se nebi ničesar naučili iz preteklosti 3.0 V6 dci je imel iste problen s pregrevanjem. Še enkrat bejš vstran od tega.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Bencinar, še najraje novejši 2.0 dci, 160 biturbo samo beži stran... vsekakor pa ne 2015 ali 2016 letnikov
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.772
113
130 dci je ok motor, samo to je v espacu samo z ročnim menjalnikom, če se prav spomnim

tudi kako se to potem premika... no ni ravno moj problem

osebno bi definitivno vzel 2.0dci
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
130 Dci je OK, komaj kaj slabše gre od 1.6 dci 160: 0-100 10,7s (130) vs 9,9s (160), pri top speedu 10 km/h razlike.

Samo ročni in žal 130 ni s top (initiale) opremo, laminirana stekla recimo niso bila niti za doplačilo, initiale jih ima serijsko. Bose ozvočenje je za en drek (samo initiale serijsko), glede tega sicer ni problem, če serijsko ne zadošča, se ga za nekaj 100 EUR porihta, potem igra 3x bolje od bose. Sedeži s fake usnjenimi bočnimi oporami so fail, material je zelo občutljiv in rado začne razpadati. Iz tega vidika so boljši tisti iz osnovne opreme, ki so celi iz blaga. Ali pa pač pravo napa usnje, ki ga imajo nekateri ne-initiale, ampak 130 dci izjemno redko. Nima pravega hud, tiso projekcijo na pleksi steklo tako komot pogrešaš. Meni je edini všečen enoprostorec/SUV na trgu, čez leto ali dve bom 4ko menjal za 5ko, ampak nujno AT, torej 2.0 dci ali še raje 1.8 225 tce 7,6 s do 100 je kar spodobno za tako ladjo. Za tista 2 litra več na 100 km z veseljem...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
S-max je prav hud (Galaxy je preveč kombijevski), pa še pravi enoprostorec je, espace je žal bolj SUV, kot pa monospace.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.293
3.403
113
Poglej če boš kje kakšnega 200 tce bencinarja najšel.
Motor in menjalnik sta OK.
Imam sam doma v Talisman u.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Menjalniki pri tce 200 niso ravno pojem zanesljivosti, za 225 naj bi bil sicer v osnovi enak menjalnik precej ojacan (getrag 7DCT300). Poleg tega je 1.6 200 za talismana ok, za espaca skoraj premalo (relativno malo navora ima). Iskal bi 1.8 225, po moznosti brez PF, ima boljse zmogljivosti in nekaj manjso porabo, pa se ena skrb manj, ker pac ni filtra...