Bencin vs. dizel, del 134/xxx

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.443
4.546
113
Kup pametnih ljudi je povsod in na koncu ko izprašaš vse pristaneš spet na začetku, ker v bistvu noben nima pojma.

Kupuje se nov avto višjega cenovnega razreda, ki bo imel 2.0 litrski motor z okoli 200KM (+-20). Avto bo večji, dolg okoli 4.9m in težak okoli 1650kg. Bo glavni avto pri hiši, odgovoren za razvoze otrok, prevoz v službo in vse ostale popoldanske vožnje celotne družine, daljše izlete, itd. Kar pomeni, da ima tak avto zelo mešan cikel obratovanja. Čez teden ima več kratkih voženj na dan dolgih od par km do 15km. V popoldnevih in čez vikend pa so vožnje daljše od 15km do xxx km. Čez leto se nabere do 25.000 km.

Vprašanje se glasi ali vzeti bencinski ali dizelski motor oz. ali je odgovor na to vprašanje odvisen tudi od proizvajalca avtomobila, ker ima lahko boljše/slabše bencinske/dizelske motorje?

Izprašal sem precej ljudi in odgovori so obupno različni. Določeni saloni (VAG grupa) močno favorizirajo dizla in ne vidijo težav v veliko kratkih vožnjah. Premium saloni izven VAG grupe (MB, BMW) ne favorizirajo nobenega motorja, prodaja je sicer še vedno na strani dizla, a manj kot pri VAG grupi.
Če vprašam znance je odgovor...dizel. Nekaterim se kvarijo veliko, drugim malo, kao lahko crkne vse na vsakem motorju, ampak dizel porabi hektoliter manj na 100km /sarkazem
Če vprašam "naprednejše" znance, ki radi vozijo hitro, pravijo bencin, ker bo dizel itak crknil zaradi kratkih voženj in ker "nikamor ne gre". Dokazov za okvare nimajo, dober dizel gre enako kot njihov bencinc.

Kaj je sedaj s temi kratkimi vožnjami in dizli? 3/4 Evrope se vozi z dizli, kratke in dolge razdalje vsakodnevno pa dizli nekako delajo, nikakor ne crkuje kar vse po spisku. Imam občutek, da vse kar crkne na dizlu ljudje pripišejo temu, da je motor pač dizel in ima kratke vožnje. Crkne nek senzor, rečejo to je to. Crkne neka druga neumnost, evo to je to..pa nobena nima nobene veze ne s tem, da je to dizel ali ne (ima bencin iste komponente). Ko crkne pa bencincu kaj, je pa "slučaj".

Je moderen dizel dober za tak mešan cikel (čez teden kratke razdalje, vikend daljše) ali še vedno ne? Je važno ali je moderen dizel od VAG grupe, BMW, MB, Japoncev, Francozov,...? Je važno ali je standard verzija turbo dizla ali uporablja Ad Blue? Je bolje vzeti preizkušeno robo VAGa ali kak popolnoma nov dizel (MB).
Ni mi namreč problem vzeti bencinarja, v bistvu bi ga imel veliko raje kot dizla, a žal v določenih konfiguracijah željenega avta ne morem dobiti z željenim bencinskim motorjem in je "dober" dizel edina opcija. Skrbi me pač, da bo zadeva zaradi načina vožnje crkovala preko meja normale in ker bo avto dražji, bodo servisi po garanciji šli v nebo.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
60268879.jpg
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Glej, Janez. Mislim, da si malo preveč zakompliciral. Za režim vožnje kot ga opisuješ, bi ti mogel dobro služiti praktično vsak motor. Če boš dizla 1-2x na tank peljal na dalšo vožnjo bo vse ok. Tako da predlagam, da si kupiš kar si želiš.
Edino, kar jaz ne bi, ob branju tvojih postov, je vzel nov motor, pa tudi če je meca....
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mogoce kaksen hibrid od Lexusa?

GS450h. Samo ga bo pekla glava ob vsakoletnem plačilu cestnine (~400 eur).
grims-1.gif

GS300h je pa samokolnica. Ne gre nikamor.


 
Nazadnje urejeno:

peters

Pripravnik
30. jul 2007
196
0
16
OT: Glede na tvojo predpostavko 25.000 km letno je dejansko vseeno kaj nabaviš, pač odvisno od znamke, oblike in modela, ki ga preferiraš.
Če so ti všeč in ustrezajo VAG vozila, boš kupil dizla in bil z njim zadovoljen, če pa japonci in korejci, pa bencinca. Vsi ostali vmes so oboji enako dobri.
Enoznačnega odgovora za te kilometre ni - vsaka varianta ima svoje prednosti in slabosti, ki so v glavnem enakovredne... Kupi, kar ti je všeč in kar se lepše pelje ter ima najbojši Price/Perfomance.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
2.933
2.411
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Kup pametnih ljudi je povsod in na koncu ko izprašaš vse pristaneš spet na začetku, ker v bistvu noben nima pojma.

Že sam si ugotovil, da so takšna vprašanja blesarija, ker nikoli ne dobiš pravih in zadovoljivih odgovorov, ti pa potem še na forumu sprašuješ iste debilnosti.
bonk.gif

Kupiš kar ti je všeč in uživaš. A je to res tako težko? Pa resno sprašujem, ne samo tebe ampak vse, ki očitno še gat ne upate kupit brez, da se pred tem posvetujete
bonk.gif


Jaz dizla nikoli ne bom imel, ker mi smrdi, ima grd zvok in pozimi predolgo rabi, da se ogreje. Zadovoljen z argumenti ZA bencin?
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.443
4.546
113
Zdaj ste me pa našli
redface-1.gif

Pač imam delovnik ob nekoliko drugačnih urah kot drugi in več časa čez dan.

Nisem nek bogatun, se mi pa kaže opcija, da pridem do malo boljšega avta, ki bo pri hiši kar nekaj let, ampak še vedno močno gledam na njegove kasnejše stroške, tako redne kot "bog ne daj" izredne. In ena glavnih stvari je tukaj izbor motorja, saj lahko potegne marsikaj za seboj.

Kot pravim je dizel na voljo v taki konfiguraciji kot si avto želim, bencinar pač ne, a se hkrati dizla malo bojim zaradi "znanega" crkovanja filtrov, turbin, eko sistemov še posebej s poudarkom na kratkih relacijah. Če temu ni tako in so občasne daljše relacije dovolj, da do tovrstnih težav ne prihaja, potem super.

Zdaj ali vzeti preverjeno robo ali kakšno novejšo boljšo tehnologijo je pa vedno dvorezni meč.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.583
113
Če od vseh nisi dobil pametnega odgovora, ga niti tukaj ne pričakuj. Bi se pa samo vpičil v 3/4 Evrope na dizlih. Ne bo držalo, sem ravno zadnjič na alter napopal podatek za nemčijo: 1/3 je dizl, ostalo bencin. Pri nas verjetno 70%. Zakaj? Si sam že napisal argumente povprečnega janeza zakaj vzeti traktor. Zato povprečnega jaaneza spraševati za mnenje ni ravno smiselno. Sam sem imel 3 dizle, ki so me drago stali. So pa malo pili. Potem sem ob vsaki menjavi avta vzel v roke kalkulator in res temeljito preračunal. Glede na moje potrebe, ki lahko rečem da so klasično slovenske, se je računica vedno izšla v prid bencinarja.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.297
2.395
113
še v SLO - ampak komaj
Fantje so malo iz forme, pa bom jaz.

A novega kupuješ? To se ja ne dela ....
(toliko, da temo obrnem v pravo smer
grims-1.gif
)

Jaz osebno bi se, ob opisani dinamiki vožnje, bolj nagibal h bencincu.
A ustreznega sploh ni, ali bi moral dolgo čakati nanj?
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Fantje so malo iz forme, pa bom jaz.

A novega kupuješ? To se ja ne dela ....
(toliko, da temo obrnem v pravo smer
grims-1.gif
)


Jaz osebno bi se, ob opisani dinamiki vožnje, bolj nagibal h bencincu.
A ustreznega sploh ni, ali bi moral dolgo čakati nanj?
hysterical-1.gif
 

sumica

Fizikalc
10. sep 2007
1.276
38
48
Ali je razlog, da ne dobiš željenega avta v moči, menjalniku ali štirikolesni pogon? Glede na napisano imaš že ogledan določen model avta ali ne?
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Kupuje se nov avto višjega cenovnega razreda, ki bo imel 2.0 litrski motor z okoli 200KM (+-20).

Alter je res pravi kraj za to, saj vsi vozijo nova vozila višjega cenovnega razreda in šparajo pri gorivu.
 

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
509
171
43
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Kup pametnih ljudi je povsod in na koncu ko izprašaš vse pristaneš spet na začetku, ker v bistvu noben nima pojma.

Kupuje se nov avto višjega cenovnega razreda, ki bo imel 2.0 litrski motor z okoli 200KM (+-20). Avto bo večji, dolg okoli 4.9m in težak okoli 1650kg. Bo glavni avto pri hiši, odgovoren za razvoze otrok, prevoz v službo in vse ostale popoldanske vožnje celotne družine, daljše izlete, itd. Kar pomeni, da ima tak avto zelo mešan cikel obratovanja. Čez teden ima več kratkih voženj na dan dolgih od par km do 15km. V popoldnevih in čez vikend pa so vožnje daljše od 15km do xxx km. Čez leto se nabere do 25.000 km.

Vprašanje se glasi ali vzeti bencinski ali dizelski motor oz. ali je odgovor na to vprašanje odvisen tudi od proizvajalca avtomobila, ker ima lahko boljše/slabše bencinske/dizelske motorje?

Izprašal sem precej ljudi in odgovori so obupno različni. Določeni saloni (VAG grupa) močno favorizirajo dizla in ne vidijo težav v veliko kratkih vožnjah. Premium saloni izven VAG grupe (MB, BMW) ne favorizirajo nobenega motorja, prodaja je sicer še vedno na strani dizla, a manj kot pri VAG grupi.
Če vprašam znance je odgovor...dizel. Nekaterim se kvarijo veliko, drugim malo, kao lahko crkne vse na vsakem motorju, ampak dizel porabi hektoliter manj na 100km /sarkazem
Če vprašam "naprednejše" znance, ki radi vozijo hitro, pravijo bencin, ker bo dizel itak crknil zaradi kratkih voženj in ker "nikamor ne gre". Dokazov za okvare nimajo, dober dizel gre enako kot njihov bencinc.

Kaj je sedaj s temi kratkimi vožnjami in dizli? 3/4 Evrope se vozi z dizli, kratke in dolge razdalje vsakodnevno pa dizli nekako delajo, nikakor ne crkuje kar vse po spisku. Imam občutek, da vse kar crkne na dizlu ljudje pripišejo temu, da je motor pač dizel in ima kratke vožnje. Crkne nek senzor, rečejo to je to. Crkne neka druga neumnost, evo to je to..pa nobena nima nobene veze ne s tem, da je to dizel ali ne (ima bencin iste komponente). Ko crkne pa bencincu kaj, je pa "slučaj".

Je moderen dizel dober za tak mešan cikel (čez teden kratke razdalje, vikend daljše) ali še vedno ne? Je važno ali je moderen dizel od VAG grupe, BMW, MB, Japoncev, Francozov,...? Je važno ali je standard verzija turbo dizla ali uporablja Ad Blue? Je bolje vzeti preizkušeno robo VAGa ali kak popolnoma nov dizel (MB).
Ni mi namreč problem vzeti bencinarja, v bistvu bi ga imel veliko raje kot dizla, a žal v določenih konfiguracijah željenega avta ne morem dobiti z željenim bencinskim motorjem in je "dober" dizel edina opcija. Skrbi me pač, da bo zadeva zaradi načina vožnje crkovala preko meja normale in ker bo avto dražji, bodo servisi po garanciji šli v nebo.

Koliko tem bos se odprl za nakup enega avtomobila, pa mercedes, skoda, terenc, kabrio, kajvemkajse....ze konkretno smrdi po trollanju...
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.049
1.457
113
39
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
60268879.jpg

Preden bo tale moz kupu avto bo se kakih 25 odprtih tem na alterju
smile-1.gif

25.000 km je relativno malo in ne vem kaj se tako rine v ta "visji razred".
Ce imas denar ti ke tak ravno za porabo in vse.. Kupis, furas in uzivas...
Ce si pa v takih dilemah pa ocitno gre bolj na tesno ali pa gre za nek enkratni priliv ki bo sel v avto...
Ce je slednje, si izberi eno stevilko manjsi avto in brez toliko kompliciranja...