Renault Espace 2.2 dCi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.882
5.378
113
Pomaga tud pravočasno menjavanje olja (na 15kkm)
smile-1.gif
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
pusti to pri miru, bo najbolj ziher

vzemi 2.0dci ali bencinarja

Verjetno imaš prav. Mika me, ker je avto relativno dobro ohranjen, cena pa nekaj manjša kot pri primerljivih 3.0 dCi.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.615
5.252
113
3.0 je požrešen motor pa pregreva se rad, vsekakor je boljša alternativa 2.2Dci, na 100.000km se menja preventivno ojnični ležaj,
olja pa na 15.000 do max 20.000km... predno ga kupiš, z mehanikom preverita še luft pri turbini... vse ostalo je pa pač kot imaš srečo...
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
3.0 je požrešen motor pa pregreva se rad, vsekakor je boljša alternativa 2.2Dci, na 100.000km se menja preventivno ojnični ležaj,
olja pa na 15.000 do max 20.000km... predno ga kupiš, z mehanikom preverita še luft pri turbini... vse ostalo je pa pač kot imaš srečo...

Kako preveriš, če so bili ojnični ležaji menjani prepozno (prevelika škoda je že bila narejena)?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.882
5.378
113
Pa vedno sem se spraševal....a so menjani ojnični ki jih kupiš "danes" že izboljšane konstrukcije....al so s5 za 100kkm
sprasujem se.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.830
6.783
113
2.2dci ima še kup drugih problemov kot samo ležaje in obvoz je žal edina opcija. Če ne znese za 2.0, potem se pač gleda kak drug avto.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Uporabi google. Težav je toliko da se je bolje vprašati kaj NI problematično pri tem motorju. Pa tudi če odlično ohranjen avto dobiš za 2.000 EUR... Sploh ker se dober 2.0 dci dobi že za malo denarja. Večina 2.2 dci je zaribala pred 100.000 km, drugič prav tako čez 200.000km. Kolikor je meni znano, ležajev nikoli niso spreminjali.

Razen zelo zamudne menjave šob (če jih po spletu nesrečnih dogodkov moraš menjati), je 2.0 dci odličen motor, poleg tega ima verigo, ki (vključno z njenimi napenjalci) ni problematična.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Google je ena stvar, drugo pa so konkretne izkušnje, znanja in vedenja ljudi, ki motor dobro poznajo in tudi "šraufajo". Je tako težko po alinejah napisati, kaj ni ok in zakaj ni, ter kakšni so zneski, če odleti?

Včasih je npr. 1000 EUR stroška za popravila bolj ugodno kot že v štartu 3000 EUR dražji avto (ki se tudi verjetno ne prodaja brez napakic).
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Saj o fiktivnih težavah z 2.2 dci ne pišejo renault haterji. Ogromno je zapisov iz prve roke, podprtih s slikovnim materialom.

Tema na alterju: https://www.alter.si/tabla/showflat.php?Number=272728

Nevtralna stran: http://avtonasveti.com/renault-espace-4/

Tudi na tujih trgih:

DE: http://www.motor-talk.de/forum/espace-2-2-dci-motorschaden-bei-115-000km-t2239890.html
http://www.autoplenum.at/Auto/RENAULT/Espace/Test-RENAULT-Espace-2.2-dCi-2002-2006-id11500.html

GB: http://www.whatcar.com/car-reviews/used/renault/espace-mpv/readers-reviews/25134-7

Sam sem bil pred nekaj leti pred nakupom odlično ohranjenjenega in super opremljenega 2.2 dci slovenskega porekla s 160k km, z drugim motorjem pri 90k km, vendar sem po branju nepregledne količine horror zgodbic misel na nakup takoj opustil.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
čudn. moj 2.2 dci se vozi že 340kkm
- s prvo turbino
- 3 menjani ležaji
- prve šobe
- prve roke
- 2 amortizerji
- enkrat menjani končniki
- enkrat protivibracijska guma na glavnem jermenu
- enkrat alternator

OT
a je grand al navaden? 5 al 7 sedežev.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik softi pravi:
čudn. moj 2.2 dci se vozi že 340kkm
- s prvo turbino
- 3 menjani ležaji
- prve šobe
- prve roke
- 2 amortizerji
- enkrat menjani končniki
- enkrat protivibracijska guma na glavnem jermenu
- enkrat alternator

OT
a je grand al navaden? 5 al 7 sedežev.

Navaden in pa avtomatika.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
1 krat menjan spodnji del ležaja.
potem sem jaz menjal komplet
in po 120k spet komplet.

1. ležaji imajo konstrukcijsko napako in se LAHKO zavrtijo. drugi motorji te napake nimajo in ga ne morejo obrniti.
2. ležaji se nucajo malo bolj kot navadni, tudi najnovejše izvedbe so iz istih materialov.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
čudn. moj 2.2 dci se vozi že 340kkm
- s prvo turbino
- 3 menjani ležaji
- prve šobe
- prve roke
- 2 amortizerji
- enkrat menjani končniki
- enkrat protivibracijska guma na glavnem jermenu
- enkrat alternator

OT
a je grand al navaden? 5 al 7 sedežev.

Navaden in pa avtomatika.

letnik, cena, km?
 
Nazadnje urejeno:

koliko

Guru
21. avg 2007
4.551
2.691
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Pomaga pravočasno menjavanje ojničnih ležajev pri tem motorju ali vseeno crkne?

Je pa zanimivo, da tudi strokovnjaki(serviserji) pravijo, da je 2.2 dci sekret od motorja. Ampak kaj bi ti solil pamet probaj na lastni koži, ker očitno tuje izkušnje ne veljajo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.882
5.378
113
Mene pa zanima a je 2.2 dCi iz R Masterja enak temu iz Espaca.....ker recimo na R Masterjih so delal BP....sicer 90-110PS varjante....