vbrizgalna šoba

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.962
812
113
zdravo,

na renault 1.6 dci motorju mi je pri 125.000 km crknila vbrizgalna šoba.

Par vprašanj:
- zakaj šoba crkne?
- kolikšna je verjetnost, da odletijo še ostale 3?
- obstajajo "ponaredki / alternative"? To sem menjal na pooblaščencu, ker avto dnevno rabim. (Po ceni sodeč je zlata)
 
Nazadnje urejeno:

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
zdravo,

na renault dci motorju mi je pri 125.000 km crknila vbrizgalna šoba.

Par vprašanj:
- zakaj šoba crkne?
- kolikšna je verjetnost, da odletijo še ostale 3?
- obstajajo "ponaredki / alternative"? To sem menjal na pooblaščencu, ker avto dnevno rabim. (Po ceni sodeč je zlata)

- Ker se izrabi, slaba kvaliteta nafte, nič ni večno ....
- Obstaja verjetnost lahko čez en dan lahko nikoli ....
- z ponaredki ne boš kaj dosti pridobil, ker so prav tako niso dosti cenejši. Pri pooblaščencu imaš vsaj neko garancijo.
Hmm v trenutku si v minusu, ko se ti pri dizlu kaj takega pokvari glede na vožnjo z bencinskim motorjem. Sam prav zaradi takih "amaterskih napak" nikoli več ne bom vozil dizla pa če ravno je poraba manjša, pa gorivo cenejše. Za nagrado imaš potem še možnost okvare turbine, lahko se pokvari visoko tlačna črpalka, DPF filter ni ravno poceni, Sistem vbrizgavanja uree je tudi zgodba zase skratka dizel no go za privatno uporabo. To si verjetno zdaj že ugotovil. No razen. če si teh 125.000 km napravil v enem letu.

cene pa so res katastrofa od 300 eur naprej za 1 šobo za štiri to znese 1200 eur plus delo :(
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.876
5.145
113
Šobe se če je možnost vzame austauš in ne na pooblaščenem. Če je možnost obnove z original deli se jo pa obnovi.
Crkbejo ker si mel srečo, ker so že v osnovi zanič, ker ima dosti km, ker pridejo opilki od pumpe not, itd. Za vsak tip šobe ma druge krivce
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Saj to je to. Slabosti dizlov :)
Jaz sem eno in edino šobo menjal pri ~240k km, sedaj jih ima avto 309k in je vse OK (tok, tok). Je pa res, da vsake tolko malo "injector cleanerja" vlijem not.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.020
117
63
okolica mesta
Brez skrbi tudi bencinci nagajajo. Da ne govorimo koliko problemov in stroškov je imel kolega s starim tsi. Samo znati moraš vozit diesel in redno delat servise in ne bo problemov.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.876
5.145
113
aaaa to je skrivnost, da ne bo problemov.
Ko bi le lastniki 1.5 dci to vedli pred 10 leti. Al pa vozniki 2.0 tdci.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Večino časa voziti v območju najvišjega navora, ne do konca tiščati gasa pri 1200 obratih v 6. prestavi in čakati kdaj se bo končno zgodil BUM (navor), počakat da se olje ogreje in šele potem voziti dinamično oz. pospeševati z več kot 1/3 gasa. Po gonjenju, prelazih, vleki prikolice minuta ali dve prostega teka in šele potem ugasnit, ne menjat olja na 30 ali 50k kilometrov, menjati filter za gorivo vsak drugi redni servis.

Za nekatere pač raketna znanost oz. za polovico lastnikov dizlov, ki dnevno delajo predvsem kratke relacije, neprimeren tip pogona avta. Seveda pa motorjem z zgrešeno zasnovo (dci 2.2 ali 3.0 dci, VAG R5 tdi ali slabimi komponentami ključnimi komponentami 1.5 dci, nekateri 1.9 tdi, 2.0 tdi, 2.0 tdci) ne pomaga zgoraj opisano božanje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.876
5.145
113
če je motor narejen kot je treba ga ne rabiš božat. Ampak vse kaj je treba je da voziš in ni problemov. Ker pa je na trgu vedno vel polizdelkov so se pa razvili izrazi kot kako pravilno voziti dizla in podobno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.900
5.458
113
Ko smo že ravno v temi o šobah...

Lj-gorenjska.....imam ene mehanske (4x) za "obnovit"....navaden old school diesel z bosch mehanskim vbrizgom...ala VW G2 sistem... Malo kadi...ni pa neke sile...

Kam....cca kolk v €?
Tnx
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Brez skrbi tudi bencinci nagajajo. Da ne govorimo koliko problemov in stroškov je imel kolega s starim tsi. Samo znati moraš vozit diesel in redno delat servise in ne bo problemov.
Iz konteksta sem razbral da je pisal o atmosferskih bencinarjih. TSI ima turbino, visokotlačno pumpo, dize so potem tudi na udaru ker so luknje mikronske,...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ker nekoliko zastarelega bencinca lahko goniš kolikor hočeš in kurba ne bo crknil, prej vse drugo.
Za vsakodnevno jajcanje je dovolj nekaj s tam okrog 80-90 konji, poraba pri ne prevelikjih kravah je realno okrog 7 litrov.
V kalkulacijo je treba vzeti tudi nabavno ceno, napram "pravim" avtom s trubo dizli so cene naravnost smešne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

luka51

Guru
16. avg 2007
13.876
5.145
113
nejareči. zakaj le sem ta motor izbral.
Torej ni vse v tem, da moreš znat vozit dizla?
2.0dci motorju pa nič ne fali. Razen v kombijih, ki jim voda teče v šobe in primejo pa je jeba ven dobit.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.074
389
83
če je motor narejen kot je treba ga ne rabiš božat. Ampak vse kaj je treba je da voziš in ni problemov. Ker pa je na trgu vedno vel polizdelkov so se pa razvili izrazi kot kako pravilno voziti dizla in podobno.

Tehnično ni nobene stvari možno narediti v nekih normalnih okvirjih, da je ne bi bilo možno uničiti z nepravilnim rokovanjem.

In ja, se zelo pozna, če nekdo vozi avto, ki ima občutek za tehniko, in če vozi nekdo, ki se mu o tem ne sanja.