Renault 1.5 dci 81 kW (110KM) - znane težave?

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.366
269
83
34
Sem se odlocil, da grem kljub "napacnemu" pogonskemu gorivu na ogled. :p Torej Megane 3 grandtour 2011, 70k km, 1.5 81 kw, oprema je verjetno dinamique? (avto. klima), cena pa okrog 6k. Ok/prevec? Velik servis dvomim, da je ze delal, koliko znese?
 
Nazadnje urejeno:

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
866
2
18
Gorivo ni napačno, če delaš resne kilometre. Zelo veliko je takih, ki imajo dizle, pa delajo med 4 tisoč in 10 tisoč letno - to je premalo za dizla.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Jaz sem delal veliki servis pri Žgajnerju v Rogaški Slatini. Ti kar kopiram njihovo ponudbo (iz pred pol leta):

Informativna ponudba za zamenjavo:
-garniture zobatega jermena ORIGINAL RENAULT
-črpalke vode enakovredno original (če želite original Renault +30 eur)
-zunanji jermen ORIGINAL RENAULT+napenjalec zunanjega jermena
je cena s popustom za gotovino 290 eur

Informativna ponudba za zamenjavo:
-ojnični ležaji ORIGINAL RENAULT
-olje Elf 5w30
-filter olja ORIGINAL RENAULT
-novo tesnilo oljnega korita
je cena s popustom za gotovino 230 eur

Informativna ponudba za zamenjavo hladilne tekočine kpl je 20 eur (ob menjavi črpalke)

Na kakšnem drugem pooblaščenem servisu Renault, je cena bila skoraj dupla. Ojnične ležajo priporočam, da menjaš. Tovarna in pooblaščeni servisi lažejo in zavajajo, da so napako odpravili. Vendar je niso, ker imam 2 stranki, ki jih jima med 200k in 250k obrnilo, tudi moji niso bili več tipi topi, pa sem prvi lastnik in olje redno menjano na 15.000km.
 
  • Všeč mi je
Reactions: klekej in Hondi

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
866
2
18
Razlika med Renaultom in recimo VW je samo v tem, da je VW ob nakupu dražji in nato pri servisih krepko dražji, pa naj bodo to redni ali pa izredni servisi - tudi taki so potrebni pri VW, ne samo pri Renaultu.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Hudo me moti menjava ojničnih ležajev- to ni bilo potrebno niti na fičakih leta 68, to je pa potrebno zdaj, leta 18, na supermodernih, 50x dražjih avtih.:cool:o_O
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Meni so na enaki mašini pred enim mesecem pri rednem servisu na 90.000 rekli, da se to ne rabi več menjat, da pa če vztrajam tudi ni tak poseg in strošek.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Meni so na enaki mašini pred enim mesecem pri rednem servisu na 90.000 rekli, da se to ne rabi več menjat, da pa če vztrajam tudi ni tak poseg in strošek.
Ja, ti pooblaščeni kar trdijo in zavajajo, da ni treba menjati. Sam delam zavarovanja in sem do sedaj imel 2 stranki , ki so jima pred 250.000km zaribali. En je bil prvi lastnik in napaka, da je delal redne servise ves čas na pooblaščencu po priporočilih tovarne na 30.000km, temu je pri 200.000km zružilo, veliki servis pa je delal na 160.000.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Dobro no, 2 na XYZ prodanih tudi ni nek blazen problem. Mi bomo itak dali menjat, sem samo povedal kaj so rekli mesec nazaj. je pa letnik 2014 Grand Scenic III FL.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.457
113
Hudo me moti menjava ojničnih ležajev- to ni bilo potrebno niti na fičakih leta 68, to je pa potrebno zdaj, leta 18, na supermodernih, 50x dražjih avtih.:cool:o_O
Tam si na 70-100k kar cel motor obnovil....ne samo ležajev.... ;) Tko da pojdi raje pametovat v čvek nazaj...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Dobro no, 2 na XYZ prodanih tudi ni nek blazen problem. Mi bomo itak dali menjat, sem samo povedal kaj so rekli mesec nazaj. je pa letnik 2014 Grand Scenic III FL.
2 ju jaz poznam osebno. Ko sem jih jaz zamenjal, so pri Žgajnerju tudi rekli, da dobro da sem zamenjal, ker naslednjega velikega servisa zagotovo ne bi dočakali.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Pri fičku pozabljamo na nekaj - včasih se ni delalo po par 10 tisoč km na leto. jaz se tudi ne spomnim, da bi imel kdaj s katro težave ali pa dijano (pustimo zdaj sornike) ampak ko se je bližala 100.000 km sem imel v glavi, da zdaj pa jo počasi odpad kliče.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Prevoženih 100.000km je bila magična številka. Če je to avto zmogel, je izpolnil vse svoje poslanstvo ...
Pa tudi pri hitrosti, je bila magična meja 100km/h ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in McGiver

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.347
379
83
Jaz sem delal veliki servis pri Žgajnerju v Rogaški Slatini. Ti kar kopiram njihovo ponudbo (iz pred pol leta):

Informativna ponudba za zamenjavo:
-garniture zobatega jermena ORIGINAL RENAULT
-črpalke vode enakovredno original (če želite original Renault +30 eur)
-zunanji jermen ORIGINAL RENAULT+napenjalec zunanjega jermena
je cena s popustom za gotovino 290 eur
Na hitro preveril autodoc, ker zadnje čase naročam večinoma samo še tam.
Komplet zobatega jermena dayco 90€ (skf, ntn par € manj; gates, conti par € več)
Komplet mikro jermena 40€ (gates)
Verjetno moraš prištet še antifriz.
Se pravi v relativnem znesku precej ceneje, v absolutnem malo manj.
Koliko se splača naročat je odvisno od posameznika, dobim pa kar malo pike, ko preberem tisti "cena s popustom" :mad:
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Mene ta "cena s popustom na gotovino", vedno spomni na "brez računa in DDV".