Renault E-TECH hybrid

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.322
168
63
Tale novi pogon Renaulta pa ni bil deležen kakšne hude publicitete, prvi pride Clio, nato pa še Plug-in verziji Capturja and Mégana, slednja dva prideta z 9,8 kWh baterijo. Zanimiv je hibridni pogon, za katerega naj bi imel Renault 150 patentov in kar tretjina se jih nanaša na menjalnik. Za tega mi ni jasno kako deluje, Renault temu pravi "intelligent multimode gearbox without a clutch", torej menjalnik brez sklopke, za speljevanje naj bi vedno skrbel večji elektromotor, ki je fiksno povezan na kolesa. Nekje sem zasledil da ima prestave samo za višje hitrosti, torej brez prve in druge prestave. Motor je NA 1.6, več nisem uspel zbrskat.

Če me spomin ne vara je bil pred leti nek prototip, ki je deloval točno na tak princip.
https://easyelectriclife.groupe.renault.com/en/outlook/technology/hybrid-car-renault-innovates-with-its-e-tech-range/


https://internationalfleetworld.com/innovation-renault-e-tech-hybrid-technology/

 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.322
168
63
Evo našel sem koncept EOLAB iz leta 2014 iz katerega je nastal ta E-TECH:
https://siol.net/avtomoto/renault-eolab-v-tehnicnem-unikatu-smo-se-odpeljali-v-prihodnost-358181
https://www.avto-magazin.si/vozili-smo/vozili-smo-renault-eolab/

In še tema, ki sem jo tudi sam odprl:
https://www.alter.si/tema/renault-eolab.2085963/

Torej plug-in Megane in Captur prihajata 6 let po tem konceptu, ni slabo.

Menjalnik pa niti približno ni podoben Toyotinimi hibridom, ima fiksne prestave, vendar za šaltanje nekako sinhronizira s pomočjo elektromotorja, tako da sklopka ni potrebna, prav tako ni potrebna za speljevanje, saj to opravi elektromotor.
 

hermann

Majstr
19. mar 2014
4.688
251
83
Fiksne prestave, verjetno zato, ker evropska ušesa to hočejo in pa 2 prestavi za "MG2", verjetno zato, da ne bo vsega konec pri 180km/h (ker je to pri cliotu jako važno)

Pač evropska razvajenost in posledično kompliciranje. V vožnji bo sigurno vrhunsko, če se ne bo pokvarilo.
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.052
129
63
Je Renault, se bo sigurno pokvarilo. :p

Vprašanje pa je, a že po 7 tisoč kilometrih ali pa bo generalno popravilo samo na vsakih 120 tisoč km, kar pomeni, da bo šlo za top zanesljivo zadevo iz vidika Renault ljubiteljev. :)
 

hermann

Majstr
19. mar 2014
4.688
251
83
Pri renaultu so povsem sposobni vrhunskih in zanesljivih izdelkov, edino vseskupaj je kot bonbonjera ko nikoli ne veš kaj boš dobil. Pa dostikrat je tako, da pogonski sklop štima, povsod drugje pa zmanjka zadnjih 5% razvoja :)

Tole je dober pokazatelj kam bodo šli evropski proizvajalci, ko bodo (zares) odkrili hibride. Toyotina preprostost to ne bo. Upajmo, da PSA-jevo kompliciranje tudi ne.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.601
203
63
Obišči stran
Eolaba sem vozil ampak je bil res zelo koncepten. Sem že malo pozabil, kako je bilo, vem pa, da je bencinski motor delal le v najvišji prestavi, in da se je dalo to prestavljanje zaznati in slišati (ampak še enkrat, ročno delan prototip). Zanimivo je le, da je koncept uporabljal nižje prestave tudi za EV only, napredek elektromotorjev od takrat je bil kar velik.

EDIT: sem šel brat svoj članek, ja, med 1 in 2 prestavo se ni čutilo prestavljanja, ampak bi si človek misli, da za EV only prestav ne bo več rabil. Ugibam, da bo zdaj 1. prestava ev only, potem pa še dodatni 2 (ali več), ko del tudi ICE motor. Odvisno od tega, kakšen razpon hitrosti bodo hoteli.