Renault 1.5 dci 81 kW (110KM) - znane težave?

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
106 konjska verzije je imela piezzo-električne šobe, pa še to ne vse (glede na letnik). 110 konjska verzija nima več takih šob.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Kako je pa z ojničnimi ležaji pri novejših dCi-jih?

Od avtomehanikov imam informacije, da jih pametni na prvem velikem servisu dajo zamenjati, strošek je majhen in je potem mir. Če ga prime, je ekonomska totalka. Govora je bilo o novih dCi-jih. Drugih težav domnevno ni več.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
2 je pretirano, minimalno 1 pa zagotovo. Predvsem če ni daljših voženj in se mora prepogosto generirati.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Definiraj novejše, na 2006-2009 dci (106 PS) jih je tudi obračalo (konkretno na mojem avtu 1. lastnici pri cca. 150k).

Za 2009+ pa nisem zasledil nobenega primera.
Med šanki kroži govorica o letniku 2006....
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Kot rečeno, 78 kw 1.5 dci s siemens CR sistemom je bil 2006-2009. Ležaji so tu še vedno problematični.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
zmaga.gif
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
671
50
28
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Definiraj novejše, na 2006-2009 dci (106 PS) jih je tudi obračalo (konkretno na mojem avtu 1. lastnici pri cca. 150k).

Za 2009+ pa nisem zasledil nobenega primera.

hmm, zoprno. naš 2007 gre proti 150k. na naslednjem servisu preventivno zamenjam leažje. je treba biti na kaj posebej pozoren tukaj? npr katere (ne) vgraditi ali druge posebnosti?
mimogrede, ali specifikacija olja vpliva na ležaje?
tnx in lp!
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Olje naj bo predpisano 5W-40, po pravici povedano nimam pojma če napačna gradiacija vpliva na življenjsko dobo ojničnih.

Vgradi original (glyco - cca. 60 EUR, menda obstajajo tudi zanič in hkrati seveda poceni kitajski ponaredki), dela naj bi bilo za cca. 2 uri (treba je sneti most, oljno črpalko, karter), na koncu se menja tudi tesnilo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Kot rečeno, 78 kw 1.5 dci s siemens CR sistemom je bil 2006-2009. Ležaji so tu še vedno problematični.

tako je
problem v tem je tudi, da je turbina mazana iz glave ven in gredo špene na turbino/ležaj in gre tudi ta v maloro
Kar se tiče sistema DELPHI, so bili problematični samo določeni letniki, kjer pumpa še vedno vsebuje 2 rollerja in 2 "shoe", te rolce pa so imele slab material in so se obrabljale do te mere, da je vse skupaj ribalo in potisnilo te opilke v celoten sistem in na šobe.
Kolega ima l.2005 in ima na cliu 1.5 dci 320.000 prevoženih, prva pumpa, šobe in turbina
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.366
339
83
Ljubljana
Govora je o motorju z 81 kW
Te motorji so b.p.
Preverjeno

Kaj je bilo - kaj ni bilo vsi vemo bilo že nx-tič predelano
 

johnny46

Zelenc'
14. jul 2016
2
0
1
Pozdravljeni. Pišem tu, ker je bila debata o renault meganu 1.5 dci 110 KM. Sam imam nekaj več kot pol leta tudi takšnega, grandtour letnik 2012.

Zanima me če ima kdo izkušnje z vožnjo takšnega megana, namreč opazil sem da pri vožnji v klanec recimo v kakšni 4 ali 5 prestavi, ko mu zmanjka moči (pač ko spustiš gas pred kakšnim ostrim ovinkom) in obrati padejo pod 1500 ali še manj ter hočeš nato dodati gas, avto začne cukati, potem pa prestavim v nižjo in je vse ok. Ima kdo tak avto in se mu tudi to dogaja ali gre mogoče za kakšno okvaro? Če se to zgodi na ravnini ali v mestu pa tudi če dam gas je vse ok, ne ravno potegne in moram isto prestaviti nižje, ampak ne pocuka. Moram poudariti tudi da ne vem, ali je to mogoče samo pri dizlih tako, da mu pač pade navor? (gre le za 1.5 mašino). Do sedaj sem imel vedno bencinarje in nikoli dizla in ne vem kako se obnaša. Drugače gre avto zelo v redu zaenkrat. Vse kar sem vozil dizla je VW Caddy ampak z avtomatskim menjalnikom.

Če ima kdo izkušnje bi bil hvaležen.
lp
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Ce padejo obrati pod 1500 je normalno da avto zacne cukat. Probaj se izogibat tega, ker brezveze trpi materjal
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Ti tudi računalnik v takšnih primerih kaže, da prestavi v nižjo prestavo (zelena prestavna ročica s puščico navzdol) ...
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
lahko je več teorij:)

daj avto za pelat nekomu drugemu. Pa nič povedat kaj te moti. Samo naredita kr nekaj km po takih cestah kjer imaš ti težave.
Pa boš takoj videl, če njemu tudi cuka, pa na pol poti mu povej kaj te moti in če je kaj opazil oz naj bo sedaj pozoren na to.

Čist možno je da "ne znaš" vozit, če si bil prej na drugačne avte navajen. Jst tudi enga nikak nisem mogel pogruntat kako bi mu pasalo. Z nobenim avtom, kombijem nisem imel težav, z enim pa se nisva razumela:/ Pa sem že mislil, da vem pa, se je mrzel obnašal drugače kot topel:))
Recimo s starim pasatom rondo zvozim s tretjo. z unim avtom pa nikol nisem vedel al naj z drugo al bi raje dal v prvo. V tretji bi pa po moje ckrnil ali pa zelo grdo ropotal.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Pri tem motorju je 1500 obratov nekak spodnja meja za umirjeno vožnjo po ravnini. Pri nižjih obratih in dodatni obremenitvi v hrib (kot sam navaja), pa postane motor nemiren, kar se sicer tudi sliši, ne samo občuti pri tresljajih. Optimalna vožnja je nekje 1600-2000 obratov
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Cukat ne sme! Je pa dejstvo da je ta motor pod 1.700 vrtjaji anemičen ...a še vedno... če ne vleče še ne pomeni da sme cukat.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
616
17
18
Mogoče je pa vztrajnik že proti koncu. Mogoče.
Se mi zdi da je moj, sicer 1.9, kazal podobne znake pri vožnji čez vršič. Ker je karavan + 3-4 osebe not, se na ovinkih pozna. V drugi padejo obrati na dobrih 1000 in je včasih mal pocukavalo ob izhodu iz ovinka. Zdej po menjavi tega še nisem opazil.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.806
4.302
113
Citat:
Uporabnik RagnarZ pravi:
Samo on navaja da ma v 4 al pa 5 prestavi v voznji v hrib....


točno tako, 1500 obratov + klanec + 4-5 prestava pač ne gre skupaj...

verjetno, če bi poganjal kolo v klanec v najvišji prestavi, bi tudi kolesar počasi začel cukat?
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
616
17
18
ja ok, res je malo drugače 4. ali 2. prestava.

je pa treba mal bolj z glavo vozit in v naprej razmišljat, 1500 v klanec pač ni dovolj